LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Site voor gedupeerde beleggers

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Sa
Berichten: 80
Lid geworden op: 03 jul 2003 17:15

Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door Sa »

Een onafhankelijk site voor gedupeerde lease beleggers.

www.freewebs.com/gedupeerd

Wat vind u zoal op deze site.
Brochures
Uitspraken
Advocaten
Nieuwsberichten
Links naar gerelateerde site's
Verhalen etc.

Vrgr Sa (beheerder van bovenstaande site)

leasebak
Berichten: 127
Lid geworden op: 26 okt 2004 15:07

Re: Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door leasebak »

Goed initiatief. Ik zie dat Leaseverlosser.nl er nog niet bij staat, misschien een idee om die er bij te plaatsen.

:idea:

groet,

Ed.

Leasette
Berichten: 46
Lid geworden op: 13 nov 2004 00:45

Re: Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door Leasette »

Sa, onze complimenten voor je site.
Er is voor zowel gedupeerden als advocaten veel interessante info te vinden.
We hebben de indruk dat je site en je werkzaamheden ondergewaardeerd zijn.
Bedankt
Lisette

Gvd
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:08

Re: Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door Gvd »

Ook voor niet-gedupeerden (en nog steeds actueel)

http://www.geocities.com/dexiakaartspel/index.html

Sa
Berichten: 80
Lid geworden op: 03 jul 2003 17:15

Re: Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door Sa »

Hallo allemaal

Het blijkt dat sommige van u mijn site niet bereiken kan,
er verschijnt dan rechts onderin een icoontje met
"Website met beperkte toegang"
U kunt dit oplossen door het volgende toe tepassen.

Ga boven in naar Extra
Beveiliging
Websites met beperkte toegang
Klik op de button met tekst "Websites"
Zoek dan "*.freewebs.com" op
Verwijder deze
Sluit Internet Explorer af en start hem opnieuw


Nu moet u hem wel kunnen bekijken.
Ik hoop dat ik veel teleurgestelde bezoekers hiermee een plezier heb gedaan.

Vrgr Sa

Sa
Berichten: 80
Lid geworden op: 03 jul 2003 17:15

Re: Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door Sa »

Uitspraken bijgewerkt

Sa :idea:

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Legiolease is een prima bedrijf met hardstikke goede ambities. Wat doen we. We lichten eerst de mensen op en daarna buiten we de mensen uit; dan kunnen ze een contract in de maag gesplitst krijgen en daarna vervolgens betaalt de klant maandelijks een bedrag nadat ze met een hun suffe hoofd hun handtekening onder het wurgcontract te hebben gezet. Dan betaalt u 225,= per maand en u krijgt niet waar u voor getekend heeft en dan moet u erbij bedenken dat er ook nog administratieve kosten bijkomen van het bedrag dat de klant maandelijks betaalt. Zo worden wij rijker en u heeft alleen geld verloren die u aan ons betaalt en dan zien we hoe mooi het is hoe het allemaal loopt voor ons en dan zien we dat wij niets anders kunnen doen, dan u alleen maar na een jaar automatisch uw termijn met drie jaar automatisch te verlengen zodat u nog eens drie jaar vast zit aan de betaling van 225 aan maandelijkse termijnen + 225,= aan administrtiekosten en 50,= voor de kosten om het automatisch van uw bankrekening als automatische incasso af te laten boeken.

Dus u bent in totaal € 500,= per maand en u bent goed gelegioleast. Dit bedrag is uiteraard per maand. Doordat we juist de mensen wurgcontracten laten ondertekenen; zien ze dat ze de eerst volgende vier jaar die 500,= per maand dienen te betalen, waar de klant zelfs bij de rechter niet van het comtract afkan en wij hoeven niets te leveren als alleen wat gebakken lucht.

Dus wanneer u van uw geld afwilt is legiolease de jusite optie.

Groet,

Neptunus.
Laatst gewijzigd door neptunus1963 op 11 dec 2004 22:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Als ze bij Legiolease allemaal het taalniveau van Neptunus hadden gehad, was er niemand ingestonken.

Sa
Berichten: 80
Lid geworden op: 03 jul 2003 17:15

Re: Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door Sa »

Een aantal update's wat betreft uitspraken en nieuwtjes..

Gr Sa :wink:

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Beste Janneke,

Inderdaad, je hebt hierin helemaal gelijk. Even kijken wat jullie van dit soort openbare oplichtingsprktijken denkt. :lol: Ik doe het liever open en bl;oot wanneer ik iemand een poot zou uitdraaien. Nu hoeg je wat mij betreft daar niet bng voor te zijn, daarom scrijf ik het zo open en bloot, want ik meen altijd nog van mijn medemnes te houden en daar hoort fair play bij en niet iemand een poot uit draaien om vervolgens daar veel beter op te worden. De hele economie draait gewoon op dit moment door oplichting en afpersing. Niet echt een goede basis, lijkt me.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door impact »

Janneke, lees die posting van Neptunus nog maar eens goed door. Het artikel was zuiver sarcasme t.o.v. Legio en Neptunus is daardoor echt het tegengestelde van een aanhanger van Dexia.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Impact, bedankt dat je hetz o voor me opgenomen hebt en Dexia zijn opl;ichters. Daar ben ikm ten volle van overtuigd.

Succes met het herlezen van mijn e-mail Janneke en ik vind je echt een lieve vrouw en daarom zeg ik het ook. Ik wil dat niemand juist beschdigd word. Ik wilde alleen op een sarcastische wijze open en bloot hun gedachte laten zien.

Groet,

Neptunus.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ik had wel in de gaten dat je het sarcastisch bedoelde Neptunus, vandaar ook mijn opmerking.
Die gladde verkopers hadden andere taal vandaar.....

Hadden ze maar zo gepraat als Neptunus :)

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Beste Janneke,

Dit zerg ik tegen alle klanten ook van alle bedrijven. het is net als vissen. Je doet een klontje deeg aan een haakje en de haak zit eachter. Dit is precies hetzelfde als vissen met een hengel. Het is heel simpel. Mensen zijn gericht om met hun hoofd te leven maar niet uit het hart,. Wanneer je niet vanuit het hart kijkt en gewoon simpel in alle eenvoud leeft dan kijk je overal doorheen. Kijk dat iemand wat aanbied doet hij namelijk niet voor de klant maar voor zichzelf. Dus hij zal het nooit voor jou doen, maar voor zichzelf en dat betekent dat die DVD speler bij een mobiel abonnement van je mobiele telefoon, die door het abonnement van 2 jaar weer terugverdiend word (en veel meer, red.) en dan lijkt het alsof je echt wat krijgt, maar je word gewoon aan een wurgcontractgebonden. Net als een vis. Die dvd speler is het deeg, die abonnement is de haak en hun product is de hengel.

Kijk die mensen zijn niet slechter dan wij als klant. Beiden zijn verantwoordleijk voor hun zelf. De klant die het ondertekent en zich laat verleiden is evenzo verantwoordelijk als de persoon die zijn product op een a dan niet agressieve wijze aan komt smeren.

Groet,
Neptunus.

Groet,

Neptunus.
Laatst gewijzigd door neptunus1963 op 11 dec 2004 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door pluutje »

De hele economie draait gewoon op dit moment door oplichting en afpersing. Niet echt een goede basis, lijkt me. {neptunus 1963}



Neptunus 1963,

Vrees dat je er niet ver naast zit!

Groet,
Pluutje

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Beste Pluutje,

Ja, zo is het wel. En als de economie zo met `witte' criminelen zit koopp ik niet van hun. hè, ik heb ook een mobieltje. Ja, die heb ik als tweedehands op de zwarte markt in beverwijk gekocht met een simkaartje die al in het toestelletje zat en waar nog nooit mee gebeld is voor maar 15,=. Een Nokia 3310. Heel gewoon, maar wat zie ik bij Via5 op de televisie dat je dat toestelm erbij krijgt bij een 2 jaar abonnement bij T-Mobile en dat voor 30,= per maand!! Ok, ik ben dan beltegoed kwijt. Dat geeft niet. Want ik laat de mensen mij bellen. Als ze me nodig hebben; bellen ze mij wel op anders stuur ik wel een e-mailtje. Daar heb ik immers voor betaalt.

Tevens kan je o0ok werkelijk eens kijken wat je met internet allemaal kan doen. Je lacht je dood. Gebruik maar eens www.gratiz.nl. Kan je een mailbericht of een smsjes kan versturen. Ook die mms en dergelijke. Ik ben netwerkbeheerder en niet vies van alles wat met computers te maken heeft. Maar doe het overwogen. Het is wel de Underground die mij een computer geleverd heeft. De nieuwste van het nieuwstye voor 350,=. (P4 3.6 Ghz en alles erop en eraan). Mij intereseert me niet waar die onderdelen vandaan, maar even inbouwen en draaien. Kijk zo doen we dat hier. Heerlijk; ben je toch lekker goedkoop uit en heb je ook hier niets te melden. Zie het maar als een soort zending of missie dat ik de klant wil helpen, maar dat doe je niet altijd door ze zoete broodjes te geven, maar de klant moet leren dat zij de baas zijn van hun eigen portemonee. En niet de mensen die hun waar aanbieden en met listige trucjes jou wat aan komen bieden. Maar die eeuwige koopzucht van mensen. Wanneer leren we eens genoeg te hebben met wat we hebben? En eens tevreden te zijn met wat je hebt??!! Echt waar. En als je een product koopt kijk goed. De kwaliteit van beeld en geluid moet goed zijn en daarbij komt de levensduur. Die is meestal minimaal een jaar, want ze geven minimaal 1 jaar garantie. Dus dat weet je. Blijf verre vn huurkoop of wat voor methodes ze allemaal hebben. Je betaalt meestal 300% teveel. Een exacte stereo installatie kost in de normale verkoop 350,=, maar als je die via huurkoop koopt ben je ineens mert al die maandelijkse termijnen + een afkoopsom 2000,=. Mensen gewoon even wakker worden. Sparen is beter dan lenen of huurkoop. gewoon ouderwets blijven. Je klan wanneer je het geld niet hebt ook ervoor sparen. Misschien is dat ook een optie.

Misschien voeg ik wat meer toe dan nodig, maar zo is het wel.

Groet,

Neptunus.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Beste Pluutje,

Ja, zo is het wel. En als de economie zo met `witte' criminelen zit koopp ik niet van hun. hè, ik heb ook een mobieltje. Ja, die heb ik als tweedehands op de zwarte markt in beverwijk gekocht met een simkaartje die al in het toestelletje zat en waar nog nooit mee gebeld is voor maar 15,=. Een Nokia 3310. Heel gewoon, maar wat zie ik bij Via5 op de televisie dat je dat toestelm erbij krijgt bij een 2 jaar abonnement bij T-Mobile en dat voor 30,= per maand!! Ok, ik ben dan beltegoed kwijt. Dat geeft niet. Want ik laat de mensen mij bellen. Als ze me nodig hebben; bellen ze mij wel op anders stuur ik wel een e-mailtje. Daar heb ik immers voor betaalt.

Tevens kan je o0ok werkelijk eens kijken wat je met internet allemaal kan doen. Je lacht je dood. Gebruik maar eens www.gratiz.nl. Kan je een mailbericht of een smsjes kan versturen. Ook die mms en dergelijke. Ik ben netwerkbeheerder en niet vies van alles wat met computers te maken heeft. Maar doe het overwogen. Het is wel de Underground die mij een computer geleverd heeft. De nieuwste van het nieuwstye voor 350,=. (P4 3.6 Ghz en alles erop en eraan). Mij intereseert me niet waar die onderdelen vandaan, maar even inbouwen en draaien. Kijk zo doen we dat hier. Heerlijk; ben je toch lekker goedkoop uit en heb je ook hier niets te melden. Zie het maar als een soort zending of missie dat ik de klant wil helpen, maar dat doe je niet altijd door ze zoete broodjes te geven, maar de klant moet leren dat zij de baas zijn van hun eigen portemonee. En niet de mensen die hun waar aanbieden en met listige trucjes jou wat aan komen bieden. Maar die eeuwige koopzucht van mensen. Wanneer leren we eens genoeg te hebben met wat we hebben? En eens tevreden te zijn met wat je hebt??!! Echt waar. En als je een product koopt kijk goed. De kwaliteit van beeld en geluid moet goed zijn en daarbij komt de levensduur. Die is meestal minimaal een jaar, want ze geven minimaal 1 jaar garantie. Dus dat weet je. Blijf verre vn huurkoop of wat voor methodes ze allemaal hebben. Je betaalt meestal 300% teveel. Een exacte stereo installatie kost in de normale verkoop 350,=, maar als je die via huurkoop koopt ben je ineens mert al die maandelijkse termijnen + een afkoopsom 2000,=. Mensen gewoon even wakker worden. Sparen is beter dan lenen of huurkoop. gewoon ouderwets blijven. Je klan wanneer je het geld niet hebt ook ervoor sparen. Misschien is dat ook een optie.

Misschien voeg ik wat meer toe dan nodig, maar zo is het wel.

Groet,

Neptunus.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door pluutje »

Neptunus,

Morgen een reactie! Oke? :wink:


Welterusten,
Pluutje

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door pluutje »

Neptunes,

Ben nog steeds denkende over een passend antwoord!
Je hebt zoveel tips gegeven dat ik er :? van ben!

Vrg
Pluutje :wink:

Sa
Berichten: 80
Lid geworden op: 03 jul 2003 17:15

Re: Site voor gedupeerde beleggers

Ongelezen bericht door Sa »

Een aantal update's wat betreft uitspraken en nieuwtjes..
o......ja ik ben vandaag jarig iedereen bedankt voor de felicitaties.

Nog een feit de site is nu 18000 keer bekeken.

15 december 14:00 Enertel N.V., Nederland de 18000 ste bezoeker

Gr Sa :wink: :D

Gesloten