LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
noordeling
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mei 2005 11:11

UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door noordeling »

Ik ben akkoord gegaan met de schikking (depotlease) en ben benieuwd

of er al iemand geld heeft ontvangen van Dexia ?

Noordeling

Bestolen
Berichten: 40
Lid geworden op: 25 okt 2004 19:19

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door Bestolen »

Nog steeds niet. Heb een mail naar Dexia en LL gestuurd. Van LL dezelfde dag al antwoord. Ze hebben al meer van deze klachten binnengekregen. 7 werkdagen zijn allang voorbij.
Vergeet niet je beleggingsrekening op te zeggen. Bij mij staat er nog ruim 200 euro op. En elke cent is meegenomen.

Annet

noordeling
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mei 2005 11:11

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door noordeling »

Heb een mail gestuurd naar LL.
Snelle reaktie:
Belt u even met 020-5091275 en vraag aan Dexia wanneer de afhandeling nu eindelijk eens gaat plaatsvinden.
(7 werkdagen zijn verstreken).
Tevens stuurt LL een rekening m.b.t. de fee (1700 euro).
Noordeling.

jha
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 apr 2005 20:06

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door jha »

De dag waarop Dexia de bevestiging heett onttvangen is de "Beeindigingsdatum"dit staat in artikel 2.4 van de "vaststellingovereenkomst" 7 dagen nadien zal Dezia het geld op de rekening storten
Maar deze artikel is er in de nieuwe overeenkomst uitgehaald.
Dus wanneer er uitbetaald wordt is onduidelijk.

Vriendelijke groeten Jan

shamyrah
Berichten: 395
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:52

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door shamyrah »

http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/home ... ncien/rtlz /2005/05_mei/24-payback_beursklacht_schikking_leaseverlease_dief_eigen_portemonnee.xml

Groetjes A3
Laatst gewijzigd door shamyrah op 24 mei 2005 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.

noordeling
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mei 2005 11:11

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door noordeling »

Heb gebeld met DEXIA. Mijn dossier is de 22-05-'05 verwerkt en daarom

wordt het geld (7 dagen) voor de 30e overgemaakt (zeg men) op mijn

nieuwe rekening.

Noordeling

Bestolen
Berichten: 40
Lid geworden op: 25 okt 2004 19:19

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door Bestolen »

Net gebeld met Dexia. Mijn schikking was 11 mei binnen en ze wist ook niet waarom er nog niks overgemaakt was. Ze zou 'het probleem' uitzoeken. Ik zeg: wat is het probleem dan? Is toch niet zo moeilijk? Ik heb geschikt en wil geld zien. Kreeg het even weer Spaans benauwd.

Krijg nu net een telefoontje dat aan iedereen die geschikt heeft het geld vandaag of morgen overgemaakt wordt. Eind van de week is het er dus. Zo staat het niet in de schikking. Binnen 7 werkdagen na beeindigingsdatum (=ontvangst van de schikking door Dexia) zou er betaald worden. Dexia hanteert nu de sluitingsdatum van de inzending, 18 mei. Tuurlijk, het blijft een criminele bende.
Ik vraag ook nog even of het additioneel bedrag voor LL hier ook bij zit. Wist ze niet. Daar krijg je toch werkelijk het heen en weer van. Maar, zei ze, als u hiervoor getekend heeft dan zal u dit bedrag ook ontvangen.
Nou, ik kan je nu verzekeren, ik vertrouw ze voor geen halve eurocent meer. Deed ik al niet maar nu is het gedaald tot ver onder nul.
Dames en heren, wat ben ik blij dat ik er straks echt vanaf ben. Geen minuut langer dan nodig met die bende in m'n kop.

Annet

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door JH »

Duidelijk sprake van administratieve chaos op het dexiakantoor, maar wat wil je, deze organisatie kan nu eenmaal geen goed geschoold personeel krijgen. Wie wil er in vredesnaam bij deze instelling werken, laat staan hun produkten afnemen.

nicolas
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mei 2005 08:48

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door nicolas »

Als Dexia ons een schikking aanbiedt met als belofte dat binnen 7 dagen uitbetaald zal worden, (waar wij mee accoord zijn gegaan) en vervolgens houdt DEXIA zich niet aan deze voorwaarde, waarom zouden wij ons dan wel aan de voorwaarde moeten houden v.w.b. afzien van verdere juridische stappen???

Nicolas

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door Janny »

vervolgens houdt DEXIA zich niet aan deze voorwaarde, waarom zouden wij ons dan wel aan de voorwaarde moeten houden v.w.b. afzien van verdere juridische stappen???

Nicolas
het is weer zover. Ik(Dexia) geef wat, maar vraag/eis wel dat u verder uw mond houd en waag het niet om nog om rechten te vragen.

Dexia ten voeten uit.

Janny

sannie
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 feb 2004 10:14

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door sannie »

kan iemand mij uitleg gegeven over deze depotlease schikking,heb nl vandaag een brief gekregen van dexia dat wij in aanmerking komen voor deze schikking(wij hebben destijds het aanbod getekend maar nooit onze 'restschuld'betaald)?

Bestolen
Berichten: 40
Lid geworden op: 25 okt 2004 19:19

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door Bestolen »

Sannie, kijk even naar de topic STICHTING LEASELEED. Daar staat heel veel informatie over deze schikking die tot stand kwam door de onderhandeling tussen Dexia en Leaseleed.

Annet


noordeling
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mei 2005 11:11

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door noordeling »

Net even mijn bankrekening gekontroleerd, maar (hoe kan het

ook anders) nog steeds geen geld gestort op de rekening.

Misschien morgen toch nog een keer bellen naar tel.nr.

020-5091275 van Dexia-lease.

p.s. iemand al geld ontvangen (zal wel niet) ? ?

Noordeling

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door flappie »

je moet erg veel geduld hebben denk ik.

manus
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 dec 2003 10:22

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door manus »

Als er geld te halen is, is Dexia er als de kippen bij, maar moeten ze zelf aan hun verplichtingen voldoen, dan kunnen ze toch wel erg moeilijk van hun centjes afscheid nemen. Hoe moet dat als ze uiteindelijk de duizende gehonoreerde claims uit moet gaan keren. Nu praten we maar over ca 100 "gevallen".

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door trudy »

Ze maken echt niet zomaar geld over zonder eerst elk individueel contract tot de bodem te hebben doorgelicht OF je wel in aanmerking komt en daar kunnen 7 dagen wel eens te kort voor zijn, gezien de administratieve chaos op dat kantoor en - inderdaad - de beste medewerkers zullen allang van dat verrotte toneel verdwenen zijn.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door Dubio »

Die administratieve chaos is voornamelijk te wijten aan wanbetalers die ipv contractuele euro's allemaal onzinnige aangetekende brieven sturen.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door trudy »

Precies......en van mij zitten er ook een paar bij :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Je zal maar voor die club moeten werken. Wat een zooitje.....

manus
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 dec 2003 10:22

Re: UITBETALING SCHIKKING DEXIA - DEPOTLEASE

Ongelezen bericht door manus »

Maar als je een aanbod doet, dan heb je toch wel eerst gecontroleerd of de persoon die je een aanbod stuurt er voor in aanmerking komt. Het kan toch niet zo zijn, dat ze nu op hun aanbod terugkomen, omdat ze nu alsnog constateren, dat wat zij hebben aangeboden hun even niet meer uitkomt! Wie zei ook alweer contract = contract?

Gesloten