Bromtol 2005 moet waarschijnlijk naar mijn bescheiden mening 2004 zijn.Dexia meent dat een uitspraak van 26 november 2005 van de Hoge Raad aan deze uitleg van rechter in de weg staat.
Anne.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Bromtol 2005 moet waarschijnlijk naar mijn bescheiden mening 2004 zijn.Dexia meent dat een uitspraak van 26 november 2005 van de Hoge Raad aan deze uitleg van rechter in de weg staat.
Maak het mensen niet té makkelijk, verantwoording nemen voor eigen woorden is maar beperkt hier op het forum. Blijkt keer op keer!Geplaatst op 19 Jun 2005 21:37 door albert-o
--------------------------------------------------------------------------------
Dag Ton,
Oordeel niet te hard graag er zijn omstandigheden.
Albert.
He He Piepje Als je mij hier even niet meetelt heb je het nog over een enorm gewicht. Jij bent heel belangrijk met alles wat je doet op dit forum, en daar help je mensen mee die het allemaal goed bedoelen.Geplaatst op: 20 Jun 2005 00:07 Onderwerp:
Ik vertrouw alleen jou, Piano, Piet, Learner en Ton. Nou da's niet voldoende om eerlijk te zijn!