LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telling

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
jong

Telling

Ongelezen bericht door jong »

Ik geloof echt wel dat de notaris de hem voorgelegde stembriefjes goed heeft geteld. Maar wie garandeert dat er geen voorselectie heeft plaatsgevonden voordat de briefjes aan hem werden voorgelegd? Voorbeeld.
Uit mijn koopcotract: Heden 10 october. 1998 verscheen voor mij Koper
van het pand Kadastraal bekend.......... Naar Zijn Zeggen genaamd ..... en naar zijn zeggen geboren te.... op....!
Of het volgende:
Ooit heb ik een accountant horen zeggen
" Mijn handtekening staat ervoor, dat de jaarrekening een getrouw beeld van de Werkelijkheid is. En als er fraude of corruptie is, nou dan is dat de werkelijkheid."

HvdB

Re: Telling

Ongelezen bericht door HvdB »

jong

Geplaatst op 05 Jul 2005 19:40 door Verstuur mail jong
Ik geloof echt wel dat de notaris de hem voorgelegde stembriefjes goed heeft geteld. Maar wie garandeert dat er geen voorselectie heeft plaatsgevonden voordat de briefjes aan hem werden voorgelegd? Voorbeeld.
Uit mijn koopcotract: Heden 10 october. 1998 verscheen voor mij Koper
van het pand Kadastraal bekend.......... Naar Zijn Zeggen genaamd ..... en naar zijn zeggen geboren te.... op....!
Of het volgende:
Ooit heb ik een accountant horen zeggen
" Mijn handtekening staat ervoor, dat de jaarrekening een getrouw beeld van de Werkelijkheid is. En als er fraude of corruptie is, nou dan is dat de werkelijkheid."
Als je bewijzen hiervoor hebt zou ik gelijk aangifte doen.
Het posten op een forum met halve waarschijnlijkheden kan verkeerd uitpakken aan het adres van de poster.

Gesloten