LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuws van SLV

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Ad, laat je niet uit je tent lokken! Jij komt er voor uit wat je bent maar die "Notekraker zonder n" is een valse nicht die denkt dat hij hetero is. Dat zijn de ergsten.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door JH »

Je bent een goed mens maar zo ongrijpbaar.
Dan zijn alle mensen goed als ze ongrijpbaar zijn en misschien is dat ook maar beter, zo kom je er tenminste nooit achter dat die ongrijpbare mens misschien ook wel de zorgen heeft om andere zaken die wellicht meer impact hebben dan die verrotte aandelenlease :wink:

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door anne_ »

JH er zijn zeker zaken die meer impact hebben dan Dexia. Zowel positieve als negatieve gebeurtenissen. De mens achter het Dexia- drama heeft nog een leven buiten Dexia dat nog wel eens erger of minder erg kan zijn dan waar we het hier op het forum over hebben.

vvseverine
Berichten: 60
Lid geworden op: 23 feb 2005 15:43

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door vvseverine »

Eindelijk weer eens een serieuze topic dacht ik. Prettig want zo eens in de maand kijk ik eens wat er rond de aandelenlease kwestie speelt.Toen begon hetzelfde ge OH weer. Maar toch even een vraagje waar ik graag een serieus antwoord op krijg.
Ik was aangesloten bij leaseverlies en eegalease, heb het 'nee' kaartje ingestuurd en het lidmaatschapsgeld t.w. 55 euro teruggekregen. Heeft het dan nog zin om het vertrouwen in deze club op te zeggen?
Daar ben ik nu toch geen lid meer van. Ze kunnen toch nooit die Duisenbergregeling voor iedereen bindend laten verklaren als ze zelf al aangeven dat deze regeling niet voor iedereen geldt?

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 30 Sep 2005 09:53 door vvseverine

voor iedereen bindend
maar
niet voor iedereen ?????????????????????????????????

Dit is geheimtaal en
waarschijnlijk kan alleen dexia dit uitleggen en naar we inmiddels begrijpen kan SLV dat ook.
Maar gelukkig .....

http://forum.trosradar.nl/?url=forum/vi ... hp?t=33197

Rasputin1
Berichten: 125
Lid geworden op: 10 aug 2005 19:53

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door Rasputin1 »

met je nee stem beeindig je niet je lidmaatschap. Door een opzegbrief te sturen geef je aan dat slv niet meer namens jou als behartiger kan optreden. Als we dat allemaal zouden doen valt de basis van SLV weg. Een utopie, maar hoe meer signalen hoe beter. Ik ga de brief deze week ook nog wegsturen.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

waar jij nu dus weer aan meehelpt!

alweer !!!

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door jll »

Ik begrijp eerlijk gezegd weinig van de hetze tegen Idaho. Niet dat ik het altijd met hem/haar eens ben, maar inhoudelijk is er vaak niets mis mee. Natuurlijk laat ook Idaho zich wel eens meeslepen in een valse discussie, maar dat overkomt vrijwel iedereen hier op dit forum.
De vergelijking van Piet met Lemstra, is m.i. een brug te ver. Voor de overige 99% sta ik overigens volledig achter de inspanningen van Piet!

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 30 Sep 2005 00:52 door anne_


--------------------------------------------------------------------------------

JH er zijn zeker zaken die meer impact hebben dan Dexia. Zowel positieve als negatieve gebeurtenissen. De mens achter het Dexia- drama heeft nog een leven buiten Dexia dat nog wel eens erger of minder erg kan zijn dan waar we het hier op het forum over hebben.
Heel goed anne_! :wink:

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Quote:
Geplaatst op 30 Sep 2005 00:52 door anne_


--------------------------------------------------------------------------------

JH er zijn zeker zaken die meer impact hebben dan Dexia. Zowel positieve als negatieve gebeurtenissen. De mens achter het Dexia- drama heeft nog een leven buiten Dexia dat nog wel eens erger of minder erg kan zijn dan waar we het hier op het forum over hebben.


---------------------------------------------

Kan er niet van onder de indruk zijn. Hoog 'preek' gehalte.
Een niets zeggende tekst voor mensen die diep in de schulden zitten.

B+

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 30 Sep 2005 12:15 door Belegger+
-------------------------------------------------------------------------------
Een niets zeggende tekst voor mensen die diep in de schulden zitten.
En deze tekst spreekt voor zich! :cry:

EEE
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 mei 2004 13:17

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door EEE »

goeiedag

mag ik vragen waar de voorbeeld brief staat..om lease velies ons niet te laten dwingen de duisenberg regeling door de strot te drukken...

groeten en bedankt

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door pewi »

EEE
Hier komt ie nog een keer.
Klik hier
Vrgr Pewi

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door jll »

'Ik vind dat instanties als Leaseproces en PAL door hun onjuiste informatieverstrekking geen eerlijke afweging mogelijk maken van beleggers om wel of niet te schikken.
Nu even kijken hoe Lemstra zijn stelling onderbouwd:
Op dit moment lopen er, ik heb het net nog geverifieerd bij de raad van bestuur van Dexia , 79 appèlzaken.'
1. RvB Dexia lijkt mij geen objectieve bron
2. Hoeveel appèlzaken zijn door Dexia ingesteld en hoeveel door gedupeerden?
'Nog zoiets. Piet Koremans van het Platform Aandelen Lease (PAL) zegt dat Dexia al een jaar lang geen rechtszaken meer wint maar alle zaken verliest.
Zie website PAL rubriek Uitspraken: hier staan alle gepubliceerde uitspraken, inclusief diverse zaken waar klanten (gedeeltelijk) verloren hebben.
Ik heb hier een overzicht van de laatste vier maanden: in acht zaken is een vonnis gewezen waarin de belegger slechter uit was dan met de Duisenberg-regeling
1. Een vluchtige telling vanaf PAL leert, dat een aantal van die acht welliswaar de afgelopen vier maanden gepubliceerd zijn, maar wel met een eerdere uitspraakdatum.
2. Diezelfde vluchtige telling brengt mij op ca. 35 uitspraken vanaf mei waar DEXIA in het stof moet bijten (overigens inclusief tussenvonnissen, maar ook exclusief vonnissen tegen ander clubs en vonnissen DSI)
Bestuurders van Leaseverlies en Dexia zijn met de dood bedreigd en hun werd een dolk in hun rug toegewenst.
Op dit forum even wezen zoeken, zonder deze bedreiging met dolk te vinden
Laatst gewijzigd door jll op 30 sep 2005 14:00, 2 keer totaal gewijzigd.

Notekraker
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 sep 2005 22:03

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door Notekraker »

Heeft Piet ons dan toch belazerd met zijn commerciele belangen? Piet geef duidelijkheid!

John uit Goirle

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Notekraker
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 sep 2005 22:03

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door Notekraker »

Loopt Piet ons dan te belazeren?

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Nee, Notekraker zonder n! Jij en je consorten zijn degenen die de kluit proberen te belazeren, samen met dievenbank Dexia en hun trawant Lemstra.

Piet Koremans is een van de weinigen die zich echt voor de gedupeerden van de aandelenlease-zwendelaars inzetten. Schande dat je de moed hebt om hem telkens door het slijk te halen.

Echte en eerlijke informatie over aandelenlease is te vinden bij
www.platformaandelenlease.nl .

Gesloten