| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vaste club
vaste club
Om 12.30 uur waren we in Den Haag en zagen bij het Malieveld eerst meer politie als gedupeerde.
Maar toen we dichterbij kwamen herkende we al snel dezelfde mensen die er iedere keer bij zijn, bij Dexia voor de deur bij Aegon bij de verschillende keren in de tweede kamer etc.
Het is iedere keer weer zo dat de vaste garde komt en dat de grootste
scheeuwerts alleen thuis achter de computer zitten of aleen maar piepen en hun verlies en bedrog voor lief nemen.
Wij gaan als Leaseleed gangers door tot gaatje en nemen geen genoegen met een schijntje.
Het recht zal zegevieren.
Maar toen we dichterbij kwamen herkende we al snel dezelfde mensen die er iedere keer bij zijn, bij Dexia voor de deur bij Aegon bij de verschillende keren in de tweede kamer etc.
Het is iedere keer weer zo dat de vaste garde komt en dat de grootste
scheeuwerts alleen thuis achter de computer zitten of aleen maar piepen en hun verlies en bedrog voor lief nemen.
Wij gaan als Leaseleed gangers door tot gaatje en nemen geen genoegen met een schijntje.
Het recht zal zegevieren.
Re: vaste club
Daar heb je een groot punt, pisnijdig. De grootste schreeuwerds die het zo goed denken te weten zeggen dat ze mee doen maar ondertussen zijn zij te laf om zich te openbaren.en dat de grootste
Motivatie is nihil als je eerst door Dexia genomen wordt en daarna nog eens een paar keer door pay-back, SLV en PAL.
Volgens mij ben jij pisnijdig... 
-
fenneken oo3
H.v.d.B. **** you.
fenneken....dat is pas goed opgebouwde kritiek.
Ben je teleurgesteld vanwege deze flut demonstratie?
Ben je teleurgesteld vanwege deze flut demonstratie?
HvdB zet de tv is aan op Nederland 2. Je kan je zo bij een aantal gladjakkers aansluiten. Ze blijven ontkennen en zichzelf indekken. Het klootjesvolk zal spreken en het recht zal zegevieren. Zo niet, wordt je afgestraft. Who next Hond van de buren???Nog voorbeelden nodig????
Lang leve Nederland.
Lang leve Nederland.
leeuwtje,
Ik zet mij al jaren in op dit forum zodat de gedupeerden het raakvlak met de realiteit niet loslaten.
In jou geval is een prive sessie nodig zo te zien.
Ik zet mij al jaren in op dit forum zodat de gedupeerden het raakvlak met de realiteit niet loslaten.
In jou geval is een prive sessie nodig zo te zien.
Voor hoe lang nog ? Over enkele jaren een derdewereldland, weg welvaart en alle verworven rechten, in ieder geval kun je je leven lang blijven klagen en zeuren.Lang leve Nederland.
Als iedereen maar een weldoordachte keuze/stem heeft uitgebracht, daar gaat het uiteindelijk om
Wat zijn wij allen blij dat u zich zo opoffert.Ik zet mij al jaren in op dit forum zodat de gedupeerden het raakvlak met de realiteit niet loslaten.
Als we zulke mensen niet hadden in dit land, had men misschien wel ja gestemd.