LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onzekerheid

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
dido

Onzekerheid

Ongelezen bericht door dido »

Wordt ik nu zo gek, of de overheid die het toestaat dat de rechtzaken aangehouden worden?
Dit is een onzekerheid voor ons alle gedupeerden.
Waarom wordt dit uitgesteld?Ik kan er gewoon niet bij met mijn gedachten, en maak me erg boos!!!!!!!!!!!
Ze verliezen toch alle uitspraken, waarom maar steeds uitstel.

Als ik geen straf op mijn geweten zou hebben, dan had ik het wel geweten. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

nemo

Re: Onzekerheid

Ongelezen bericht door nemo »

Dido, ze proberen het telkens maar weer. Dexia is gewoon BANG.
Ze zijn hun naam verloren, en willen niet dat het nu erger wordt. Maar let maar op, want op een dag barst de bom, en wordt het veel en veel erger voor ze. Wij staan gewoon in ons recht, en dit weet ondertussen iedereen(regering,rechters,gedupeerden en zelfs dexia.)

painter

Ongelezen bericht door painter »

Het enigste probleem is dat dexia van de winsten die ze over al de contracten hebben gemaakt, ook belasting hebben betaald, en dat wil de fiscus niet terug betalen, want volgens mij zit daar de kneep, dexia is natuurlijk ook niet gek en wil met terug werkende kracht de belasting ook terug die ze hebben betaald als ze de inleg ook nog terug moeten betalen.

vr gr

nemo

Ongelezen bericht door nemo »

De belastingdienst denkt natuurlijk ook van, we gaan niet terugbetalen als er geen aandelen gekocht zijn. Dit spelletje van Dexia is allemaal van tevoren opgezet. Ze wisten heus wel waar ze mee bezig waren.

painter

Dat heeft niks te maken met de winst die dexia gemaakt heeft, die betaalde rente bedragen hebben een bepaalde omzet en de kosten die daar tegenover staan zoals personeelskosten en andere zaken gaan daar vanaf, en daar blijft de winst van over, en daar betaald dexia de belasting over, dit is wel een beetje simpel uitgelegd maar zo werkt het wel ongeveer.

vr gr

SSonja

Ongelezen bericht door SSonja »

Ze moeten gewoon betalen, dat weten ze best! 8)

painter

Eerst in de knip of op de bankrekening dan is er pas zekerheid, en alle uitspraken of andere bewoordingen doen daar nu dus niks aan.

victorie

Ongelezen bericht door victorie »

Natuurlijk moeten we Dexia betalen, logisch toch !!

painter

Waar baseer je dat op, voorlopig liggen alle rechtzaken helemaal stil en werkt de stilte in het voordeel van dexia, denk aan de maandtermijnen die door erg veel mensen gewoon nog steeds betaald worden, en restschulden die nog even op de valreep betaald worden.
En als de zaak een andere wending neemt, wat nog steeds kan als er niet met de bemiddeling ingestemd word, misschien gaan de rechters wel anders oordelen, de schuld word per gedupeerde ook al groter, want elke maand niet betalen is een grotere schuld op de eindconto.

vr gr
Laatst gewijzigd door painter op 05 apr 2005 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.

SSonja

Ongelezen bericht door SSonja »

we gaan het ze betaald zetten. dat is zeker.

victorie

Ongelezen bericht door victorie »

Wie betaalt Rien Veerman :shock:

painter

Wie is Rien Veerman

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Fiktorie