LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rechtszaak 15 augustus

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Mitchell

Rechtszaak 15 augustus

Ongelezen bericht door Mitchell »

Hoi Math,

Vandaag speelde jou zaak toch?
Of is het weer uitgesteld :evil:
Ben benieuwd.

Gr. Mitchell

Math

Re: Rechtszaak 15 augustus

Ongelezen bericht door Math »

Mitchell, ik vind het wel goed van je dat je dit hebt onthouden, maar lees mijn bericht onder " wat gebeurd er na 1 augustus", daar is door mij verslag uitgebracht. Gr. MATH

CB

Ongelezen bericht door CB »

Geplaatst op 15 Aug 2007 20:32 door Math

--------------------------------------------------------------------------------

Mitchell, ik vind het wel goed van je dat je dit hebt onthouden, maar lees mijn bericht onder " wat gebeurd er na 1 augustus", daar is door mij verslag uitgebracht. Gr. MATH
Dit bericht kan ik helaas niet vinden.

mvg
CB

Math

CB heet je ook al Mitchell, waarschijnlijk ben je aan het slaapwandelen.
Als je kijkt op de Threat " Hoe gaat het verder,de Dexia gate na 1 augustus 2007" heb ik gereageerd op 15.08, en vandaag reageer ik weer na het telefoontje van de griffie. CB wakker blijven he het hoeft niet tot 04.20 uur. Gr. Math

Mitchell

Ongelezen bericht door Mitchell »

Nee hoor, Mitchell is gewoon Mitchell en CB is gewoon CB. :)

Zijn waarschijnlijk (logisch) meerdere mensen geïnteresseerd in het vervolg van jouw zaak.

Gr. Mitchell

CvdH

Ongelezen bericht door CvdH »

Geplaatst op 15 Aug 2007 14:08 door Math

--------------------------------------------------------------------------------

Heb eens even naar de griffie gebeld om daar wat meer te weten te komen. Ik krijg morgen tel.bericht van Maastricht hoe en waarom. De mevr. welke ik aan de tel had vertelde mij wel dat er in het Arrondissement Maastricht een rechter over deze zaken gaat en men alles van Dexia aan het verzamelen is. Ik heb dan ook het vermoeden dat men aan het wachten is op meer nieuws uit Amsterdam. Men gaf mij wel aan dat ik gerust kan vragen om de reden want vier keer uitstellen moet uitgelegd worden en dat ik zeker tel zou krijgen morgen. Dus tot morgen zou ik zeggen. gr. Math

Geplaatst op 15 Aug 2007 10:13 door Math

Wederom is de zaak uitgesteld, nu weer tot 12 sept.. Dit is de vierde keer dat de zaak waar uitspraak zou worden gedaan volgens de brief die ik van de rechtbank Maastricht kreeg is uitgesteld. Wat zou de reden zijn? Zou Dexia nog met iets komen in de tussentijd?

CB

Geplaatst op 15 Aug 2007 20:32 door Math

Helaas meende ik te moeten zoeken naar de Threat "Wat gebeurde er na 1 augustus". Daar heb ik naar gezocht en heb die niet kunnen vinden. Vandaar mijn vraag.
Geplaatst op 16 Aug 2007 07:21 door Math

CB heet je ook al Mitchell, waarschijnlijk ben je aan het slaapwandelen.
Als je kijkt op de Threat "Hoe gaat het verder,de Dexia gate na 1 augustus 2007" heb ik gereageerd op 15.08, en vandaag reageer ik weer na het telefoontje van de griffie. CB wakker blijven he het hoeft niet tot 04.20 uur. Gr. Math
Nu blijkt dus, dat je de Threat bedoelt "Hoe gaat het verder, de Dexia gate na 1 augustus".

Deze heb ik inmiddels bekeken, en alles is me duidelijk. Voor de goede orde, Mitchel is Mitchel en CB is CB.

Veel succes met het vervolg van je zaak. Voorzover mogelijk blijf ik het volgen. :wink:

mvg
CB

Math

Vandaag contact gehad met griffie Maastricht. Deze mevr. deelde mij mede dat men alle Dexiazaken aan het verzamelen is en dan pas begint met de uitspraken. Zij kon niet zeggen wanneer alles verzamelt is. Ook deelde ze mij mede dat mijn tot 4 keer uitgestelde zaak ook op 12 sept. niet zal doorgaan. Dit wordt je nu reeds gezegd. Is toch niet te filmen. In A'dam lees ik zijn er uitspraken gedaan van Eegalease WvD en andere Arr.rechtb. zijn aan het verzamelen. Ik kan dit niet meer volgen. Gr. Math

flipvanderwaal

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Geloof me als ik zeg dat dit niet voor 2010 is opgelost! :cry:

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Math, zaken als de jouwe die al langere tijd lopen duren echt niet tot 2010, laat je niet in de put praten door leedvermakers.
Ik denk dat de rechtbank in haar uitspraken gewoon goed voorbereid wilt zijn. Dat ze over een jaar nog net zo kan vonnissen als nu. Dat ze tussentijds haar standpunt bij anderen niet behoeft te wijzigen door nieuwe inzichten.
OD.

capellenaar

Ongelezen bericht door capellenaar »

Of zou het niet zo kunnen zijn dat ze verzamelen en dan in één keer een uitspraak doen per categorie? Dus zeg maar voor alle Eega zaken tegelijk en dezelfde uitspraak. Zijn tenslotte dezelfde zaken en zou de rechtsgang enorm veel tijdwinst opleveren.

Capellenaar

Hans A

Ongelezen bericht door Hans A »

Dat kan niet zo maar.
Kijk maar na de uitspraken tot nu toe.
De een eist verwijderen BKR tregistratie, een andere eist daar boven op een dwangsom terwijl weer een ander het helemaal niet over zijn regitratie heeft.
Er zijn ook weer mensen die door de onterechte A-codering schade hebben geleden en deze op de veroorzaker (dus Dexia) willen verhalen.
Zo simpel ligt het dus niet.
Iedere zaak is inderdaad weer anders.

Gr Hans A

CB

Geplaatst op 20 Aug 2007 23:38 door flipvanderwaal

Geloof me als ik zeg dat dit niet voor 2010 is opgelost!
Geloof me Flippje, ik vind het best!!!! :lol:

Wettelijke rente toch? Ik kan er niet wakker van liggen.

Martinvdm

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Same here...

Heb er zelfs geen moeite mee als alle 'zware' gevallen voor mij gaan en ik pas als laatste aan de beurt...

Als Dexia maar moet dokken !!

Math

Vandaag 12.9.07 te 10.00 zou onze voor de 4e keer uitgestelde zaak voorkomen bij het kantongerecht Sittard. Dus ik bel net even of de zaak doorgaat anders ga ik weer voor niets daar kijken. Wat ik reeds verwachte en heb aangegeven eerder was het antwoord. Uitgesteld tot 10 oktober. Echt dit is gewoon een lachertje aan het worden. Waarom zeggen ze niet uitgesteld tot volgend jaar Pasen dan iedere keer een maand opschuiven. Als een rechter het nu nog niet weet wanneer dan wel? En als je ziet dat in het Arrondissement Roermond, notabene enkele kilometers verder, identieke zaken worden gevonnist.

hupo

Ongelezen bericht door hupo »

Geduld is een schone zaak !

rachil

Ongelezen bericht door rachil »

Hallo

Mijn zaak stond voor 19 september op de rol maar is wederom weer uitgesteld naar 17 october dit is reeds de 5de maal na mei 2007
kan iemand mij uitleggen hoelang dit nog gaat duren?

Math

Vandaag 10 oktober weer de zaak uitgesteld. Bel weer de griffie op. Antwoord; De rechter die de Dexia zaak behandeld is nog steeds aan het verzamelen van alle zaken. Ik moest dit jaar maar niet rekenen op een uitspraak. Men deelde mij nog mede dat ik mijn advocaat eens kon vragen om een briefje te schrijven naar de kantonrechter of het niet wat sneller kon. Dit terwijl notabene in het land verschillende kantonrechters uitspraken hebben gedaan van Eegaleasezaken.

rachil

Ongelezen bericht door rachil »

Bij welke rechtbank wordt uw zaak behandeld?

Math

rachil, je moet wel bij de les blijven, zie pag. 1. Gr. MATH

Gesloten