LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Profit Effect Vooruitbetaling
Profit Effect Vooruitbetaling
Er is een aankoop gedaan geadviseerd door een hypotheek adviseur d.d.11-11-2002 de som van 9.759,36 .Totaalaankoop bedrag is 19.644,33 totaal te betalen rente tijdens de looptijd 27.109,20 met en totaal lease overeengekomen som van 46.753,53 .Wij zijn verkeerd voorgel;icht door de adviseur wij dachten een aankoop aandelen te hebben gedaan van 9.759,36 achteraf kwamen wij er achter dat wij bij de BKR een restschuld hebben van 46,753,53 is dit de zelfde constructie waarover er wordt gesproken en de uitzending.Tevens is er alleen door mijn echtgenoot getekend.Mijn vraag is is het de zelfde constructie en kunnen wij ook de laese overeenkomst betwiste daar er door mij niet is getekend.
Re: Profit Effect Vooruitbetaling
De partner had mee moeten tekenen!!!!!!!!
Het contract is niet geldig,stop met betalen en neem een advocaat om verdere ellende te voorkomen!!
Ik heb ook een Profict Effect contract maar geen hypotheek, Profit Effect product is een risicovolle product!!
Voor vragen stuur je een mail naar :
[email protected]
Succes!!
Met vriendelijke groeten
Studex.
Het contract is niet geldig,stop met betalen en neem een advocaat om verdere ellende te voorkomen!!
Ik heb ook een Profict Effect contract maar geen hypotheek, Profit Effect product is een risicovolle product!!
Voor vragen stuur je een mail naar :
[email protected]
Succes!!
Met vriendelijke groeten
Studex.
Re: Profit Effect Vooruitbetaling
Van de site van Dexia:
Wat betekent het akkoord als ik vandaag mijn contract tussentijds beëindig?
"Indien uw overeenkomst wel kan eindigen met een restschuld komt u niet meer in aanmerking voor de voordelen van het akkoord. Om te weten wat voor een type product u heeft kunt u bellen met de klantenservice"![Sad :(](./../images/smilies/icon_sad.gif)
Wat betekent het akkoord als ik vandaag mijn contract tussentijds beëindig?
"Indien uw overeenkomst wel kan eindigen met een restschuld komt u niet meer in aanmerking voor de voordelen van het akkoord. Om te weten wat voor een type product u heeft kunt u bellen met de klantenservice"
![Sad :(](./../images/smilies/icon_sad.gif)