LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Van wie heb ik gekocht? niet Dexia maar Legio-Lease
Van wie heb ik gekocht? niet Dexia maar Legio-Lease
Lezers opgelet.
Nadat ik veel heb gelezen op de Forums. en zie dat er nog zoveel mensen zijn die onwetend van de materie , worden geconfronteerd met de methodes van Dexia. graag voor het volgende uw aandacht.
Wij hebben onze wurg contracten nooit van Dexia gekocht maar van andere, nu door Dexia of anderen overgenomen maatschappijen. BV
Legio-lease
Is het niet raadzaam om meer aandacht aan de oude namen te
besteden en zo meer ouderen die zonder internet zijn toch te bereiken?
Omdat niet iedereen alles volgd, maar wel op een ongelukkig moment
door dexia benaderd word. Op mijn origineel contract staat ook niet
Dexia maar legio-lease.
Door ook de oude namen te gebruiken zal men geattendeerd worden en misschien gaan zoeke naar een oplossing
Janny
Nadat ik veel heb gelezen op de Forums. en zie dat er nog zoveel mensen zijn die onwetend van de materie , worden geconfronteerd met de methodes van Dexia. graag voor het volgende uw aandacht.
Wij hebben onze wurg contracten nooit van Dexia gekocht maar van andere, nu door Dexia of anderen overgenomen maatschappijen. BV
Legio-lease
Is het niet raadzaam om meer aandacht aan de oude namen te
besteden en zo meer ouderen die zonder internet zijn toch te bereiken?
Omdat niet iedereen alles volgd, maar wel op een ongelukkig moment
door dexia benaderd word. Op mijn origineel contract staat ook niet
Dexia maar legio-lease.
Door ook de oude namen te gebruiken zal men geattendeerd worden en misschien gaan zoeke naar een oplossing
Janny
Re: Van wie heb ik gekocht? niet Dexia maar Legio-Lease
Als het reformatorisch dagblad de tekst van Janny nu eens op de voorpagina zet, dat zet zoden aan den dijk.
-
Juist niet! Echte christenen lezen vooral in de bijbel en niet alleen het kaft.
Hoe moet het nu met de moslims, joden, boedhisten, atheïsten etc?Echte christenen lezen vooral in de bijbel en niet alleen het kaft.
Nee het zou ook op de voorpagina's van de grote landelijke dagbladen geplaatst moeten worden.
Zo bereik je iedereen, de oproep in de plaatselijke buurtsuper is natuurlijk ook wel goed, maar ja......of dat genoeg is?!
Lavi, je kunt beter ophouden met je domme vragen en de nog dommere antwoorden die je zelf al geeft:
Bovendien heeft geloofsovertuiging of gebrek daaraan, niets te maken met de ongelooflijke bende die Dexia en voorgangers er zelf, door het niet (juist) toepassen van verplichte regelgeving, van hebben gemaakt......
Er zijn namelijk ook volkeren met talen/geschriften, die doorgaans van achteren naar voren gelezen plegen te worden.....Hoe moet het nu met de moslims, joden, boedhisten, atheïsten etc?
Nee het zou ook op de voorpagina's van de grote landelijke dagbladen geplaatst moeten worden.
Zo bereik je iedereen, de oproep in de plaatselijke buurtsuper is natuurlijk ook wel goed, maar ja......of dat genoeg is?!
Bovendien heeft geloofsovertuiging of gebrek daaraan, niets te maken met de ongelooflijke bende die Dexia en voorgangers er zelf, door het niet (juist) toepassen van verplichte regelgeving, van hebben gemaakt......
-
Elias je hebt helemaal gelijk.
Dus iedere moslim, jood, atheïst en boedhist die in Nederland woont, en gedupeerd is door Dexia zou volgens jou de krant niet kunnen lezen?Lavi, je kunt beter ophouden met je domme vragen en de nog dommere antwoorden die je zelf al geeft:
Uitgangspunt was toch om te kijken hoe die hordes gedupeerde mensen
die geen internet hebben te bereiken?
Dan lijkt mij de buurtsuperactie, net zoals de stickeractie een goed bedoelde maar niet of nauwelijks afdoende middel.
Dus wat wil je nu eigenlijk zeggen "slimme" Elias, dat er onder de gedupeerden geen van de eerder genoemde gelovigen en of ongelovigen zijn?
Of wil je zeggen dat die wel bestaan maar geen Nederlandse dagbladen kunnen lezen?
Lavi,
typisch voor je is, dat je de op dit forum wezenlijke, serieuze en inhoudelijke reacties alleen maar afkraakt (met onzin) en mijn ( door jou z.g. niet begrepen ) reactie daarop maar al te graag aangrijpt om een "serieuze" discussie ( lees verzieking ) van dit forum te bewerkstelligen.
Ik moet je dan ook teleurstellen....
typisch voor je is, dat je de op dit forum wezenlijke, serieuze en inhoudelijke reacties alleen maar afkraakt (met onzin) en mijn ( door jou z.g. niet begrepen ) reactie daarop maar al te graag aangrijpt om een "serieuze" discussie ( lees verzieking ) van dit forum te bewerkstelligen.
Ik moet je dan ook teleurstellen....
-
@proces voerder.
De bijbel is het boek waardoor oorlogen veroorzaakt worden, waardoor mensen kwaad met kwaad vergelden. De bijbel is het boek met verre weg de meeste leugens. Maar ik geloof in God en dat eerbiedig ik.
De bijbel is het boek wat ik het meest heb gelezen. Tevens het boek waarop ik heb gezworen zowaar helpe mij God almachtig. Wie de bijbel opslaat en leest over de schepping, daarna de tekst overweegt en met beide benen op de grond staat zal dat boek nimmer meer opslaan.Juist niet! Echte christenen lezen vooral in de bijbel en niet alleen het kaft.
De bijbel is het boek waardoor oorlogen veroorzaakt worden, waardoor mensen kwaad met kwaad vergelden. De bijbel is het boek met verre weg de meeste leugens. Maar ik geloof in God en dat eerbiedig ik.
Maatr jij bent een goede tweede
Weet je het niet meer slimme Elias?Ik moet je dan ook teleurstellen....
Halleluja. Misschien is televisiedominee een uitdagend beroep als het niet lukt in de schuld-en-preventie-business?De bijbel is het boek wat ik het meest heb gelezen. Tevens het boek waarop ik heb gezworen zowaar helpe mij God almachtig. Wie de bijbel opslaat en leest over de schepping, daarna de tekst overweegt en met beide benen op de grond staat zal dat boek nimmer meer opslaan.
Welke zin heeft het om het veelvuldig aanhalen van hoe christenen lezen en reageren?
Het gaat er in dezen om, om zoveel mogelijk mensen te benaderen , die verstoken zijn van Internet , en toch op een onbedacht moment een aandelenlease-contract hebben afgesloten.
En ja, ook onder deze mensen zitten belijdende christenen evenals andere overtuigingen, maar hoe die ook zijn, de narigheid is er niet meer of minder door.die men ondervind van de aandelenlease misere.
Of het moet zijn dat ik als christen er van overtuigd ben dat geld alleen niet gelukkig maakt. Hetgeen echter niet betekend dat ik niet voor eerlijkheid mag vechten.
Janny
Het gaat er in dezen om, om zoveel mogelijk mensen te benaderen , die verstoken zijn van Internet , en toch op een onbedacht moment een aandelenlease-contract hebben afgesloten.
En ja, ook onder deze mensen zitten belijdende christenen evenals andere overtuigingen, maar hoe die ook zijn, de narigheid is er niet meer of minder door.die men ondervind van de aandelenlease misere.
Of het moet zijn dat ik als christen er van overtuigd ben dat geld alleen niet gelukkig maakt. Hetgeen echter niet betekend dat ik niet voor eerlijkheid mag vechten.
Janny