LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sprintplan aegon
Re: sprintplan aegon
De voorwaarden van die stichtingen zijn nog vager als die beleggingsplannen!
Faeks ik heb het niet over advocaatkosten, maar over kosten die je terug krijgt voor deelname ( lees lid ) aan SPIRIT. Zo lees ik het nu. Dus je betaald voor deelname en dat bedrag kun je terug krijgen, geen advocaatkosten dus. ( Het kan zijn dat ik het fout lees )
Gr. Anne.
Gr. Anne.
Anne jij loopt verwarring te zaaien, Rog Hoegstra heeft gebeld en je krijgt alleen geld als je ervoor verzekerd bent!
Het is niet de bedoeling om verwarring te zaaien, door Payback wordt niet over advocaatkosten gesproken Alleen over deelname aan Spirit. Het zou te prijzen zijn als Payback nu eens duidelijkheid geeft wat ze nu precies bedoelen.
Dit staat op de website van Payback:
Dit staat op de website van Payback:
Je mag dit interpreteren zoals je wil, en natuurlijk moet je bij Arag en Das een verzekering hebben lopen.Inmiddels hebben we van de rechtsbijstandverzekeringen DAS en Arag bericht ontvangen dat zij bereid zijn de deelnamekosten in de Stichting te vergoeden, de gedupeerden moeten zelf het bedrag bij hun verzekering declareren.
Anne je haalt de zaken door mekaar natuurlijk moet je bij hun een verzekering hebben, het gaat erom dat je vermogensbeheer meeverzekerd hebt en de meeste mensen doen dat niet!!!
Dan moet Payback daar duidelijkheid over verschaffen wie in aanmerking komen voor vergoeding aan deelname met Spirit. Wel of niet meeverzekerd van vermogensbeheer. Zo moeilijk kan dat voor Payback toch niet zijn?????
Ik vertrouw er echt op dat Rob Hoegstra goede informatie heeft ingewonnen. Wel vraag ik me af of hij/zij duidelijk is geweest in de vraagstelling naar de verzekeringsmaatschappij toe. Er zit een wezenlijk verschil in een vraag naar vergoeding van advocaatkosten of een vergoeding voor deelname aan Spirit Ik wacht op een reactie van Payback.
Ik vertrouw er echt op dat Rob Hoegstra goede informatie heeft ingewonnen. Wel vraag ik me af of hij/zij duidelijk is geweest in de vraagstelling naar de verzekeringsmaatschappij toe. Er zit een wezenlijk verschil in een vraag naar vergoeding van advocaatkosten of een vergoeding voor deelname aan Spirit Ik wacht op een reactie van Payback.
Advocaatkosten is misschien een verkeerd gekozen woord door mij?
Anne, hoe dan ook, DAS en ARAG vergoeden welke kosten dan ook in deze alleen als je een aanvullende verzekering voor vermogensbeheer hebt. (Er is sprake van afspraak zegt Shamyrah en er blijkt geen sprake te zijn van welke afspraak dan ook, noch met Payback, noch met Spirit zegt DAS!!!)
Als je, zoals de meesten, een standaardpolis hebt, dan krijgt geen enkele gedupeerde (ook niet die aangesloten zijn bij spirit, ook niet voor deelname) ook maar een cent vergoedt door deze rechtsbijstandsverzekeringen.
Anne, hoe dan ook, DAS en ARAG vergoeden welke kosten dan ook in deze alleen als je een aanvullende verzekering voor vermogensbeheer hebt. (Er is sprake van afspraak zegt Shamyrah en er blijkt geen sprake te zijn van welke afspraak dan ook, noch met Payback, noch met Spirit zegt DAS!!!)
Als je, zoals de meesten, een standaardpolis hebt, dan krijgt geen enkele gedupeerde (ook niet die aangesloten zijn bij spirit, ook niet voor deelname) ook maar een cent vergoedt door deze rechtsbijstandsverzekeringen.
Laatst gewijzigd door faeks op 08 feb 2006 00:08, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Met de Akte van cessie machtigt u SPiRiT om namens u (en andere deelnemers) een juridische procedure in gang te zetten en draagt u tevens uw vordering over aan de Stichting. In de bijlage treft u een uitgebreide uitleg aan over het hoe en waarom van de stichting en deze machtiging.
Tot slot willen wij u erop attenderen dat u, om deel te nemen aan de procedure, de volgende bijdrage verschuldigd bent:
€ 170,00 indien u geen lid van Payback bent.
€ 110,00 indien u lid van Payback bent, dan wel dat u zich als lid zult aanmelden. Geclaimd lidmaatschap zal door ons worden geverifieerd.
De bijdrage geldt per deelnemer, per dossier. Heeft u meerdere contracten op uw naam, dan wel op uw op dit moment minderjarige kinderen, dan bent u slechts één maal de bijdrage verschuldigd.
Tot slot willen wij u erop attenderen dat u, om deel te nemen aan de procedure, de volgende bijdrage verschuldigd bent:
€ 170,00 indien u geen lid van Payback bent.
€ 110,00 indien u lid van Payback bent, dan wel dat u zich als lid zult aanmelden. Geclaimd lidmaatschap zal door ons worden geverifieerd.
De bijdrage geldt per deelnemer, per dossier. Heeft u meerdere contracten op uw naam, dan wel op uw op dit moment minderjarige kinderen, dan bent u slechts één maal de bijdrage verschuldigd.
Oké, ik geloof jullie maar ik vind het ongelofelijk dat Payback zo'n bericht op het forum zet zonder onderbouwing.
Payback of Shamyrah? Dat is wel een verschil. En dit bedoel ik niet eens rot!
Dit zou zo kunnen zijn misschien voor mensen met een aanvullende verzekering, een plusverzekering waarin vermogensbeheer gedekt is dus! Maar dat gaat dan om die 170 of 110 euro. Want dat spaart DAS en ARAG heel erg veel geld uit! Shamyrah misleidt niet bewust lijkt me, maar schrijft het ongenuanceerd! Vergeet even het detail dat het hier niet om standaardpolissen gaat.Degene die een rechtsbijstandsverzekering hebben van DAS/ARAG en zich aanmeldne bij de stichting SPiRiT kunnen hun deelname kosten vergoed krijgen.
De gedupeerden moeten zelf het bedrag bij hun verzekering declareren
Laatst gewijzigd door faeks op 08 feb 2006 00:26, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Waarom beginnen die lui niet gewoon een internet bedrijf via marktplaats.nl, gewoon op het zolderkamertje met een computer kun je geld verdienen aan mensen die misschien pas voor de eerste keer ergens intrappen. bah€ 170,00 indien u geen lid van Payback bent.
€ 110,00 indien u lid van Payback
Hallo Feaks,
Dit is ook niet voor mensen met een aanvullende rechtsbijstandsverzekering.
Ik heb DAS hierover gebeld.
DAS doet geen zaken met payback of spirit.
DAS is heel boos over deze gang van zaken en heeft een eis tot rectificatie ingediend bij payback.
Groeten,
Piet
Dit is ook niet voor mensen met een aanvullende rechtsbijstandsverzekering.
Ik heb DAS hierover gebeld.
DAS doet geen zaken met payback of spirit.
DAS is heel boos over deze gang van zaken en heeft een eis tot rectificatie ingediend bij payback.
Groeten,
Piet
Snoeren u serveert het wel erg onverpakt!
Ah dus we zagen het wel goed. Bedankt voor de bevestiging!! Werd even op het andere been gezet door Anne haar interpretatie. Dat die deelnamekosten dan misschien vergoedt zouden worden.
Nou dan is het verhaal van Rob Hoegstra helemaal correct. Precies dus zoals we natuurlijk al dachten!!
Nou dan is het verhaal van Rob Hoegstra helemaal correct. Precies dus zoals we natuurlijk al dachten!!
Kan ik me heel goed voorstellen en dit forum blijkt ook niet zo waardeloos te zijn gelukkig als we dachten!DAS is heel boos over deze gang van zaken en heeft een eis tot rectificatie ingediend bij payback.
-
Wat Piet schrijft werd mij ook verteld. Maar als mensen nu nog niet weten wat er te koop is dan ben je wel een leeghoofd.
Laatst gewijzigd door Rob Hoegstra op 08 feb 2006 00:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Heel duidelijk, bedankt voor die duidelijkheid en voor het bellen! We hinkten net misschien even op een ander been door een andere interpretatie van de tekst mbt die deelnamevergoeding, maar eigenlijk was het al duidelijk.
Laatst gewijzigd door faeks op 08 feb 2006 00:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik krijg kiespijn van al die zakkenvullers....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik ook, om iets laagdrempelig te maken is mooi, maar om mensen op een dergelijke manier werderom een bedorven financiele worst voor te houden, die nog vet betaald moet worden, vind ik ook minder!
Ik hoofdpijn, maar neem me niet kwalijk dat ik een andere interpretatie zag. Het is zo onduidelijk als de pest. En Payback of Shamirah maar zwijgen!!!!!!!
Het wordt steeds vager met al die stichtinkjes nou ook weer dat zinloosbetalen.nl wie zit daar nu weer op te wachten?