LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verrekening met eerdere contracten

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
voorburg
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2005 19:59

verrekening met eerdere contracten

Ongelezen bericht door voorburg »

waarom wordt niet uitgelegd waarom verrekening plaats vindt met eerdere contracten die volledig afgewikkeld zijn. :cry:

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: verrekening met eerdere contracten

Ongelezen bericht door impact »

Verrekening met eerdere, afgelopen contracten is juridisch niet af te dwingen. Als je echter vrijwillig daarmee accoord gaat, wordt er sprake van een dading en kan het weer wel. Nooit daarin trappen dus want het is een val, die door Dexia voor je is opengezet.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: verrekening met eerdere contracten

Ongelezen bericht door pluutje »

Beste Voorburg,

Als het goed is komt er nog een definitieve juridische tekst van het voorstel van Duisenberg! Mogelijk dat daarin het e.e.a. wordt uitgelegd!

NB,

Zie ook posting van impact hierboven!

voorburg
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2005 19:59

Re: verrekening met eerdere contracten

Ongelezen bericht door voorburg »

hartelijk dank voor de diverse reacties en vooral die van pluutje...ik ga dus nee zeggen tegen het voorstel..en dan maar even wachten op de ontwikkeling ??..nog niet procederen dus.??..

millie
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 mar 2005 21:03

Re: verrekening met eerdere contracten

Ongelezen bericht door millie »

het is te gek voor woorden dat een eerder contract wordt verrekend. Men heeft het in de uitleg over eerdere contacten met een positieve uitkering. wanneer je hier echter de maandelijkde bedragen van aftrekt dan houdt je dus zeer weinig of niks over van dat positief rendement.
Dus zeker geen winst.
Ik vind dit zeer unfair en belachelijk en heb daarom NEE gestemd.
Anders had ik het wellicht overwogen om dit aanbod te accepteren.
Het blijven shithonden daar bij dat Dexia!

c.bagchus
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2005 22:22

Re: verrekening met eerdere contracten

Ongelezen bericht door c.bagchus »

ik weet het nog mooier te vertellen
vandaag twee brieven ontvangen van dexia dat mijn tussentijds temijn van vijf jaar is afgelopen maar mijn echtgenoot is helaas drie jaar geleden overleden wat scherts mijn verbazing ik heb dexia drie keer een overlijdings akte gestuurd die brieven zijn gericht aan mijn overleden echtgenoot hoezo een ZOOITJE op kantoor bij dexia ik heb gebeld daar over en wat kreeg ik te horen SORRY VOOR HET ONGEMAK
maar ik moet die brieven met handtekening terug sturen en anders gaan ze de rest schuld €2400 in maandelijkse termijnen van mijn rekening afboeken maar ik heb naar mijn weten hun nooit een machtiging gegeven om automatisch geld van mijn rekening af te boeken want de certificaten zijn a contant betaald :twisted: :twisted: :oops:

piano
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2005 15:46

Re: verrekening met eerdere contracten

Ongelezen bericht door piano »

Dit is weer zo'n schandellijke manier van doen, waar een normaaldenkend mens toch onpasselijk van wordt.
Wat zijn dat toch voor onmensen die een arbeidscontract hebben bij die klotebank.

DEXIA BAH :evil: :evil: :evil: :evil:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: verrekening met eerdere contracten

Ongelezen bericht door JH »

Wat zijn dat toch voor onmensen die een arbeidscontract hebben bij die klotebank
Nog erger, wanneer diezelfde mensen met een vette gouden handdruk ontslag nemen of zijn ontslagen en via een belangenVERENIGING samenwerken om gedupeerden zogenaamd te helpen. :twisted:

hari
Berichten: 178
Lid geworden op: 07 sep 2004 00:58

Re: verrekening met eerdere contracten

Ongelezen bericht door hari »

Beste JH,

U suggereert zaken of stelt zaken aan de kaak.

ALs u meer informatie hebt, hoor ik het graag van u.

Aanvullende informatie kan alleen maar tot voordeel strekken van andere gedupeerden. Ik neem hiermee aan dat u de zaken die u suggereert kunt bewijzen.

U kunt uw aanvullingen en opmerkingen sturen naar [email protected]

Indien u vragen hebt over de collectieve procedures kunt u deze sturen naar [email protected] of [email protected]

Met vriendelijke groeten,
Stefan.

Jan_Jan
Berichten: 64
Lid geworden op: 28 mar 2004 03:54

Re: verrekening met eerdere contracten

Ongelezen bericht door Jan_Jan »

U suggereert zaken of stelt zaken aan de kaak.

ALs u meer informatie hebt, hoor ik het graag van u.
Je wilt bewijzen zien? Nou hier komen ze dan. Notabene van jullie eigen site gehaald!
http://www.pay-back.nl/payback_forum/to ... PIC_ID=509

Gesloten