LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stichting Leaseverlies

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door trudy »

En dit staat vandaag nog steeds op de site van de Stichting Leaseverlies.

WELKOM op de site van de Stichting Leaseverlies
Vandaag, woensdag 4 mei 2005, hebben zich via deze website 52 nieuwe belanghebbenden aangemeld. In totaal hebben zich via deze website 81.545 belanghebbenden aangemeld. Via de postbus zijn er circa 20.000 aanmeldingen binnengekomen.

De Stichting Leaseverlies behartigt de belangen van diegenen die in de periode 1 januari 1995 tot en met 1 mei 2002 een overeenkomst met betrekking tot effectenlease hebben gesloten met Legio Lease en / of haar rechtsopvolgers (waaronder Bank Labouchere en Dexia Bank Nederland) en daardoor mogelijk schade hebben geleden of dreigen te lijden.
De Stichting Leaseverlies vraagt in haar procedure aan de rechter om te oordelen of de reclame die door LegioLease is gebruikt om de effectenlease-producten te verkopen, misleidend was, en verzoekt de rechter daarnaast vast te stellen hoe de schadevergoeding moet worden berekend.
Waarom schrijven ze niet dat ze die procedure verloren hebben? en dat de gedupeerden daar in individuele rechtzaken daarna veel nadeel van hebben ondervonden? Ze hebben tot nu toe meer kwaad dan goed gedaan.

Wanneer passen ze dit nu aan, zodat gedupeerden niet voor NIETS lidmaatschapsgeld betalen?

Hoe heet dit? Is dit eerlijk?

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Trudy

Dit heet MISLEIDING :x

Julika
Berichten: 403
Lid geworden op: 30 nov 2003 18:50

Re: Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door Julika »

De Stichting Leasverlies met hun Superadvocaten hebben allang hun
eigen zakken gevuld.

groetjes Julika

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door impact »

Leaseverlies haalt nu vrijwel dezelfde truc uit als pas geleden MTV bij de verkiezing van een zanger. Daarvan stond de uitslag ook al vast en was bekend bij de media terwijl ze mensen nog verder lieten bellen en sms-en voor veel geld per minuut (en ook nog lekker lang aan de lijn houden via ingewikkelde menu's).

In de leer geweest bij Dexia zeker.

learner
Berichten: 343
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:59

Re: Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door learner »

Ze zijn niet eens in staat de eigen website up to date te houden . . .

Wij zien dat natuurlijk direkt als we er op kijken . . .

Heb ze er al diverse malen op attent gemaakt, zonder resultaat. Zelfs geen berichtje terug . . .

Maar die website moet er natuurlijk ook nog dusdanig gelikt uitzien, dat ie niet afschrikt en dat je er geen negatieve smaak van in de mond krijgt als je daar voor het eerst komt. . .

Ze moeten immers euro's innen . . . (het liefst zo lang mogelijk nog . . .)

Nee, die Stchting leaseverlies behartigt slechts haar eigen belangen . . .

mvg, learner . . . :wink:

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door anne_ »

Leaseverlies is net als het parlement dodelijk vermoeid na al dat onderhandelen, ze zullen ook wel met reces zijn. Het kan ook zijn dat er heftig onderhandelt wordt over de hoeveelheid postzegels die straks uitgegeven moeten worden om alle gedupeerden die geen computer hebben aan te schrijven!!!!!!!

Ik vraag me af wat de Stichting gaat doen als er geen meerderheid op het schikkingsvoorstel gaat komen???? Laten we wel wezen het is een voorstel, het zal van ons afhangen of we daar wel of niet mee instemmen. Ik wens iedereen wijsheid als er in juni een concreet plan op tafel ligt, zodat iedereen in alle vrijheid een keuze kan maken. Zodra er een concreet voorstel ligt kun je pas beoordelen wat je wil gaan doen.

Gr. Anne.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door Elias »

Onlangs werd bekend, dat een nieuw, zeer agressief virus is ontdekt, dat de belangen van wellicht enkele honderduizenden mensen zal gaan aantasten.
Verwacht wordt dat het op korte termijn om zich heen zal gaan grijpen als er niet tijdig NEE tegen wordt gezegd.

Gezien de geniepige en zeer misleidende kenmerken, die zich zelfs pas na lange termijn tot wel 15 a 20 jaar na infectie kunnen openbaren - omdan alsnog zeer pijnlijk toe te slaan - heeft het virus de toepasselijke naam DEXIACOULANCE gekregen.

Er werd al geexperimenteerd met twee geneesmidelen, bekend onder de verzamelnaam SCHIKKINGSAANBOD doch deze bleken tot op heden averechts te werken. De verantwoordelijke producenten (ook wel het Dexia-DNB-kartel genoemd) en een hulpverleningsinstantie (kortweg SLV genoemd, die meent de grootste invloed te hebben), weigeren ze echter uit de markt te nemen en pretenderen het te kunnen doorontwikkelen....

De Raad voor de Volksgezondheid weigert vooralsnog in te grijpen en adviseren zelfs de behandelend artsen dringend om een zg. rust- en afzonderingsperiode in acht te nemen in plaats van een vlotte, doeltreffende, dan wel verplichte opname. Daarmee wordt het noodzakelijke onderzoek en bestudering van het ziektebeeld geblokkeerd.

Inmiddels hebben de overige hulpverleningsinstanties, die de bestrijding van het virus veel breder en efficienter aan willen pakken, hun krachten tot vuist gebundeld en werken gezamelijk aan een doorbraak.

De overheid, die bewuste afzijdigheid en gebrek aan ingrijpen wordt verweten, overweegt schoorvoetend een onderzoek in te laten stellen.
Gezien de belangenverstrengeling met de producenten en toezichthouders wordt echter nog sterk getwijfeld aan de onafhankelijkheid en diepte van dat onderzoek.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door anne_ »

:lol: :lol: Goed gevonden Elias.

Gr. Anne.

Okerene
Berichten: 529
Lid geworden op: 08 apr 2004 16:40

Re: Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door Okerene »

Elias,

:wink:

Okerene :D

leeuwtje
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 mei 2005 13:47

Re: Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Dringende oproep

Iedreen die nu nog lid is van Stichting Leaseverlies, direct zijn lidmaatschap opzeggen.

Bij geen reactie (ze reageren toch nooit) blijven lastigvallen.

Draag niet meer bij aan een organisatie waarvan in de nabije toekomst zal blijken dat ze dezelde trekjes hebben als Dexia en consorten te weten:
1. liegen
2. bedriegen
3. oplichterij

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door trudy »

Welkom op de site van de Stichting Leaseverlies

Vandaag, donderdag 5 mei 2005, hebben zich via deze website 18 nieuwe belanghebbenden aangemeld. In totaal hebben zich via deze website 81.581 belanghebbenden aangemeld. Via de postbus zijn er circa 20.000 aanmeldingen binnengekomen.
Toch een gemakkelijke manier om snel aan veel geld te komen. Waar je niets voor hoeft te doen als achterover in je stoel te gaan zitten en kijken hoeveel aanmeldingen er nog steeds binnen blijven komen. Het houdt niet op. Ben benieuwd wanneer ze het eens gaan aanpassen.

Wanneer stopt dit bedrog?

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door Elias »

Kwam zo maar bij me op, dat wellicht "onze Dexianen" bezig zijn deze cijfers middels oplichting op te vijzelen.
Betaling van 45 euri's gaat dan natuurlijk niet plaatsvinden...... of toch juist wel ?
Dexia heeft er genoeg en "verdient" dit geld via deze HULPELOZE en AAN LAGER WAL geraakte stichting langs een omweg mooi weer terug !!!!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Waarom moest de stichting eegalease zo nodig één miljoen Euro in kas hebben, terwijl ze nu dreigen om de rechtzaak die ze namens ruim 20.000 mensen zijn begonnen te staken?

Ze staan met 6-0 voor en dan willen ze en mee ophouden ??

en die één miljoen dan ??

Voor mij voelt dit ook als oplichting.

Dat ze die andere rechtzaak willen stoppen, accoord, die hadden ze niet eens moeten beginnen. Ze hadden allang andere wegen moeten gaan,
b.v. Wck, niet kopen van de aandelen, zorgplicht etc.. daar hebben ze per slot van rekening nu nog ruim 4 miljoen voor.

Willen ze er met 4 miljoen, nee 5 miljoen vandoor?
Als PAL toch eens over dat bedrag had kunnen beschikken...

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door JH »

Willen ze er met 4 miljoen, nee 5 miljoen vandoor?
Als PAL toch eens over dat bedrag had kunnen beschikken...
Dit is in het verleden ook al gebeurd, Jurgen Weber toch..... :!: destijds Peebek
Nadeel wanneer mensen belangeloos iets doen. Dan wordt het interessant om een greep in de kas te doen. :oops: 8)

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door Rob Adank »

J.H.

Laten we oudzeer niet wederom oprakelen.
Helaas is wat je meldt gebeurd,zoals in welke/
elke organisatiestructuur voorkomt.

Laten we allen de handen ineen slaan en vooruit kijken,
de tijd dringt en is rijp voor samenwerking op alle fronten.

Met vriendelijke groet,
Rob Adank /Breda

Gast

Re: Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door Gast »

Samenwerken? Door jouw gestook moest Piet bij payback opstappen Rob Adank!
Wat een geweldige vertoning gisteren.Als bestuurslid gaan zitten in een beklaagden bankje??????///////

Jouw plaats was aan de bestuurstafel!!!!!!!!!!!!!!!

Wat doet meneer,gaat terzijde zitten met Blok en mental coach Eli.

Een pregnante en onwaardige opstelling,voor ons en bestuur,uiteraard snap je hier niks van gezien je opstelling

gisteren.

Helaas ging de zaal niet door op de discussie waarom Stefan Luisman zich terugtrok van kandidaat bestuurslid.

Dan was je staande de ALV met je vriend Blok geroyeerd als bestuurslid en lid van PB.

Ik heb vooraf gaande deze ALV ,zijnde vrd.avond ,overleg gehad met Jan Neefs,en de email inzake doorgestuurd aan bestuur.

Ik wilde jou en Blok staande de ALV ter plekke royeren als bestuurslid en aanverwant(Blok).

Jullie zijn enige discussie niet waardig.

Jan en Elisabeth hebben me vooraf de ALV in persoonliojke gesprekken weerhouden jullie staande de ALV te royeren.

Maar dat komt er ongetwijfeld aan te zitten.

Maak je borst maar nat want ik laat juliie duo niet los .

Jij vertrekt ,absoluut en zeker wetend,uit het bestuur en Blok gaat gewoon vissen of wandelen.

Ik heb geen enkele compassie meer met jullie.

(helaas,normaal ben ik niet rancuneus.maar jullie duo dwingt me).

Je bent echt een ‘geweldige’ demotiverende vent,binnen no time werk je Jan Neefs,Pieter Hezemans,Johan Hoefnagels

en ondergetekende buiten.

Je weet zelf niet wat je aanricht,maar dat heb ik al eens gezegd,dat wil ik je niet aanrekenen omdat

je daar blijkbaar de verstandelijke capaciteiten niet voor hebt.Het zij je vergeven.

Ik wens de 3 nieuw benoemde bestuursleden veel sterkte maar zal er bij hen op aan dringen om jou als eerste buiten te werken als bestuurslid.Je werk voor PB prima,maar als bestuurslid ben je totaal en volslagen ongeschikt.

Iedereen weet dat en zegt het alleen niet tegen jou.

Nou ik wel,en zal dat zonder probleem op eerst volgende ALV,ter dege doen.

Als het moet binnen een maand.

Jij bent het bestuur van PB dik en dik onwaardig.

Neem de eer aan je zelf en zeg je bestuurszetel op.!!!!!!!!!!!!!!

Als je dat niet doet zorg ik er voor dat je dat gedwongen zult moeten doen..

Rob Adank Breda

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Geen zin meer in deze ongein.

Volslagen belachelijk om steeds maar weer hetzelfde bericht te plaatsen.Daar zit echt niemand op te wachten!!
(kronkelige hersenspinsels).

lease
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jan 2004 20:09

Re: Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door lease »

Hee Rob Adank,

Ga lekker met je tolly spelen!!

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Einzelganger

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Stichting Leaseverlies

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Pagina 2 zul je zeker niet halen met deze onzin.
Of je moet het lef hebben me een email te zenden.

Gesloten