LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Openlijke excuses aan bosman advocaat

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Piet

Openlijke excuses aan bosman advocaat

Ongelezen bericht door Piet »

In een eerdere posting schreef ik een stukje over klachten die wij binnenkregen over het feit dat Bosman advocaat 1035 euro vraagt om een verweer te voeren tegen het verzoek om de Duisenberg regeling verplicht te stellen voor de meeste Dexia gedupeerden.
Dit is niet gevraagd door de cliënten van Bosman maar door Bosman zelf aangeboden.
Feit blijft dat het Samenwerkingsverband (waarin Bosman zeer prominent aanwezig was) een verweer voert waarin iedereen zich kan aanmelden zonder daarvoor te hoeven te betalen.
Zelfs payback zegt verweer te gaan voeren zonder kosten voor diegene die zich aanmelden.
In de brief van Bosman aan mij reageert hij op mijn posting:
Payback heeft aangekondigd zelf een verweer te zullen voeren tegen de Duisenbergregeling.
Dit wordt gedaan door... advocaat Bosman en gebruikmakend van het verweer geschreven door de juridische werkgroep van het Samenwerkingsverband.
Als volgt hierover:
Deze aanname uwerzijds is erg kort door de bocht en feitelijk onjuist
Dus Bosman zal tijdens de hoorzittingen niet namens payback het woord voeren....
16 mei zal uitwijzen wie de waarheid heeft verteld.....
De hele posting is Bosman in het verkeerde keelgat geschoten en hij heeft het volgende geschreven:
Ik verzoek u, dan wel sommeer u, per direct de posting van het forum te verwijderen, bij gebreke van waar ik nu, reeds voor alsdan aansprakelijk stel voor alle schade die ik door uw posting leid en nog zal leiden in de toekomst. Ik heb de redactie van Tros Radar tevens verzocht de posting te verwijderen.
Tevens verzoek ik u, dan wel sommeer ik u, zorg te dragen voor een rectificatie.
Ik verwacht van u, dat u uw eerdere mededeling herroept en openlijk op het forum uw excuses aanbiedt voor de aantasting van mijn goede naam bij gebreke waarvan ik direct dan wel spoedig mogelijk aangifte tegen u zal doen op grond van het bepaalde in artikel 261 Wetboek van Strafrecht.
Indien voormelde posting niet voor hedenavond voor 23.00 uur is verwijderd en er geen rectificatie zoals verzocht op het forum is geplaatst zal ik morgenochtend bij de officier van justitie aangifte doen van smaad en smaadschrift. Voorts behoud ik mij het recht voor om zonder nadere aankondiging een gerechtelijke procedure aanhangig te maken.
Nou dat is duidelijk.
Gezien het feit dat ik full time bezig ben om mede gedupeerden te helpen en de komende maanden van groot belang zijn voor onze toekomst, heb ik geen tijd om mij bezig te houden met een rechtszaak tegen Bosman.

Zoals geëist herroep ik hiermee openlijk mijn eerdere mededeling en biedt ik hiermee openlijk mijn excuses aan voor de aantasting van de goede naam van bosman.
Mijn posting is verwijderd door Tros radar zodat ik dat niet zelf kan doen anders had ik dit zelf gedaan.

Zo, de advocaat Marcel Bosman is hopelijk ook weer tevreden.
Of zijn cliënten dit ook zijn met zijn aanbod om verweer te gaan voeren voor deze prijs, betwijfel ik, gezien de reacties van zijn cliënten.
Reacties die mij niet aan te rekenen zijn.
Jammer Bosman, dat kritiek niet mogelijk schijnt te zijn.

Wel kunnen we hiermee ons voordeel doen.
Is er een posting waar je je aan ergert, hierboven staat de tekst, aangeleverd door bosman, om te zorgen dat de Tros deze verwijdert en plaatsers hiervan angst kan aanjagen door te dreigen met een rechtszaak.

Groeten,
Piet
Laatst gewijzigd door Piet op 28 feb 2006 12:24, 2 keer totaal gewijzigd.

Harry Nak

Re: Openlijke excuses aan bosman advocaat

Ongelezen bericht door Harry Nak »

Nou Piet, als je achter de posting staat waarom zou je die dan herroepen of je excuus aanbieden. Beetje slapjes hoor.

hathor

Ongelezen bericht door hathor »

Goed gedaan hoor Piet. Je moet maar zo denken, het gaat net als in een rechtzaal. De advocaat zegt wat en de tegenpartij verweert zich hiertegen. Vervolgens neemt de rechter een beslissing en zegt dat die opmerking moet worden geschrapt, maar het leuke is.... het is wel gezegd. En zo is het precies. De mensen zullen het heus wel onthouden en zoals je al zegt: in mei komt de waarheid toch wel aan het licht.

cornelis

Ongelezen bericht door cornelis »

Harry Nak

Dat legt Piet toch uit waarom hij excuus aan bied.

drareg

Ongelezen bericht door drareg »

Schitterend opgelost, Piet. Complimenten!!!!
:D :D
Drareg.

JH

Ongelezen bericht door JH »

Jammer Tros. Jammer Bosman, dat kritiek niet mogelijk schijnt te zijn.
Misschien moet je wat volledig zijn in plaats van het bovenstaande

Jammer Tros. Jammer Bosman, jammer forumbezoekers, jammer Piet K en PAL dat objectieve kritiek niet mogelijk schijnt te zijn.
Als je dan toch fulltime in de weer bent om gedupeerden te helpen kijk dan eens in de spiegel en zeg eens tegen je zelf NIEMAND is volmaakt zelfs ik niet, meneer Piet K.

faeks

Ongelezen bericht door faeks »

Ik begrijp dat Piet het herroept, ik verbaas me dat de Tros zich er in mengt. Ik begrijp nu ook waarom diverse mensen die een andere mening hadden dan Piet (en Piet zei steeds ik licht de tros in en deed dat ook) een permanente ban hebben. Ik heb moeite met deze gang van zaken. Als Bosman zo handelt waarom mag dat dan niet vertelt worden? Maar waarom is Piet nu meer slachtoffer van Bosman en de Tros dan ik en anderen eerder van de Tros en hem? Wie kan me dat nu eens uitleggen?Nogmaals, ik respecteer Piet zijn werk, ben het niet altijd met hem eens, maar dat laatste schijnt dus verboden te zijn. Van de Tros (ben ik het ook niet mee eens) is het echter wel consequent...

santygo

Ongelezen bericht door santygo »

Ik vind dat Piet het keurig heeft opgelost,
hij heeft de eer aan zichzelf gehouden en Bosman op ijs gezet.

De rol van de TROS is voor de begrijpende lezer al langer twijfelachtig!

cornelis

Ongelezen bericht door cornelis »

De rol van de TROS is voor de begrijpende lezer al langer twijfelachtig
Wil misschien commersieel worden?
Met geld van......

Harry Nak

Ongelezen bericht door Harry Nak »

Er komt een moment dat Piet op dit forum aan Dexia excuses maakt en al zijn volgelingen zullen hem prijzen.

drareg

Ongelezen bericht door drareg »

De rol van de Tros wordt al inzichtelijk op de startpagina.
Bij de laatste 5 reacties van het forum zul je Legiolease
niet meer zien. Hoe kan dat nu? :?

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Dat is al heeeeeeeeeeeel lang zo.

Janneke52

Zo de wind waait, waait mijn jasje JH?

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Piet,

Keurige oplossing!

Degene die zijn nek uitsteekt heeft het altijd goed of verkeert gedaan. Zulke dingen komen voor.
Laat je verder niet afleiden!

Keep courage!!!

Janneke52

Het zal PB niet zijn die weer zonodig met verweer moet komen!!!!!

CashDamageLeader

Ongelezen bericht door CashDamageLeader »

Zalm lacht niet echt, dat meent hij niet. Hij is er niet voor de mensen.
Ze moeten voor de mensen opkomen en dat doen ze niet.
Daarom gaat alles fout.

Dat had hij niet ingezien dat het fout ging, maar dit wisten ze allang.

De ondernemers moeten in het kabinet en de ambtenaren kunnen wel naar huis, ze hebben géén inzicht in het spel :!:

We moeten straks stemmen, maar dat kan beter niet, want dat haalt niets uit, omdat dit land CORRUPT is, ze moeten méér communiceren met de burgers maar dat doen ze niet :!:
Wij gáán met elkaar de mist in het komt niet goed :!:

NEDERLAND is ziek, einde bericht............

JH .

Ongelezen bericht door JH . »

En al zou dat zo zijn b+ , kinderen en dronken mensen spreken de waarheid

Belegger+

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Interessant te zien, hoe gedupeerden in dit stadium van de strijd op elkaar beginnen in te hakken.
Niet abnormaal in de dans rond de pot met geld.
Advocaat beledigd, excuses aanbieden, wel of niet moeten doen, en ga zo maar door.

Deze verdeeldheid speelt de bank in de kaart.

B+

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Interessant te zien, hoe gedupeerden in dit stadium van de strijd op elkaar beginnen in te hakken.
al wer vout B+= gedupperde haken op B+en =nen :P

wreker

Ongelezen bericht door wreker »

B+ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gesloten