heb het al op eerdere topics geplaatst!
we moeten boeken onderzoek laten doen door een groot register accountant bureau,niet diegene die voor dexia in de weer is geweest!
het geld daarvoor moet van de positieve saldo's van eegalease en st lease verlies komen! verplicht!
niemand spreekt daarmeer over,terwijl zoals het er nu voorstaat ,de zaak voor hen is afgedaan.
zij behoeven dan geen vette declaraties e.d meer in te dienen.
als het niet goedschiks gaat dan via aangifte politie!
ik heb al contact gezocht met een groot register accountant bureau !
het wachten is op meer concrete toezeggingen om dit bureau te latenb betalen.
ik zal piet emailen wat onze mogelijkheden zijn.
de onderste steen moet boven.
ergens in de topics staat iets over de optie bedrijven die dexia heeft ingehuurd om alles weg te sluisen!
gaarne reactie,s
vrgr
henk geluk
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ONDERZOEK AANKOOP AANDELEN
ONDERZOEK AANKOOP AANDELEN
Laatst gewijzigd door henkgeluk op 03 mei 2005 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ONDERZOEK AANKOOP AANDELEN
ja boeken onderzoek als de belasting bij mij iets niet vertouwd moet ik alle gegevens openbaar maken.Dexia is niet te vertrouwen dus die helemaal
-
marianne 2
Re: ONDERZOEK AANKOOP AANDELEN
Ik ben het helemaal eens met Henkgeluk.
Slv en El komen er zo ook gemakkelijk vanaf.
Laat zij voor dat vele geld, door de leden betaald, maar langer en beter voor ons werken en zorgen voor een beter resultaat.
Ik krijg werkelijk het gevoel door hen verraden te zijn.
Heb ook sterk het gevoel dat we allemaal voor de gek gehouden worden en dat er veel verborgen blijft.
Laat zij de boeken maar openen bij een onafhankelijk bureau en laat Slv en El beter hun best gaan doen.
We hebben er werkelijk genoeg voor betaald.
Slv en El komen er zo ook gemakkelijk vanaf.
Laat zij voor dat vele geld, door de leden betaald, maar langer en beter voor ons werken en zorgen voor een beter resultaat.
Ik krijg werkelijk het gevoel door hen verraden te zijn.
Heb ook sterk het gevoel dat we allemaal voor de gek gehouden worden en dat er veel verborgen blijft.
Laat zij de boeken maar openen bij een onafhankelijk bureau en laat Slv en El beter hun best gaan doen.
We hebben er werkelijk genoeg voor betaald.