Deze advocaat heeft vanaf het eerste uur aangeraden om door te betalen onder protest en daarvan ook de reden aangegeven.
Dat jouw advocaat je adviseerde om te stoppen met betalen is voor zijn rekening, ik neem aan dat hij naast dit advies ook gewezen heeft op het risico wat daaruit zou voortvloeien, nl een BKR-A notering, zoniet is hij daarin tekort geschoten.
En dat geldt in mijn ogen voor iedere advocaat die een soortgelijk advies heeft gegeven zonder te wijzen op de risico's die daaraan verbonden waren.
Wat betreft Piet/Pal, ja natuurlijk praatte hij advocaten na, maar dan moet je het wel goed doen en dus ook wijzen op het risico en dat heeft hij in zeker in het begin verzuimd te doen.
Een zeer discutabel advies dus en daar val ik Piet op aan ja en dat jij als, volgzame stickerplakkende, ja en amen knikkend schaap daar op tegen bent zal mij een rotzorg zijn.
Even wat anders multialias, jij zou toch een uitspraak gekregen hebben?
Feestje!!!!????Geen sprake van dat ik mijn eegalease-procedure tegen Dexia heb verloren. De zaak staat voor het vonnis, dat op 3 october a.s. wordt gewezen.