HEEFT IEMAND ENIG IDEE WAAROM ER REEDS GERUIME TIJD GEEN DEXIA-UITSPRAKEN MEER WORDEN GEPUBLICEERD OP WWW.RECHTSPRAAK.NL?
DIT MOET TOCH GEWOON DOORGAAN? GEDUPEERDEN MOETEN DE RODE LIJN IN UITSPRAKEN KUNNEN BLIJVEN VOLGEN TEN EINDE HUN VERVOLGSTRATEGIE TE KUNNEN BEPALEN. GEEN PUBLICATIE LIJKT IN VOORDEEL DEXIA, GETUIGE IMMERS AANTAL JA-STEMMERS SCHIKKINGSVOORSTEL. ZIJN ER NOG GEDUPEERDEN DIE RECENTELIJK
GEVONNIST ZIJN?; DEEL DIT DAN MEE AAN JE MEDE-GEDUPEERDEN.
BEN ER VAN OVERTUIGD DAT DEXIA NOG GROTE KLAPPEN KRIJGT;DE RECHTERS KRIJGEN STEEDS MEER KNOW-HOW VAN DE MATERIE EN
WETEN DIENOVEREENKOMSTIG TERECHT IN HET VOORDEEL VAN DE GEDUPEERDEN TE VONNISSEN.
JOS
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UITSPRAKEN RECHTSPRAAK?
Re: UITSPRAKEN RECHTSPRAAK?
Nou die rode lijn in de uitspraken wil ik jullie wat graag geven!
Ik heb de vonnissen van de laatste 12 maanden geanaliseerd.
Zaken als inzien van persoons gegevens laat ik buiten beschouwing. Alleen zaken waarin een uitpraak was wie wat moet betalen heb ik bekeken.
Dat is uiteindelijk ook het belangrijkste; moet ik schikken of kan ik beter via een proces mijn recht halen?
EN DIT IS DE UITKOMST:
-het gaat om 76 vonnissen.
-hiervan is:
-1 maal twijfelgeval (Dexia krijgt niet wat ze eist maar gedupeerde moet ook nog een flink deel betalen, maar nog altijd een stuk minder dan dexia eiste)
-6 maal verloren (of groten deels verloren) waarvan 2 personen die het zonder advocaat deden.
-69 maal overtuigend gewonnen!!!!!
DIT BETKEND DAT ER IN HET LAATSTE JAAR 91 PROCENT VAN DE PROCESSEN DOOR DE GEDUPEERDEN IS GEWONNEN!!!!!!!!!!!!
Ik weet wel wat ik doe
Groeten Hans A
Ik heb de vonnissen van de laatste 12 maanden geanaliseerd.
Zaken als inzien van persoons gegevens laat ik buiten beschouwing. Alleen zaken waarin een uitpraak was wie wat moet betalen heb ik bekeken.
Dat is uiteindelijk ook het belangrijkste; moet ik schikken of kan ik beter via een proces mijn recht halen?
EN DIT IS DE UITKOMST:
-het gaat om 76 vonnissen.
-hiervan is:
-1 maal twijfelgeval (Dexia krijgt niet wat ze eist maar gedupeerde moet ook nog een flink deel betalen, maar nog altijd een stuk minder dan dexia eiste)
-6 maal verloren (of groten deels verloren) waarvan 2 personen die het zonder advocaat deden.
-69 maal overtuigend gewonnen!!!!!
DIT BETKEND DAT ER IN HET LAATSTE JAAR 91 PROCENT VAN DE PROCESSEN DOOR DE GEDUPEERDEN IS GEWONNEN!!!!!!!!!!!!
Ik weet wel wat ik doe
Groeten Hans A
Hans
Ik zit weer midden in de beantwoording van een dupliek, waarbij deze berekeningen mij zeer goed van pas komen.
Kan ik van je op aan dat het klopt? Of zeg je kijk het nog maar even na.
Dat scheelt mij namelijk veel tijd, en ik zal je dankbaar zijn.
Ik zit weer midden in de beantwoording van een dupliek, waarbij deze berekeningen mij zeer goed van pas komen.
Kan ik van je op aan dat het klopt? Of zeg je kijk het nog maar even na.
Dat scheelt mij namelijk veel tijd, en ik zal je dankbaar zijn.
Hallo piano (tjee dat klinkt echt niet )
Als je het wilt gebruiken zou ik het even zelf nog nauwkeurig nakijken.
Ik heb via rechtspraak.nl gezocht op "dexia" en "datum publicatie".
Ik ben terug gegaan tot scherm 12 uitspraak 120. Er zullen dus ook oudere uitspraken tussen kunnen zitten. Het gaat in ieder geval minimaal over de uitspraken die in de afgelopen 12 maanden gepubliceerd zijn.
Ik heb steeds eerst gekeken naar de korte omschijving, indien dit niet duidelijk was keek ik wie voor de proceskosten opdraaide en wie wat moest betalen.
Zag ik bijv. dat gedupeerde €2000,- moest betalen dan keek ik naar de eis van Dexia. Was deze vele malen hoger bijv €20000,- dan noem ik het een gewonnen zaak.
Bij zorgplicht noem ik 25% van inleg + rente ook gewonnen. Is toch 3/4 van het TOTAAL terug en is dus veel beter dan de schikking.
Gaat trouwens best vlot. Gewoon even snel kijken en turven.
Groeten Hans A
Als je het wilt gebruiken zou ik het even zelf nog nauwkeurig nakijken.
Ik heb via rechtspraak.nl gezocht op "dexia" en "datum publicatie".
Ik ben terug gegaan tot scherm 12 uitspraak 120. Er zullen dus ook oudere uitspraken tussen kunnen zitten. Het gaat in ieder geval minimaal over de uitspraken die in de afgelopen 12 maanden gepubliceerd zijn.
Ik heb steeds eerst gekeken naar de korte omschijving, indien dit niet duidelijk was keek ik wie voor de proceskosten opdraaide en wie wat moest betalen.
Zag ik bijv. dat gedupeerde €2000,- moest betalen dan keek ik naar de eis van Dexia. Was deze vele malen hoger bijv €20000,- dan noem ik het een gewonnen zaak.
Bij zorgplicht noem ik 25% van inleg + rente ook gewonnen. Is toch 3/4 van het TOTAAL terug en is dus veel beter dan de schikking.
Gaat trouwens best vlot. Gewoon even snel kijken en turven.
Groeten Hans A
-
Piano,
Old chap, mail mij eens, wie weet heb ik nog wel wat bruikbaars liggen.
Ben overigens ook, alweer ff, op diverse fronten, bezig met de strijd.
Take care en maak je niet te sappig.
Des te zoeter is de (je) overwinning!
Old chap, mail mij eens, wie weet heb ik nog wel wat bruikbaars liggen.
Ben overigens ook, alweer ff, op diverse fronten, bezig met de strijd.
Take care en maak je niet te sappig.
Des te zoeter is de (je) overwinning!
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=25618
Piano, misschien is dit ook wel een belangrijke uitspraak. Sorry, als ik het mis heb.
Sterkte,
Woest
Piano, misschien is dit ook wel een belangrijke uitspraak. Sorry, als ik het mis heb.
Sterkte,
Woest