Alleen de aanbieders van leaseprodukten hebben er ondertussen
schandalig aan verdiend, en vandaar het de banken het er graag om te doen is om de gedupeerden monddood maken, door kilo's nodeloze verweren.
Je mag niet klagen hoor, de banken maken wel uit wat goed voor je is,
en als je het er niet mee eens ben, dan schakelen wij wel het gerechtshof in, om je letterlijk in de afgrond te trappen.
Wij hebben wel e.e.a overgenomen, maar de malaise heeft haar intrede gedaan, en denk je nu dat wij schuld gaan bekennen. Nee die ander is de schuld. Elke bank is een roversinstituut.
Zie bij Dexia Art. 40 in het verzoekschrift
B17
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Op alle leaseprodukten kan eenvoudig niets verdiend worden?
-
Re: Op alle leaseprodukten kan eenvoudig niets verdiend worden?
Dat op leaseprodukten niets verdiend kan worden, gezien de hoge rente tegenover de gemiddelde stijging van de beurs is nu voor iedereen wel duidelijk denk ik.
Behalve voor de banken zelf dan.. en hoe !
Natuurlijk zijn de banken vechtlustig, nu zij doorkrijgen dat deze melkkoe geen melk meer geeft. Maar maakt dat van een bank een roversinstituut? Volgens mij niet, alleen als je belazerd bent, zoals onlangs de AFM heeft aangetoond. Dan wel !!!
Blijft alleen nog die pensioenen melkkoe over en die gaat ook al minder melk geven...
Maar welk artikel bedoel je
Behalve voor de banken zelf dan.. en hoe !
Natuurlijk zijn de banken vechtlustig, nu zij doorkrijgen dat deze melkkoe geen melk meer geeft. Maar maakt dat van een bank een roversinstituut? Volgens mij niet, alleen als je belazerd bent, zoals onlangs de AFM heeft aangetoond. Dan wel !!!
Blijft alleen nog die pensioenen melkkoe over en die gaat ook al minder melk geven...
Maar welk artikel bedoel je
want bij bv. het wcam_verzoekschrift artikel 40 snap ik het verband niet.Zie bij Dexia Art. 40 in het verzoekschrift
Hey hallo daar is b17 weer met zijn dagelijkse non-informatie, hou eens op met het volgooien van dit forum met onzinnige onderwerpen die door iedereen al vele keren zijn behandeld.
We weten nu wel wie je bent en je bent fantastisch, misschien wel de beste, zo blij nu?
We weten nu wel wie je bent en je bent fantastisch, misschien wel de beste, zo blij nu?
-
B17 doet tenminste zijn best. Lavi daarentegen is de echte stoorzender.