LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oranje Doelvermogen.
-
Oranje Doelvermogen.
Ik zoek nog meer gedupeerde die in 1998 het Oranje Doelvermogen van Nationale Nederlanden hebben afgesloten.
Men betaalde 300 gulden per maand 5 jaar lang dus tot mei 2003.Dit was dus rente.Er werd voor 35.000 gulden aandelen gekocht.
Na afloop in mei 2003 groot verlies.Ook heb ik alleen getekend.Magda
Men betaalde 300 gulden per maand 5 jaar lang dus tot mei 2003.Dit was dus rente.Er werd voor 35.000 gulden aandelen gekocht.
Na afloop in mei 2003 groot verlies.Ook heb ik alleen getekend.Magda
Re: Oranje Doelvermogen.
...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 02:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Beste Impact,is het wel verstandig zo,n vernietigingsbrief te sturen,in mei 2003 heb ik alle aandelen gekocht en is het dan niet verjaard?groeten Magda
...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 02:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Beste Impact,ik ben lid van Pay-Back en daar heb ik het advies gekregen om via dit forum een oproep te plaatsen,ik wordt hier zo moe van hn weet het niet meer.
magdabroers,laat je niet aan het lijntje houden.Wilt u info. mail dan via het envelopje naar de vereniging voor een oplossing.
Piet, geef haar advies aub, het advies van de vereniging kan ik nu niet bepaald "netjes"noemen
Ja Magda, dat is pay-back politiek!
Daar geloof ik helemaal niets van!
En hopla, daar is ie weer de man die houdt van aandacht (welke man niet?)
En hopla. Hij krijgt het weer
Ach ja, laten we hem dat plezier even doen.
Het product is bekend bij Payback Magda/Geertje, bovendien kan ik me nauwelijks voorstellen dat je in negen maanden tijd helemaal niet verder gekomen bent. Daarmee bedoel ik dat ik niet hoop dat je negen maanden hebt zitten afwachten of er misschien toch nog reacties zouden komen.
geertje
[[email protected]]
Reacties: 0
Bekeken: 103
Categorie: Spaarbeleg / Sprintplan Geplaatst op: 11 Feb 2004 00:51 Onderwerp: oranje doelvermogen van nat.nederlanden.
Ik heb 5 jaar lang 300 gulden per maand betaald=18.000 gulden dit was rente,die aftrekbaar zou zijn er is voor mij 35.000 gulden belegd en goed op verloren,mijn contract verliep 16 mei 2003,ik heb de ...
Geplaatst op 26 Jun 2004 21:33 door Pieter
--------------------------------------------------------
Pipa,
Nationale Nederlanden komt al meerder malen voor op de klachten lijst. Niet alleen als weigering krediet verstrekker maar ook als leverancier van het aandelenlease product "Oranje Doelvermogen" In mijn ogen is het niet verwonderlijk dat ze hypotheken weigeren omdat ze zich ook schuldig gemaakt hebben aan de aandelenlease hause.
Mvg Pieter
Via dit forum kom je niet verder blijkt uit eerdere (nul) reacties. Je zult toch een andere weg moeten vinden.Geplaatst op 18 Nov 2004 11:15 door magdabroers
-----------------------------------------------------------------------
Beste Impact,ik ben lid van Pay-Back en daar heb ik het advies gekregen om via dit forum een oproep te plaatsen,ik wordt hier zo moe van hn weet het niet meer.
-
Ik denk dat ik inderdaad niet verder komt met dit forum.Enkele hebben er van gehoord,maar niemand geeft advies,ook Pay-Back niet.groet Magda
Ga naar een advocaat.
...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 02:47, 1 keer totaal gewijzigd.
En ik weet zeker dat je Piet of Pieter ook niet gemaild hebt.
-
Dat heb ik wel gedaan,MVG Magda