LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] procederen
-
procederen
hallo,
ik heb 3 contracten bij dexia.
ben wel lid van stichting leaseverlies.
wat moet ik nu doen?zelf gaan procederen of doet stichting leaseverlies dat al ??
ik heb 3 contracten bij dexia.
ben wel lid van stichting leaseverlies.
wat moet ik nu doen?zelf gaan procederen of doet stichting leaseverlies dat al ??
Re: procederen
ook wij hebben ons ingeschreven bij stichting leaseverlies, ook wij hebben een tijdje geleden een mailtje gehad met wat vorderingen van de zaak tegen dexia maar verder ook nog niks gehoord.
Er stond ook een telefoon nummer in en toen ik deze belde kreeg ik de consumenten bond aan de telefoon en die wilden wel helpen maar dan moest ik eerst weer een x bedrag op tafel leggen.
Ik ben dus ook wel heel nieuwsgierig wat die leaseverlies nu voor ons doet.
Er stond ook een telefoon nummer in en toen ik deze belde kreeg ik de consumenten bond aan de telefoon en die wilden wel helpen maar dan moest ik eerst weer een x bedrag op tafel leggen.
Ik ben dus ook wel heel nieuwsgierig wat die leaseverlies nu voor ons doet.
Joostburgers, Holstek,
Voorzichtigheidshalve zou ik ook nog even informeren bij;
http://www.platformaandelenlease.nl/
Ja, SVL doet dat al! Maar op welke grond?of doet stichting leaseverlies dat al ??
Voorzichtigheidshalve zou ik ook nog even informeren bij;
http://www.platformaandelenlease.nl/
LeaseVerlies is al een tijdje een gepasseerd stadium. Hoewel deze stichting de meeste leden heeft, heeft zij het minste toegevoegde waarde nog in de aandelenlease affaire.
Niemand verwacht nog veel van deze stichting.
Wie weet waar de 4 miljoen is gebleven...
------------>in de verkeerde zakken
Niemand verwacht nog veel van deze stichting.
Wie weet waar de 4 miljoen is gebleven...
------------>in de verkeerde zakken
"wat moet ik nu doen?zelf gaan procederen of doet stichting leaseverlies dat al ??"
Dit geeft maar weer aan hoe slecht mensen op de hoogte zijn.
Dit geeft maar weer aan hoe slecht mensen op de hoogte zijn.
Leasebak,
Zouden dit allemaal mensen zijn die geen internet hebben.Dit geeft maar weer aan hoe slecht mensen op de hoogte zijn.
Dat zou zo maar kunnen, pluutje. Mijn familie is nog steeds aan het betalen na verlenging in 2003. Zij hebben geen computer. Zij horen en lezen alles, wat ervan op tv of in de krant komt.
Zo probeer ik hun ook zoveel mogelijk op de hoogte te houden, over wat ik hier lees, maar dat dringt niet tot ze door! Jammer wel toch? Ze hopen dat als volgend jaar hun kontrakt afloopt, dat de beurs dan wel weer gestegen zal zijn. Naief? Zeg jij het ze maar!
Gr. An
Zo probeer ik hun ook zoveel mogelijk op de hoogte te houden, over wat ik hier lees, maar dat dringt niet tot ze door! Jammer wel toch? Ze hopen dat als volgend jaar hun kontrakt afloopt, dat de beurs dan wel weer gestegen zal zijn. Naief? Zeg jij het ze maar!
Gr. An
En wie is de lachende derde?
Jawel, de stichting Leaseverlies.........de Euries blijven binnenstromen en wat moeten ze ervoor doen? Om de tafel gaan zitten met de heer Duisenberg en bemiddelen over een schikking voor ons.
En wat hebben wij in te brengen? Helemaal niets. Wij moeten ons mond houden en straks hun schikking accepteren, want......verder kunnen ze niets meer voor ons betekenen.........
Wat wordt met het resterende geld gedaan? Gaat dat naar een goed doel? Of is het al op! Vrees het laatste, het daghonorarium (loon klinkt ordinair, mensen die "loon" ontvangen zijn de werkenden, de dommen) voor de jurist(en) van SLV is een leuk bedragje, heb ik ergens gelezen.
Jawel, de stichting Leaseverlies.........de Euries blijven binnenstromen en wat moeten ze ervoor doen? Om de tafel gaan zitten met de heer Duisenberg en bemiddelen over een schikking voor ons.
En wat hebben wij in te brengen? Helemaal niets. Wij moeten ons mond houden en straks hun schikking accepteren, want......verder kunnen ze niets meer voor ons betekenen.........
Wat wordt met het resterende geld gedaan? Gaat dat naar een goed doel? Of is het al op! Vrees het laatste, het daghonorarium (loon klinkt ordinair, mensen die "loon" ontvangen zijn de werkenden, de dommen) voor de jurist(en) van SLV is een leuk bedragje, heb ik ergens gelezen.
Blij dat ik en vele anderen kunnen en mogen werken alleen daar hoef je niet dom voor te zijn beste trudymensen die "loon" ontvangen zijn de werkenden, de dommen
Helaas beste JH, geloof me nou maar, voor een bepaalde groep mensen zijn wij die "loon" ontvangen de dommen.......
het is maar hoe jij er over denkt, als je zelf maar eerlijk en oprecht je werk doet dan ben je niet dom en laat een ieder denken wat ze willen
informeer bij verschillende organisaties in het begeleiden van gedupeerden:
neem contact op met een advocaat en ga er voor, heb je een lage-rest-schuld beoordeel dan of je het fin. Kan dragen om de strijd aan te gaan en anders zijn er idee(en) zat om dit op te lossen.
Vrgr.Andre
neem contact op met een advocaat en ga er voor, heb je een lage-rest-schuld beoordeel dan of je het fin. Kan dragen om de strijd aan te gaan en anders zijn er idee(en) zat om dit op te lossen.
Vrgr.Andre
Droom maar lekker verder JH
-
Ja wel hoor we kunnen nog heel veel voor ze betekenenGeplaatst op 01 Mrt 2005 21:45 door trudy
--------------------------------------------------------------------------------
En wie is de lachende derde?
En wat hebben wij in te brengen? Helemaal niets. Wij moeten ons mond houden en straks hun schikking accepteren, want......verder
Hun zakken vullen te grof voor woorden.De Stichting Eegalease behartigt de belangen van echtgenoten en geregistreerd partners (eega's) van effectenlease-contractanten, die de effectenlease-overeenkomst niet hebben meeondertekend.
Heeft u uw extra bijdrage al voldaan?
Nog niet van alle belanghebbenden is deze extra bijdrage inmiddels ontvangen. Deze bijdrage is hard nodig om de actie van de Stichting te kunnen financieren.
Als ik het wel heb komt Eegalease uit dezelfde ''koker'' als Leaseverlies,
d.w.z. dezelfde advocaat [en]!
Is dus een ''dochterstichting''!
Als dat zo is hebben ze mischien toch nog iets goed gedaan t.w. huurkoop/tweede handtekening?
Accoord
Niet accoord
d.w.z. dezelfde advocaat [en]!
Is dus een ''dochterstichting''!
Als dat zo is hebben ze mischien toch nog iets goed gedaan t.w. huurkoop/tweede handtekening?
Accoord
Niet accoord
Laatst gewijzigd door pluutje op 01 mar 2005 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn zaak, aangespannen door dexia tegen mij wegens het niet betalen vd restschuld was een tijdje geleden stopgezet. Vandaag heb ik mn advocaat gebeld dat wij hun gaan dagvaarden....
-
Goed gedaan WD!
Niks stilleggen, doorgaan.
Zoals het eerst KEIHARD DEXIA was is het nu KEIHARD GEDUPEERDE
Oneerlijk?
Vind ik niet, boontje komt om zijn loontje, niet meer en niet minder!
m.v.g. justice man
Niks stilleggen, doorgaan.
Zoals het eerst KEIHARD DEXIA was is het nu KEIHARD GEDUPEERDE
Oneerlijk?
Vind ik niet, boontje komt om zijn loontje, niet meer en niet minder!
m.v.g. justice man