LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vaste club

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
pisnijdig

vaste club

Ongelezen bericht door pisnijdig »

Om 12.30 uur waren we in Den Haag en zagen bij het Malieveld eerst meer politie als gedupeerde.
Maar toen we dichterbij kwamen herkende we al snel dezelfde mensen die er iedere keer bij zijn, bij Dexia voor de deur bij Aegon bij de verschillende keren in de tweede kamer etc.
Het is iedere keer weer zo dat de vaste garde komt en dat de grootste
scheeuwerts alleen thuis achter de computer zitten of aleen maar piepen en hun verlies en bedrog voor lief nemen.
Wij gaan als Leaseleed gangers door tot gaatje en nemen geen genoegen met een schijntje.
Het recht zal zegevieren.

JH

Re: vaste club

Ongelezen bericht door JH »

en dat de grootste
scheeuwerts alleen thuis achter de computer zitten of aleen maar piepen en hun verlies en bedrog voor lief nemen.
Daar heb je een groot punt, pisnijdig. De grootste schreeuwerds die het zo goed denken te weten zeggen dat ze mee doen maar ondertussen zijn zij te laf om zich te openbaren. :wink: :P

HvdB

Ongelezen bericht door HvdB »

Motivatie is nihil als je eerst door Dexia genomen wordt en daarna nog eens een paar keer door pay-back, SLV en PAL.

HvdB

Volgens mij ben jij pisnijdig... 8)

fenneken oo3

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

H.v.d.B. **** you.

HvdB

fenneken....dat is pas goed opgebouwde kritiek.

Ben je teleurgesteld vanwege deze flut demonstratie?

leeuwtje

Ongelezen bericht door leeuwtje »

HvdB zet de tv is aan op Nederland 2. Je kan je zo bij een aantal gladjakkers aansluiten. Ze blijven ontkennen en zichzelf indekken. Het klootjesvolk zal spreken en het recht zal zegevieren. Zo niet, wordt je afgestraft. Who next Hond van de buren???Nog voorbeelden nodig????

Lang leve Nederland.

HvdB

leeuwtje,

Ik zet mij al jaren in op dit forum zodat de gedupeerden het raakvlak met de realiteit niet loslaten.
In jou geval is een prive sessie nodig zo te zien.

JH

Ongelezen bericht door JH »

Lang leve Nederland.
Voor hoe lang nog ? Over enkele jaren een derdewereldland, weg welvaart en alle verworven rechten, in ieder geval kun je je leven lang blijven klagen en zeuren. :wink: waar het doorsnee klootjesvolk der nederlanders zo trots op is :P
Als iedereen maar een weldoordachte keuze/stem heeft uitgebracht, daar gaat het uiteindelijk om :!:

piano

Ongelezen bericht door piano »

Ik zet mij al jaren in op dit forum zodat de gedupeerden het raakvlak met de realiteit niet loslaten.
Wat zijn wij allen blij dat u zich zo opoffert.
Als we zulke mensen niet hadden in dit land, had men misschien wel ja gestemd. :cry:

Gesloten