LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reats

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Gast

Reats

Ongelezen bericht door Gast »

De fa. Reats is weer actief heb zojuist weer aanmaningen ontvangen, die jongens weten niet van ophouden, of hebben ze niets beters te doen.
Als je toch over ratten hebt dan heb je hier toch wel een voorbeeld, alle rechtzaken stil laten leggen en zelf lekker door gaan met de mensen het bloed on der de nagels vandaan te halen,het word echt tijd voor actie!

painter

Re: Reats

Ongelezen bericht door painter »

Raets is gewoon een bedrijf die voor elke vordering die zij los krijgen bij de mensen een bepaald percentage krijgt, en dat gebeurt nog te vaak, want anders hadden zij allang de handdoek in de ring gegooid.
Alle niet inbare vorderingen geven zij terug aan dexia die vervolgens gaat dagvaarden.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, painter dat is zo, zo zie je maar weer dat geld niet stinkt want ook al ben je een incasso buro, ze bezeffen daar niet welk menselijk leed zij aanrichten met hun dreigementen, ik leg ze naast mij neer en wacht af, wij ( mijn vrouw en ik ) houden ons staande met de gedachten van, onze tijd komt, REKEN DAAR MAAR OP DEXIA!

Jeff

Ongelezen bericht door Jeff »

Niet bang worden

Copy maken van de aanmaning en terug sturen.
Wanneer ze bellen, gesprek opnemen. Wel even doorgeven dat het gesprek opgenomen wordt ivm met de wet op privacy. Want zelfst ratten worden beschermd

Sterkte

painter

Ongelezen bericht door painter »

Meteen het adres en telefoonnr van je advocaat aan hun doorgeven en ze geen goede dag wensen en vervolgens de hoorn er op flikkeren.

Gesloten