Hallo,
Nou die is binnen er staat ook op wat ik terug ontvang!
Ik ga er mee accoord dan ben ik van alle ellende af......
Verder iedereen succes!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vaststellingsovereenkomst
Re: Vaststellingsovereenkomst
gefeliciteerd ankie!(maar kijk uit anders ben je een dexiadrol)
Ankie gefeliciteerd, ben je van alle ellende af!!!!
Als jij tevreden bent is het goed.
Als jij tevreden bent is het goed.
Ik geef alleen mijn mening dus wat andere van mij denken ik heb er geen zin in om nog zolang te moeten door vechten.....
Beste Ankie,
Naar mijn opvatting heb je groot gelijk!
Indien jouw uithoudingsvermogen ten einde is en je eindigt niet met lege handen, is het zonder meer een goeie beslissing. Niet iedereen is mentaal even sterk en dat de aandelenlease affaire, vooraf een mentale uithoudingsvermogen zaak zou worden, zal een goed oplettende gedupeerde niet ontgaan zijn!
Deze tactiek is even oud als de mensheid zelf (belegering), ook bij gijzelingen kan men zien hoe broos het mentaal van de mens is en dat dit het stokpaardje en kennelijk een normale gang van zaken voor velen is, die betrokken zijn in rechtszaken. Voor de justitie in ieder geval! Zeker in een oplichtings zaak zoals deze! Voor de sterken, die door willen procederen is er nu al sprake van 2008/2009 met heel veel goed geluk, en dan nog is het afwachten of de poten onder hun stoelen niet weggezaagd worden!
Je hebt tot nu toe kunnen volhouden, voor mij een prestatie, immers dit is een ware kruisweg, een onophoudelijke kwelling!
Je hebt jouw rust, zonder verder omkijken wel verdiend en het ga je goed, Ankie er is geen twijfel aan over!!!
Naar mijn opvatting heb je groot gelijk!
Indien jouw uithoudingsvermogen ten einde is en je eindigt niet met lege handen, is het zonder meer een goeie beslissing. Niet iedereen is mentaal even sterk en dat de aandelenlease affaire, vooraf een mentale uithoudingsvermogen zaak zou worden, zal een goed oplettende gedupeerde niet ontgaan zijn!
Deze tactiek is even oud als de mensheid zelf (belegering), ook bij gijzelingen kan men zien hoe broos het mentaal van de mens is en dat dit het stokpaardje en kennelijk een normale gang van zaken voor velen is, die betrokken zijn in rechtszaken. Voor de justitie in ieder geval! Zeker in een oplichtings zaak zoals deze! Voor de sterken, die door willen procederen is er nu al sprake van 2008/2009 met heel veel goed geluk, en dan nog is het afwachten of de poten onder hun stoelen niet weggezaagd worden!
Je hebt tot nu toe kunnen volhouden, voor mij een prestatie, immers dit is een ware kruisweg, een onophoudelijke kwelling!
Je hebt jouw rust, zonder verder omkijken wel verdiend en het ga je goed, Ankie er is geen twijfel aan over!!!
nou ankie ik heb ook de schikking geaccepteerd want ik heb er schoon genoeg van en krijg toch nog een hoop geld terug van dexia .procederen duurt mij te lang en dan moet ik nog zien of ik beter af ben op het eind van de rit.
ik had nergens op gerekend nadat ik alles had betaald in 2002\2003 en in mijn geval is de duisenberg regeling een meevaller .
succes verder en met een beetje mazzel hebben wij extra centjes met de kerst.
voor de mensen die door procederen veel succes verder.
ik had nergens op gerekend nadat ik alles had betaald in 2002\2003 en in mijn geval is de duisenberg regeling een meevaller .
succes verder en met een beetje mazzel hebben wij extra centjes met de kerst.
voor de mensen die door procederen veel succes verder.