LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voor de Eegaleasers
Re: Voor de Eegaleasers
En de eegaleasers (niet lid van eegalease wel van slv) die betaald hebben onder protest en voorbehoud van rechten én dexia gedagvaard hebben?Wie al betaald heeft of is ingegaan op het Dexia-aanbod of een andere afbetalingsregeling, heeft vooralsnog geen poot om op te staan en ook weinig te verwachten van Wim Duisenberg."
Dit is een serieuze vraag, maar ik wil eigenlijk ook aangeven hoeveel 'variaties op een thema' er zijn.
ik denk dat de NL bank en dexia al weten dat de eagaleasers door de hoge raad in het gelijk worden gesteld
deze mensen zouden gek zijn als hier een regeling voor komt
ze zetten wim in om dit te regelenvoor dat de hoge raad uitstraak doet
inleg terug + wettelijke rente als je contract vernietigd is
deze mensen zouden gek zijn als hier een regeling voor komt
ze zetten wim in om dit te regelenvoor dat de hoge raad uitstraak doet
inleg terug + wettelijke rente als je contract vernietigd is
Pipa,
Welkom terug,
Anton
Als we hierover uitsluitsel in positie zin hadden waren veel mensen uit de problemen!!En de eegaleasers (niet lid van eegalease wel van slv) die betaald hebben onder protest en voorbehoud van rechten én dexia gedagvaard hebben?
Welkom terug,
Anton
Dank je wel.
Pluutje ik wil met name aangeven dat de tekst waaraan de Tros refereert, meer vragen oproept dan duidelijkheid geeft. En ik hoop dat bv. de Tros ons die duidelijkheid voor iedereen kan gaan geven.
Pluutje ik wil met name aangeven dat de tekst waaraan de Tros refereert, meer vragen oproept dan duidelijkheid geeft. En ik hoop dat bv. de Tros ons die duidelijkheid voor iedereen kan gaan geven.
Radar houdt het in de gaten.
Zal waarschijnlijk eerder zijn gevraagd ! maar wanneer kan een uitspraak van de hoge raad worden verwacht??