| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schijnhuwelijken
Schijnhuwelijken
De eerste schijnhuwelijken zijn al geconstateerd: mensen die niet trouwen om liefde, neen, om er iets mee op te schieten, normaliter een verblijfsvergunning. Maar er is een nieuwe trend: de (ver)leasers.
Doe net of je bij het aangaan van de leaseovereenkomst getrouwd was, en laat die, echte of schijn-partner, het hele zootje vernietigen ipv naleven.
Ook niet-gehuwden kunnen dit doen: want het is aan Dexia om te bewijzen dat contractant geen huwelijk had in de tijd dat het contract aangegaan is.
Doe net of je bij het aangaan van de leaseovereenkomst getrouwd was, en laat die, echte of schijn-partner, het hele zootje vernietigen ipv naleven.
Ook niet-gehuwden kunnen dit doen: want het is aan Dexia om te bewijzen dat contractant geen huwelijk had in de tijd dat het contract aangegaan is.
Re: Schijnhuwelijken
het is aan Dexia om te bewijzen dat contractant geen huwelijk had in de tijd dat het contract aangegaan is.
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 02 feb 2005 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Jaap Bakker
Nog beter is een bewijs uit een land te halen waar je meerdere vrouwen mag trouwen. Dan kan de overkomst in veelvoud vernietigd worden 
dubio...........
wil je met mij trouwen

wil je met mij trouwen
Krijg je dan je restschuld terug of het gewicht van die vrouwen in goud? Is sommige gevallen kan dat heel gunstig zijn! (Wij hebben bijvoorbeeld een relatief lage restschuld)Geplaatst op 02 Feb 2005 15:06 door Jaap Bakker
--------------------------------------------------------------------------------
Nog beter is een bewijs uit een land te halen waar je meerdere vrouwen mag trouwen. Dan kan de overkomst in veelvoud vernietigd worden
-
Jaap Bakker
Als je een inleg hebt van € 5.000,00 en je hebt 3 vrouwen dan krijg je € 15.000,00 terug plus de wettelijke rente en vakantiegeld per contract. 
Geplaatst op 02 Feb 2005 12:21 door Jaap Bakker
---------------------------------------------------------------
Bovendien is het voordeel van die groepen, dat je ook vakantiegeld kunt vorderen.
Oh ja, is natuurlijk ook een groep, al die vrouwen...Geplaatst op 02 Feb 2005 15:12 door Jaap Bakker
--------------------------------------------------------------
Als je een inleg hebt van € 5.000,00 en je hebt 3 vrouwen dan krijg je € 15.000,00 terug plus de wettelijke rente en vakantiegeld per contract
-
Jaap Bakker
Die vraag kan Dubio het beste beantwoorden denk ik !!!!
Hoeveel heb je daarvoor per transactie /huwelijk over.
Voor een "schijntje " zijn we natuurlijk niet te koop.
Als vrouw hebben we natuurlijk wel enige eigenwaarde/gewicht . en onderschat dat niet.
en zeker bij een schijn scheiding plukken we je natuurlijk wel kaal
niets voor niets hé

Voor een "schijntje " zijn we natuurlijk niet te koop.
Als vrouw hebben we natuurlijk wel enige eigenwaarde/gewicht . en onderschat dat niet.
en zeker bij een schijn scheiding plukken we je natuurlijk wel kaal
niets voor niets hé
Bij een beetje pech geen geld maar heel je achtertuin vol kamelen 
Maar alle gekheid op een stokje.
Ik ben niet te koop. en niet te porren voor welk schijntje ook.
Nog niet voor alle miljoenen van Dexia.
Echt geluk is niet te koop. en door bedrog wordt je alleen maar ongelukkig, en dat geld ook voor de Dexia bemensing.
janny
Ik ben niet te koop. en niet te porren voor welk schijntje ook.
Nog niet voor alle miljoenen van Dexia.
Echt geluk is niet te koop. en door bedrog wordt je alleen maar ongelukkig, en dat geld ook voor de Dexia bemensing.
janny
Geplaatst op 02 Feb 2005 15:06 door zxc
--------------------------------------------------------------------------------
dubio...........
wil je met mij trouwen [Quote]
Waar blijft het envelopje voor Dubio

dubio...........
wil je met mij trouwen [Quote]
Waar blijft het envelopje voor Dubio
-
Ikwaseenbeetjedom
dubio, ik heb het er met mijn vrouw over gehad.. nu de kinderen uit huis zijn hebben we toch ruimte genoeg....
................ ze vindt het geen goed idee..........
................ ze vindt het geen goed idee..........