| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opgelegd pandoer
Opgelegd pandoer
Wat Dexia bedenkt voor u is goed voor u.
Je krijgt niet eens een sigaar uit eigen doos, laat staan waar de overige sigaren zijn gebleven, wel ? Die zijn afgepakt door mensen die gaarne
in het pluche zitten. Is er feitelijk leven na de AVV neen, dan staan de gedupeerden berooid aan de kant. Daarom alle handelingen die Dexia
bekokstoofd dient ter zelfverheerlijking of een ander woord als u dat beter dunkt.
Alle aandelen moeten op naam staan, ik vraag me af hoe de gedupeerden zich voelen nu het niet zo is.
een prettig weekend
B17
Je krijgt niet eens een sigaar uit eigen doos, laat staan waar de overige sigaren zijn gebleven, wel ? Die zijn afgepakt door mensen die gaarne
in het pluche zitten. Is er feitelijk leven na de AVV neen, dan staan de gedupeerden berooid aan de kant. Daarom alle handelingen die Dexia
bekokstoofd dient ter zelfverheerlijking of een ander woord als u dat beter dunkt.
Alle aandelen moeten op naam staan, ik vraag me af hoe de gedupeerden zich voelen nu het niet zo is.
een prettig weekend
B17
Re: Opgelegd pandoer
Hey hallo daar is b17 weer met zijn dagelijkse non-informatie, hou eens op met het volgooien van dit forum met onzinnige onderwerpen die door iedereen al vele keren zijn behandeld.
Dit is beslist geen non-informatie of onbenulligheid, er liggen heel wat bewijzen voor, die de zaak in een heel ander daglicht zal stellen, dan
voor mogelijk werd gehouden.
Waarom zal de rechtsgang door Dexia zijn gefrusteerd, wel, om het zo
oneerlijk mogelijk te spelen.
b17
voor mogelijk werd gehouden.
Waarom zal de rechtsgang door Dexia zijn gefrusteerd, wel, om het zo
oneerlijk mogelijk te spelen.
b17
-
Ikwaseenbeetjedom
AFM heeft geconstateerd dat dexia haar boekhouding dusdanig gemanipuleerd heeft, dat zelfs controle door een 'deskundige' als het AFM niet meer mogelijk is.
Ik denk dat een aantal lieden bij dexia nu enkel nog vechten om de strop om hun nek los te krijgen.. maar ze trekken hem zelf alleen nog maar vaster aan !
Tja, indien ik honderdduizenden klanten op een onrechtnmatige manier geld afhandig had gemaakt, dan zou ik mijn boekhouding ook enigzins 'aanpassen' om ontdekking te voorkomen.
Daarom ben ik ook zo benieuwd naar de voortgang van de aangifte van Payback tegen oa de AFM.
Het gaat volgens mij inderdaad niet alleen meer om dexia, maar om meerdere banken en tevens de door de banken zelf aangestelde AFM.
Ik denk dat een aantal lieden bij dexia nu enkel nog vechten om de strop om hun nek los te krijgen.. maar ze trekken hem zelf alleen nog maar vaster aan !
Tja, indien ik honderdduizenden klanten op een onrechtnmatige manier geld afhandig had gemaakt, dan zou ik mijn boekhouding ook enigzins 'aanpassen' om ontdekking te voorkomen.
Daarom ben ik ook zo benieuwd naar de voortgang van de aangifte van Payback tegen oa de AFM.
Het gaat volgens mij inderdaad niet alleen meer om dexia, maar om meerdere banken en tevens de door de banken zelf aangestelde AFM.
Het is daarom geen zuivere koffie, en blijkt te ontaarden in diefstal van eigen beurs, dat dit mag is hun zeer kwalijk te nemen en zullen er daarom niet meer mee weg kunnen komen.
B17
B17
-
LindaLovelace
mmm...als de aandelenkoersen gestegen waren had je daar niemand over gehoord. Of wel?
De aandelen moeten wel op naam staan stijging of niet.
Als je je nu eens netjes aankleedt dan kijk je naar de videotheek bij
Beursklacht en wij zeggen net als jij in je eerste deel van de film, waarin je heb meegespeeld
"een beeld zegt meer dan duizend woorden".
B17
Als je je nu eens netjes aankleedt dan kijk je naar de videotheek bij
Beursklacht en wij zeggen net als jij in je eerste deel van de film, waarin je heb meegespeeld
"een beeld zegt meer dan duizend woorden".
B17
Zeg, B17, hoeveel van die contracten heb je eigenlijk getekend ? 10 ?
Kun je niet ergens een partner uit de kast toveren die niet wist dat je getekend hebt of zo ? en dat effe stuiten.
Niet stuiteren, nee: stuiten.
Stuiteren is fout, want dan komt het weer bij je terug.
B+
Kun je niet ergens een partner uit de kast toveren die niet wist dat je getekend hebt of zo ? en dat effe stuiten.
Niet stuiteren, nee: stuiten.
Stuiteren is fout, want dan komt het weer bij je terug.
B+
Dat zeg je goed B17!"een beeld zegt meer dan duizend woorden".
B17
Dit noemt men ''bestuiten''
Helaas zijn de aandelen wel gedaald, dus komt alle ongein boven water.Geplaatst op 06 Jan 2007 17:30 door LindaLovelace
--------------------------------------------------------------------------------
mmm...als de aandelenkoersen gestegen waren had je daar niemand over gehoord. Of wel?
Je trapt een open deur in! Wat wil je hiermee bereiken?
Stuiteren is wat Aegon/Dexia hebben gedaan, dus krijgen ze het terecht terug. Volgens mij begrijpt B+ het best wel.Stuiteren is fout, want dan komt het weer bij je terug.
B+