LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schip uit KOERS

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Brabander

Schip uit KOERS

Ongelezen bericht door Brabander »

Gistermorgen kwam ik met de trein langs het DEXIA bastion in de buurt van het Centraal Station te Amsterdam.

Ik zag wat DEXIANEN rondlopen die niet gekochte gefingeerde aandelen aan het opstapelen waren. Andere DEXIANEN waren brieven aan het versturen met aanmaningen over openstaande schulden waar DEXIA geen recht op heeft.

Enekel DEXIANEN waren samen met BRUNEEL zich te pletter aan het lachen om de sukkels die DEXIA ondanks dat ze nooit aandelen hebben gekocht toch een woekerrente van 12 tot 17 % blijven betalen van een gefingeerde schuld.

Op hetzelfde moment zag ik een olieschip vol benzine van SHELL langs varen en droomde ik dat deze uit koers zou raken en over de wal bij DEXIA het kantoor zou binnen varen en dan ................................

Idaho

Re: Schip uit KOERS

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 01 nov 2005 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Notenkraker

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Een moment van herkenning, Idaho? Jij bent zelf toch ook al enige tijd de juiste koers kwijt ?

Idaho

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 01 nov 2005 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.

wreker

Ongelezen bericht door wreker »

Dromen zijn meestal bedrog. Ik heb ook wel eens gedroomd dat Duizenberg zou verdrinken.

Idaho

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 01 nov 2005 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Als een moslim roept dat hij hoopt dat Geert Wilders doodgaat is iedereen in rep en roer, maar als op dit forum mensen hopen op de dood van een bankier, op een groot ongeluk hopen, dan mag dat kennelijk allemaal wel.

wreker

Ongelezen bericht door wreker »

Ja Hollander, Nederland is vol tegenstijdigheden.

Als een gewoon bedrijf zijn klanten oplicht is iedereen in rep en roer, maar als banken en verzekeringsmaatschappijen hun klanten oplichten, dan mag dat kennelijk allemaal wel. :lol: :lol:

Maar je hebt het niet goed gelezen er staat niet hopen maar dromen.

Gesloten