LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rechtbank vandaag 5 november

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
AvB

rechtbank vandaag 5 november

Ongelezen bericht door AvB »

Vandaag, 5 november naar rechtbank geweest,nu is het afwachten

gr avb

knut-johan

Re: rechtbank vandaag 5 november

Ongelezen bericht door knut-johan »

Ben je slechts op bezoek geweest, of diende er een zaak van je tegen Dexia?

Wat was de kern van je bezoek

Wat was je aanklacht tegen Dexia c.q.Wat waren de eisen?

Moest je veel zelf toelichten?

Wie heeft je verdedigd...... en was je daar tevreden over?

Ben benieuwd naar wat meer feiten over je bezoek aan de rechtbank.

Daarnaast was je eegaleaser? En zo ja heb je dan de schikking van Dexia niet aanvaard, en waarom niet?

noa2008

Ongelezen bericht door noa2008 »

Het zit zo op het ogenblik,de ene na de andere rechtzaak vind plaats bij een grote groep,en bij een andere groep vallen alleen maar advocaat rekeningen op de mat en verder weinig of geen goede bericht geving.
Zijn er meer mensen die dit zo ervaren? het is net of je van twee kanten belazerd wordt.
Het komt over als een lekkere melk koe en dat al vijf jaren lang,ik baal als een stekker, zo voor de dure kerstdagen voor de deur .
Het gaat op deze manier meer kosten dan baten.
Noem geen naam van dit advocaten kantoor want anders heb je weer een probleem.

verontrustende eagaleaser na drie jaar vernietigd.

NewDutchie

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Geukkig hadden wij een goede advocaat in de arm genomen op advies van Piet/PAL. Geen tussentijdse (extra) rekeningen en hij zat Dexia achter de vodden aan.

denmar

Ongelezen bericht door denmar »

Noa 2008, ik ervaar precies hetzelfde, ook weer een rekening gehad van de advocaat. Het loopt op deze manier de spuigaten uit. Alle c.a. prijsafspraken zijn ze spontaan vergeten en blijven maar rekeningen sturen. Maar goed, ik wist het al hoe deze wereld in elkaar steekt omdat immers advocaten en rechters uit dezefde pot eten en ze er allemaal wijzer van worden. En wat moet je nu doen? Doorgaan en je zelf in de schulden steken om de rekeningen te betalen? Of er mee kappen, dan ben je alles kwijt. Die advocaten moeten zelf ook eens denken van, he die prijs is nu al 3x zoveel als dat er was afgesproken, kunnen we dat wel maken?? ??Piet Pal HP.

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Hoe kan nou een afgesproken bedrag verhoogd worden? hebben jullie na alle maleaise dan geen ondertekend contract van de advocaat gekregen?

met een ondertekend contract met alle in's en out's kon ik gewoon per maand betalen tot ik klaar was. daarna nooit meer een rekening , behalve een van de tevoren vermelde rechtbank-nota.
Janny

denmar

Ongelezen bericht door denmar »

Dit betreft een groepsprocudure aanbevolen en geregeld door pal en het advocatenkantoor Holla Poelman in eindhoven.

Gesloten