LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tros kan verwijderd worden.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Tros kan verwijderd worden.

Ongelezen bericht door Truus2004 »

De vraag was welke advocaten er a.s. dinsdag nog meer bij het overleg zijn. Of dat de advocaten zijn die de brief hebben ondertekend om bij de bemiddeling betrokken te worden en afgewezen zijn. Dat schijnt nogal wat los te maken, daarom verwijderd!
Pipa
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 01 mei 2005 01:44, 4 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: Tros kan verwijderd worden.

Ongelezen bericht door Gast »

Die advocaten steken een veel te dikke vinger in de mik bij de belangengroepen, ze zijn er op uit om centjes te verdienen!

spits12
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 apr 2005 12:45

Re: Tros kan verwijderd worden.

Ongelezen bericht door spits12 »

Beste medegedupeerde,





Hierbij nodigen wij jullie uit voor een bespreking met de advocaten van Holla Poelman te Eindhoven. Mr. C. Vergouwen en Mr. I. Welles leggen uit op welke wijze we Dexia groepsgewijs willen gaan dagvaarden. De datum is:



vrijdagmiddag 20 mei 2005

14.00 - 16.00 uur



De bespreking start om 14.00 uur precies, maar vanaf 13.30 uur wordt de zaal al geopend. U kunt dan alvast, onder het genot van een kopje koffie of thee, kennis maken met de andere gedupeerden en ondergetekenden natuurlijk.



De plaats waar de bespreking gehouden wordt is:



Philips Stadion

Frederiklaan 10a - Eindhoven



Ingang 8

Erik Geretszaal, 3e verdieping



Je kunt je auto op één van de parkeerterreinen naast het Philips Stadion parkeren. Er is een groot (betaald) parkeerterrein aan de westzijde van het Philips Stadion dat via de Frederiklaan (P1) is te bereiken.



Zoals eerder gemeld is deze bespreking vrijblijvend en kosteloos. Pas de dagen daarna beslist u of u meedoet. U hoeft nog niets mee te nemen, maar kunt natuurlijk wel al uw vragen stellen.



Na afloop ontvangt u een verslag van de bespreking om alles nog eens na te lezen. Indien u verhinderd bent, kunt u aan de hand van het verslag beslissen of u al of niet mee wilt doen.



Ik ga hier zeker naar toe , ben absoluut dus niet akkoord met de huidige deal, ben niet bereid om nog 5 jaar te betalen en dan aan het eind van het verhaal met een rest schuld te blijven zitten of die nou 1/3 of 1/10 is genoeg is genoeg.

hari
Berichten: 178
Lid geworden op: 07 sep 2004 00:58

Re: Tros kan verwijderd worden.

Ongelezen bericht door hari »

Beste Pipa,

Aangevuld met andere advocaten.

Met vriendelijke groeten,
Stefan.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Tros kan verwijderd worden.

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:roll:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 30 apr 2005 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.

shamyrah
Berichten: 395
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:52

Re: Tros kan verwijderd worden.

Ongelezen bericht door shamyrah »

Waarom wil jij dat weten pipa ?

Groetjes A3

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Tros kan verwijderd worden.

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:roll:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 30 apr 2005 22:59, 2 keer totaal gewijzigd.

hari
Berichten: 178
Lid geworden op: 07 sep 2004 00:58

Re: Tros kan verwijderd worden.

Ongelezen bericht door hari »

Ach Pipa,

Het gaat om hetzelfde doel.
Kritisch zijn is goed. Kijk dan wel even naar alle kanten. Jouw blik is de laatste tijd helaas slechts één kant op gericht.

Probeer vooral meningen van anderen ook te respecteren
en brand niet onderweg een ieder af die een afwijkende mening heeft van jou en toch mogelijk ook voorvechter is van onze zaak.

Kortom respect zoals wij dat ook tegenover jou hebben.

Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn om toch samen te vechten voor een doel.


Met vriendelijke groeten,
Stefan.
Graag wil ik even reageren op de aanhoudende kritiek op dhr. Rob Adank.

Enige weken geleden heb ik mij voorgenomen niet meer aan dit forum deel te nemen door de vernietigende reacties die mensen kunnen geven op futiliteiten en slecht en selectief lezen.

Echter nu opnieuw een vechter tegen de aanbieders geofferd dreigt te worden, wil ik u allen graag op uw verantwoordelijkheid wijzen jegens de gedupeerden. U verheft langzamerhand dit forum tot een forum van elite-plaatsers die zich kennelijk een eigen mening aanmatigen die heilig is en vervolgens worden plaatsers met een afwijkende mening gerust neergesabeld. U doet dit door eindeloos door te drammen.

Welnu als u denkt dat dit in het belang is van gedupeerden, gaat u zo door.

Met vriendelijke groeten en tot ziens,
Stefan.
Laatst gewijzigd door hari op 01 mei 2005 02:14, 4 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: Tros kan verwijderd worden.

Ongelezen bericht door Gast »

Stefan ik krijg toch de indruk dat je nu iets probeert te verbergen!

shamyrah
Berichten: 395
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:52

Re: Tros kan verwijderd worden.

Ongelezen bericht door shamyrah »

Pipa,
je geeft geen antwoord op mijn vraag, maar ik wil jouw vraag wel beantwoorden, het zijn ongeveer 20 advocaten kantoren, de uitnodiging is verstuurd via het advocaten kantoor van Dommerholt en v.Dijk, maar wie of welke kan ik zo niet 1,2,3 uit m'n mouw schudden, het zijn advocaten kantoren die over het algemeen minimaal 50 Dexia zaken in behandeling hebben.
Ik ben het gewoon echt heel erg vaak niet met jullie manier van communiceren en werkwijze eens. Dat mag toch? Jullie hoeven het toch ook niet met mij eens te zijn! Daar is dit forum toch voor? Om te discussieren, elkaars meningen aan elkaar te toetsen.
Kijk daar zeg je wat, natuurlijk hoef je het niet met ons of een ander eens te zijn, een ieder heeft recht op zijn eigen mening, daarom heet dat ook, vrijheid van meningsuiting, maar wat ik de laatste tijd hier op dit forum aantref is geen meningsuiting meer, dat is gewoon doorzagen en iemand afzeiken.
Het is toch niet het communicatie-orgaan van Payback of het forum waar jullie tot vervelens toe niet Payback gezinden een draai om de oren mogen geven?
Ik heb echt geen idee wat je hiermee bedoeld, er zijn maar 4 personen van Payback die zo nu en dan wat posten op dit forum, krijgen dan de hele PAL kliek over zich heen en/of worden gewoon genegeerd, of er wordt eindeloos over doorgezeikt.

En dan mijn laatste opmerking, er zijn hier personen op dit forum die als ze wat tegengas krijgen gelijk beginnen te zeuren of een mail op hoge poten naar het bestuur moeten sturen, en als men op een vraag niet direct antwoord krijgen, blijven doorzagen, ik ben jullie meer dan zat, bah, dit is mijn laatste posting, mij zien jullie hier niet meer, maak er maar een eigen forum van.

Het ga jullie goed.

Groetjes A3

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Tros kan verwijderd worden.

Ongelezen bericht door impact »

Kijk, nu heeft deze ellendeling Degrelle (wat een besmette naam!) het toch weer geflikt: twee Dexia-tegenstanders tegen elkaar opgezet.
Pipa en A3, sta hier boven!

hari
Berichten: 178
Lid geworden op: 07 sep 2004 00:58

Re: Tros kan verwijderd worden.

Ongelezen bericht door hari »

Misschien dat je na "tig" keren je tekst aangepast te hebben de juiste tekst te pakken hebt.
Zielig dat je jouw reacties en doordrammende commentaren hebt verwijderd.

Een beetje lange tenen of een groot ego?

Dag Pipa en tot ziens forum.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Tros kan verwijderd worden.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Hari

Over lange tenen gesproken.
Als jij met je inzet maar 1 honderste doet van hetgeen Pipa doet.
Dan zal jou club floreren als geen ander.
Er komt nog bij als je een greintje van haar integriteit bezit, hoor je bij club van betrouwbaren. 8)

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Tros kan verwijderd worden.

Ongelezen bericht door Kor S »

nou nou nou heren, :evil:
moeten we zo de oorlog winnen?
laat je toch niet zo opruien door de[ vijand]. 8)
en.....wat als tros verwijdert wordt?wie opent er een andere site?
al dan niet beveiligd? :roll:
geniet vandaag eens van zon zee strand bos en hei ...let go,dexia en zo.
h.g kor :D

Julika
Berichten: 403
Lid geworden op: 30 nov 2003 18:50

Re: Tros kan verwijderd worden.

Ongelezen bericht door Julika »

Ik ga nu met mijn Jagdhund Gina naar Hagen aan Zee.
Wens iedereen een gezellige 1 mei-viering
Uit het duitse Internet gehaald.
1. Mai 2005: Würde zeigen!
Das Motto zum 1. Mai 2005 lautet: "Du bist mehr. Mehr als eine Nummer. Mehr als ein Kostenfaktor.


LG Julika

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Tros kan verwijderd worden.

Ongelezen bericht door woest »

Goeiemorgen Kor,
Pipa bedoelde niet dat de Tros (of Radar) verwijderd kan worden, maar de topic (over advocaten) die er eerst stond, ('aan de Tros: dit kan verwijderd worden')
groet (en veel plezier vandaag!),
Woest

Gesloten