LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] St. Leaseleed: Minderjarige ontvangt inleg terug van Dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Sebasevita

St. Leaseleed: Minderjarige ontvangt inleg terug van Dexia

Ongelezen bericht door Sebasevita »

Uit betrouwbare bron verneem ik van één van de ouders van een minderjarige gedupeerde die is aangesloten bij de stichting Leaseleed, dat zijn inleg wordt terugbetaald door Dexia en het leasecontract wordt geannuleerd. De rechter is er niet aan te pas gekomen.

De Stichting had geëist dat de contracten t.n.v. minderjarigen zouden komen te vervallen. En dit heeft dus plaatsgevonden.

Als er meer bekend is laat ik dit weten.

Oom Dagobert

Re: St. Leaseleed: Minderjarige ontvangt inleg terug van Dexia

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Wat betekent dit?
Ga Dexia deze ene situatie als publiciteites-stunt gebruiken dat ze echt wel hun verantwoordelijkheid nemen bij gemaakte fouten en om straks bij de rechter watte sterker te staan in het gros van de andere gevallen wat hen meer zou gaan kosten?
Of is dit het begin van hun bakzeil halen, op de valreep toegeven of wellicht in andere gevallen op de valreep een deal?
O.D.
Laatst gewijzigd door Oom Dagobert op 18 nov 2004 07:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Bestolen

Ongelezen bericht door Bestolen »

In de nieuwsbrief van LL die ik gisteren per email ontving staat inderdaad dat de contracten van (de toen) minderjarigen worden ontbonden. Over de verdere gang van zaken is er nog wat onduidelijkheid maar de eerste stap is gezet!
We gaan de goeie kant op!

Annette

dv

Ongelezen bericht door dv »

jullie moeten die brief eerst goed lezen voordat jullie met dingen komen, het contract wordt ontbonden dat klopt, maar LL is nog bezig ermee of ze hun geld nog terugkrijgen of geen restschuld meer is, maar dit is wel al een goed begin

m vr gr dv

Gesloten