Over krediet gesproken en strafbare feiten.
De Boevenbank kwam vandaag met de brutaliteit om mij te vertellen hoe hoog mijn restschuld was, dit was van belang voor mijn belasting aangifte.
Vriendelijk en minzaam werd het allemaal netjes uitgelegd.
met vriendelijke groet.
Toevallig heb ik net een afschrift binnen van het BKR.
Wat denkt u?
Het contract werd mij aangesmeert als
SPAARLEASEN.
En staat onder A codering bij het BKR genoteerd Als
DOORLOPEND KREDIET
En nu komt het, dat z.g.n. doorlopend krediet is een 5,2 maal hoger bedrag dan de restschuld die ik voor mijn belasting aangifte moest gebruiken.
Bij een oversluiting van mijn hypotheek werd mij gevraagd om eerst die schuld van 5,2 maal hoger af te betalen aan die boevenbank dan kon ik een hypotheek oversluiten voor 2,5% meer rente bij een andere bank als b.v de Rabobank.
Bij een notering van een doorlopend krediet over de autofinanciering, (zonder codering)stond het werkelijke bedrag dat we nog moeten aflossen, en was het oorspronkelijke krediet niet te zien.
"Was overigens ook afgesloten met een veel te hoge rente door die BKR notering door dexia"
Begrijpt u het nog?
Ik wel We hebben te maken met een enorme bende oplichters, met witte boorden en gladde pakken die elkaar helpen en de BKR misbruiken om de gedupeerden die al in de s h i t zijn geholpen veel te hoge rente's af te troggelen.
En de AFM en het OM kijken de andere kant uit.
Maar dat hier sprake is van misdadige strafbare feiten moge duidelijk zijn.
Ook het BKR moet hangen.
Hier zijn dus alle banken verantwoordelijk voor.