LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] normale hypotheek gezocht met BKR status
-
normale hypotheek gezocht met BKR status
beste Mensen ,
Ook ik heb een negatieve BKR vermelding door Dexia Legio Lease
voor aankoop van een nieuwe woning zoek een bank tussenpersoon
die mij een normale hypotheek kan verzorgen ondanks de Dexia
ellende .
alvast mijn dank !
p.s. ben wel aangemeld bij : Leaseproces
Ook ik heb een negatieve BKR vermelding door Dexia Legio Lease
voor aankoop van een nieuwe woning zoek een bank tussenpersoon
die mij een normale hypotheek kan verzorgen ondanks de Dexia
ellende .
alvast mijn dank !
p.s. ben wel aangemeld bij : Leaseproces
Re: normale hypotheek gezocht met BKR status
ga naar de rabobank en leg ze uit dat de bkr van dexia is voor de eventuele achterstand van de restschuld en na de uitleg accepteren ze een hyoptheek hebben ze bij mij ook gedaan.
MvG stingray
MvG stingray
dit is reclame topic nr 3
hier hetzelfde probleem.
Ik heb ook op http://www.platformaandelenlease.nl/BKRproblemen.htm gekeken en daar de genoemde geldverstrekkers benaderd. Helaas overal hetzelfde. Die verrekte BKR notering. Wij zien er onderhand ook geen gat meer in. Heb de heer Koremans vorige week een mail gestuurd met een paar vragen in deze. Wacht het antwoord nog even af.
Ik heb ook op http://www.platformaandelenlease.nl/BKRproblemen.htm gekeken en daar de genoemde geldverstrekkers benaderd. Helaas overal hetzelfde. Die verrekte BKR notering. Wij zien er onderhand ook geen gat meer in. Heb de heer Koremans vorige week een mail gestuurd met een paar vragen in deze. Wacht het antwoord nog even af.
Volgens mij werd om een verwijzing naar een normale hypotheekverstrekker gevraagd en niet om een stel vlotte heren die op een slimme manier van andermans problemen proberen te profiteren.Uiteraard is wel de rente hoger dan er door een reguliere bank wordt geboden maar in ieder geval veel lager dan de rente die over reguliere kredieten wordt gevraagd.
Maar ach, zo zit de wereld in elkaar of we het het leuk vinden of niet, neemt niet weg dat wanneer men om een normale hypotheek vraagt, het niet helemaal past om dan met deze verstrekker op de proppen te komen.
Het advies van stingray lijkt me een stuk verstandiger.
Toch zijn er banken die wel een hypotheek willen verstrekken ondanks een codering door Dexia.
Hieronder een voorbeeld dat het kan lukken om, ondanks een BKR registratie, een hypotheek te krijgen.
De geloofwaardigheid van Dexia brokkelt steeds verder af.
Dat maakt die gezamenlijke vuist zo sterk en maakt de slogan Samen staan we sterk een realiteit die de banken en verzekeraars nooit hadden verwacht van de gewone man.
Groeten,
Piet
Hieronder een voorbeeld dat het kan lukken om, ondanks een BKR registratie, een hypotheek te krijgen.
De geloofwaardigheid van Dexia brokkelt steeds verder af.
'Beste Piet/PAL
Hierbij als eerste mijn respect voor jouw/jullie inzet.
Ik heb naar maanden zoeken/proberen naar een nieuwe hypotheek over te sluiten.
Uiteindelijk is dit gelukt!!!!!
De firma Uveco heeft zich echt ingezet voor mij/ons.
Ik heb 7 contracten bij Dexia lopen en dus 7 x een BKR registratie. Dit igt uiteraard bij de advocaat. Ook had ik een pl afgesloten om het een en ander te financieren, en de maandelijkse lasten etc te financieren
Nationale Nederlanden heeft uiteindelijk de hypotheek verstrekt met normale rentepercentages 10 jaar vast 4,8 %.
Dus er is echte hoop voor ons Piet!!!!
Uveco heeft voor mij de eindafrekeningen opgestuurd en een bewijs dat ik middels een advocaat procedeer(leaseproces werkte hierbij fantastisch mee!!!).
Een aantal banken en verzekeringsmaatschappijen doen echt niet moeilijk o.a SNS, BLG, NN als je maar een aantal zaken kan onderbouwen/bewijzen.
Piet, zoals je ziet ben ik een tevreden man/gezin nu en ik hoop dat ik met deze info meer gedupeerde kan helpen.
www.uveco.nl
en de persoon die ons fantastische geholpen heeft is Mevr. Ria Slotboom.
Ik hoop dat PAL er wat mee kan.
Hopelijk zijn we snel van Dexia/maffia verlost!!!!
Met vriendelijk groet,
XX
Dat maakt die gezamenlijke vuist zo sterk en maakt de slogan Samen staan we sterk een realiteit die de banken en verzekeraars nooit hadden verwacht van de gewone man.
Groeten,
Piet
Ook ABN/AMRO maakt geen probleem, als je het woord Dexia laat vallen weten ze genoeg. Men is volgens mij goed ingelicht m.b.t. Dexiaboevenbank.
Ik denk overigens, dat ABN/AMRO meer geinteresseerd is in de waarde van het onderpand, dan in het verhaaltje over Dexia.
De financiele wereld is keihard: als 't niet lukt verkopen ze gewoon 't huis.
B+
De financiele wereld is keihard: als 't niet lukt verkopen ze gewoon 't huis.
B+
Daar heb je gelijk in...De financiele wereld is keihard: als 't niet lukt verkopen ze gewoon 't huis.
Als het huis de hypotheek niet dekt, krijg je niks...
In mijn geval was dat inderdaad ook zo, het betrof trouwens een oversluiting van bestaande hypotheek en ik had genoeg overwaarde.
Bij mijn zoon die een WvD had (niet gehuwd) werd een hypotheek verstrekt als hij de DR zou accepteren in hem zijn geval 2/3 deel. Het 1/3 deel bijna 1100 Euro kon meegenomen worden in de hypotheek.
Bij mijn zoon die een WvD had (niet gehuwd) werd een hypotheek verstrekt als hij de DR zou accepteren in hem zijn geval 2/3 deel. Het 1/3 deel bijna 1100 Euro kon meegenomen worden in de hypotheek.
Bij de postbank maakte ze geen enkel bezwaar meer toen ik vertelde dat de notering Dexia wvd betrof