Dexia heeft de stichting Leaseverlies en Eegalease ruim 5 miljoen euro gegeven(voor teruggave contributie aan de aangeslotenen) als dank voor de schikking........Als er een paar miljoen geboden zou zijn, dan kan ik me er nog wel iets bij voorstellen, maar zover wil ik niet gaan in mijn gedachtengang.
Hoezo omkoperij???
Er gebeurt achter de schermen meer als wij denken.
Dit soort mensen spaart geen zegeltjes bij de boodschappen en loopt geen aanbiedingen af bij de C1000 of Super de Boer.
Ik zeg het al jaren en blijf het zeggen : Wij worden gemanipuleerd waar we bij staan.
Het is aan ons om dit te accepteren of niet.
Als het ons alleen niet lukt dan SAMEN.
Ben jij het type die alles maar slikt en accepteert en altijd de loser of slachtoffer is of heb je nog een beetje guts in je lichaam en zeg: en nu is het genoeg geweest.
Met altijd ja en amen zeggen red je het niet, sta voor wat je vindt en bent en laat zien en horen dat je NIET alles accepteert.
Er is hierdoor al veel bereikt, maar er is meer nodig.
Meer gedupeerden moeten stoppen met betalen
Meer gedupeerden moeten gaan procederen
Meer gedupeerden moeten vertellen wat hun is overkomen, Nederland moet weten wat deze banken voor ellende hebben aangericht
Meer gedupeerden moeten zich aansluiten bij een echte belangenbehartiger
Samen staan we sterk is geen loze kreet maar de schrik voor onze tegenstanders.
Blijf niet in je stoel zitten en alleen maar berichtjes lezen op het forum, maar doe wat!!
Groeten,
Piet