LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overbruggingsregeling Duisenberg-regeling, nieuw aanbod

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
melody3

overbruggingsregeling Duisenberg-regeling, nieuw aanbod

Ongelezen bericht door melody3 »

Van de week een brief gehad van GGN dat ik in aanmerking kwam voor een overbruggingsregeling, zodat ik mijn restschuld kon aflossen en dan in aanmerking kon komen voor de duisenberg regeling.
Je moet dan de restschuld inlossen met een maandelijks minimum bedrag van 50 euro en hoeft dan niet de incassokosten te betalen, daarna kom je "misschien"? in anmerking voor de duisenberg regeling.
Ik moet voor 1 oktober reageren, zo niet, dan kom ik niet in aanmerking voor de duisenberg regeling. En gisteren werd ik al door ze gebeld wat ik ging doen. Ze durven wel.
Ik ben Eegaleaser en had een winstverdriedubbelaar.

Luigi

Re: overbruggingsregeling Duisenberg-regeling, nieuw aanbod

Ongelezen bericht door Luigi »

De Duisenbergregeling stelt niets voor, dus daar hoef je niet rouwig om te zijn als je daar niet voor in aanmerking komt. Aanklagen die oplichters, dan krijg je veel meer voor terug.
P.S. als ik in zou gaan op de Duisbergregeling dan krijg ik 0 euro(lees goed nul euro)! Ik had nl. een zogenaamd aflossings- of garantieproduct dat ik nog 15 jaar door zou kunnen laten lopen. Mooi niet dus, dan zou ik de kas van Dexia alleen nog maar meer spekken.

melody3

Re: overbruggingsregeling Duisenberg-regeling, nieuw aanbod

Ongelezen bericht door melody3 »

Ga er ook zeker niet op in, heb hetnu uit handen gegeven bij een advokaat, alleen ik vind het zo schoftig dat ze nog op een andere manier proberen hun geld terug te halen.
Van mij krijgen ze echt niets hoor! Ik geef mijn geld liever uit aan een advokaat.

Gesloten