LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] STICHTING PAL

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Willems »

Zwijg walnut, je probeert van alles, onder duizend en één gedaantes, maar het lukt je niet, je lalt uit je nek van 's-morgens vroeg tot 's-avond laat!! Heel jouw organisatie berust op leugens en mentaliteits vervuiling en verdachtmaking, etterhond!

Walnoot
Berichten: 64
Lid geworden op: 10 jun 2005 16:20

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Walnoot »

Dit is de laatste voor vanavond ik heb wat anders te doen!
Schelden je zou er toch mee stoppen en laat dat hondje eens nakijken door de dierenarts als dat beestje ettert.

Ik zal je gerust stellen jij hebt helemaal geen hond. Dus doe maar rustig aan en ga nou maar dat andere doen. Je bent heel lief geweest vanavond ga nu maar lekker slapen.

Kusje en misschien tot straks :wink:

Het komt heus wel weer goed met je eens.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Willems »

Vuile flikker!!!!dat moet je hebben hé, ga op een spijker zitten nicht!

Walnoot
Berichten: 64
Lid geworden op: 10 jun 2005 16:20

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Walnoot »

Willempje we kennen je voorkeur nu zo langzamerhand wel. Daar hoef je geen problemen meer mee te hebben hoor.

We leven nu anno 2005 don't worry be happy. Groetjes aan je nichtje. :wink: :roll:

Welterusten hoor :D

piano
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2005 15:46

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door piano »

Sorry Willems, In belgie kan dit misschien maar wij Nederlanders spreken toch niet zo over onze medemens.
Dat je boos bent op die Walnut is prima, maar die zwaar discriminerende teksten kunnen echt niet, Dat hoort ook niet bij iemand als jij. Ik weet je hebt niveau. Maar jou beledigingen naar een anderszijnde medemens zijn beneden alle peil, en zijn zelfs strafbaar, volgens de wet. :cry:

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door HvdB »

Willems, al je berichten zijn opgeslagen en uitgeprint. Maandag even aangifte tegen je doen wegens bedreiging.

Er komt een tijd dat je erachter komt dat je geestelijk gestoord bent.
Je zit duidelijk nog in de ontkenningsfase.

piano
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2005 15:46

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door piano »

Geplaatst op 04 Jun 2005 23:48 door Elias


--------------------------------------------------------------------------------

Nu PAL bekend heeft gemaakt op een haar na een Stichting te zijn geworden, langs deze weg Stichting PAL alvast heel veel succes toegewenst

Die weg is nog lang en zwaar, maar de wil, overtuiging en kracht is er.

- - - - - - - SAMEN STERK VOOR EN DOOR RECHT - - - - - - - - - -


Elias.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Willems »

HvdB

Geen probleem je bent welkom en doe wat je niet laten kunt, Ik ben klaar voor jou. Laat maar komen, dan zal ik jou laten zien hoe de vork in de steel zit, Boerenlal noteer die erbij zijkert!
Je lult uit je neusgaten! Je probeert mij iets aan te smeren, wat jouw mentaliteit is wanneer jullie niet over anderen kunt lopen zoals jullie willen. Maar kom maar op ik ben klaar voor jou! "je zit in een ontkenningsfase"
zei de charlatan, zorg dat je ook dit kan verantwoorden zak!!Als een slang in een lasso zal je paars en blauw worden, schoelje!!
Laatst gewijzigd door Willems op 12 jun 2005 09:31, 2 keer totaal gewijzigd.

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Kor S »

willems.

you never walk allone .

h.g .kor

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Willems »

Kor,

ik heb ook mijn boekwerk klaar staan, eindelijk een doorbraak!

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Kor S »

fantasties ,willems,
kan niet wachten er kennis van te nemen.

maar die harteloze trolls zou ik in hun eigen sopje gaar laten koken. 8)
[of aangifte doen ,wegens uitlokking ,tegen dat schoelje ]
h.g kor

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door anne_ »

dan zal Anne en Pipa als twee oorlogbodems komen opdagen, maar nu zwijgen zij!
Rudy deze oorlogbodem lag toen al tussen de lakens, trouwens ik wil geen oorlog en ben het ook absoluut niet van plan.

Vr, gr. Anne.
Laatst gewijzigd door anne_ op 12 jun 2005 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Willems »

Beste Anne,
Nu heeft geen enkele commentaar nog zin. Mijn advocaat was reeds allang op de hoogte, nu moet ik alleen maar een gegevens verzamelen in afwachting van de anonieme HvdB. Wat betreft eerroof en goede naam, eisen wij minstens € 150.000 omdat ook mij carrière had onder deze suggestieve verdachtmakingen en anonieme aantijgingen geleden!

piano
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2005 15:46

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door piano »

Wat betreft eerroof en goede naam, eisen wij minstens € 150.000 omdat ook mij carrière had onder deze suggestieve verdachtmakingen en anonieme aantijgingen geleden
Ik denk dat u beter dat geld voor die advocaat in de pocket kunt houden meneer Willems. U heeft zelf namelijk nogal dingen geroepen, alleen in deze topic al, welke absoluut niet door de beugel kunnen.
En in Nederland strafbaar zijn, en verder ga ik me hier verre van houden, en wens ik u het beste toe, in uw eigen oorlogje.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door JH »

Zelfs de Belgische politici zijn niet gespeend van uitspraken a la Willems. De volksvertegenwoordiging is nu eenmaal een afspiegeling van de burgers van een land. :wink:

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door pewi »

Ik ben het helemaal eens met piano.
Ben overigens vol lof over Willems voor wat betreft zijn deskundigheid inzake "aandelenlease". Ik heb echter ook grote problemen met de uitdrukkingen van Willems.
Willems alstublieft, tap de volgende keer uit een ander vaatje, of negeer die trollenhap. Het is heel makkelijk om de computer tijdelijk uit te zetten.
Nog niet zo lang geleden liepen er verschillende "dexia slachtoffers" beschaamd weg van dit forum. En dat waren niet de eersten de besten. Als u weer eens wordt uitgedaagd door onze trollen, denk dan eens aan de mensen die uw vocabulair, op zijn minst, beschamend vinden. Zij, en daar hoor ik zelf ook bij, vinden dit niet passen op een forum als dit.
Vrgr, Pewi. : :(

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Kor S »

,t wordt wel allemaal uitgelokt,pewi en piano,
mag dat dan wel.? :?
mensen met een sterk rechtvaardigheidsgevoel kunnen daar slecht tegen,

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Willems »

Piano,

In een van jouw postings, had jij het over de medemens e.d. Waarom slijt jij dan je tijd hier als "piano", omdat jouw medemens jouw bestolen had, of omdat jij jouw medemens lief hebt. Hypocrisie Piano. Ik sta hier voor mijn zaak tegen rovers en dieven en indien jij wat respect voor hen opeist dan lijkt mij dat jij niet beter bent. Ik had tot 2000 gespaard voor de communie voor mijn kleinkind. Nu zijn wij in 2005, geld weg en een schuld erbij en jij praat over medemens. Word wakker man. Ik gebruik woorden en zij diefstal
Wat betreft deze zaak, dat is niet nu dat mijn privé leven erbij betrokken werd. Jullie weten van al deze aantijgingen niets van omdat jullie beperkt zijn tot een oppervlakkige waarneming. Sinds men begon mijn privéleven hier op het forum te slijten had werk van gemaakt en het is zo ver en wij zijn klaar voor alle verdachtmakingen voor te leggen. en het is zwaarder dan jullie denken. Wat ik gezegd heb tegen wie dan ook sta ik achter, want meestal is het een reactie wat men voorheen hadden gezegd, die jullie al te dikwijls niet willen inzien. Mij kan het geen barst meer schelen. Deze gemeenschap begin meer en meer te lijken te lijden onder decadentie en daarmee doe ik niet mee! Alles is door reeds doorgegeven! en wij zullen zien!

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Willems »

PEWI,
Jij zegt zelf zij zijn weg gegaan en geloof mij niet van jullie prietpraat, maar van een koek uit eigen deeg, anders zijn zij ongevoelig ervoor en lachen zij jullie allemaal uit!

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: STICHTING PAL

Ongelezen bericht door Willems »

JH,

Goed gezien, alleen anderen kan zien dat er sprake is van decadentie omdat dit onbewust gebeurt. Straks horen jullie het van heel Europa maar dan is ook te laat, geloven of niet!!Het begint met een overheid die van zijn eigen volk rooft, zo laag is het al!!!!
Laatst gewijzigd door Willems op 12 jun 2005 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten