LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] voorstel dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

voorstel dexia

Ongelezen bericht door capellenaar »

Mogge allemaal,

Lees dat er al heel wat mensen een voorstel hebben gehad. Vraag me af of hier mensen tussen zitten die eerder een positief plan hebben uitgekeerd gekregen en hoe dexia hier met de voorstellen mee omgaat? Wordt dit ook meegenomen in de verrekening of spreken ze hier niet meer over???????

Capellenaar

capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

Re: voorstel dexia

Ongelezen bericht door capellenaar »

Dus niemand zit in deze situatie? Jammer want ik hoopte juist wat meer info te krijgen..............

Capellenaar

teejee
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 jun 2006 11:20

Re: voorstel dexia

Ongelezen bericht door teejee »

Goedemorgen,

We hadden ook een eerder plan dat positief uitkeerde (nou ja positief, na aftrek van de betaalde rente-termijnen was het wel negatief, maar er resteerde op het einde in ieder geval wel een bedrag dat uitgekeerd is). Dit is niet meegenomen in de afrekening. Wij zijn wel eega-leaser.[quote][/quote]

capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

Re: voorstel dexia

Ongelezen bericht door capellenaar »

Oh, ben dus toch niet de enige! Hebben jullie ook nog geen voorstel van Dexia gehad? Ik heb al 2 keer te horen gekregen dat het binnen 2 weken zou komen maar nog steeds niet gehad!!!!!

Capellenaar

teejee
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 jun 2006 11:20

Re: voorstel dexia

Ongelezen bericht door teejee »

Jawel, wij hebben de brief gehad in mei waarin voorstel tot terugbetalen van termijnen + rente wordt uiteengezet. Wij waren overigens nog geen procedure gestart tegen Dexia en voldoen aan alle regels voor de eega-leasers. Het wachten is nu nog op het geld.

hans2004
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jun 2008 09:53

Re: voorstel dexia

Ongelezen bericht door hans2004 »

Wij hebben ook een schikking van Dexia gehad waarin van twee contracten de inleg + wettelijke rente - dividend wordt terug betaald.
Wij zijn ook nog geen procedure gestart,maar bij het voorstel werden de juridische kosten niet vergoed en daar willen we wel een tegemoetkoming voor hebben .We zullen dus nog wel even op ons geld moeten wachten.

gr hans

capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

Re: voorstel dexia

Ongelezen bericht door capellenaar »

Dit geeft de burger weer moed. Wij procederen al 5 jaar en zaten net voor de uiteindelijke uitspraak toen dat gedoe met de Hoge Raad gebeurde. Rechtszaak werd stopgezet en zitten nu nog te wachten. Had nog steeds het vermoeden dat Dexia nog wel een grapje uit zou gaan halen met de eerdere plannen maar door jullie ben ik weer wat gerust gesteld. Bedankt voor julie informatie.

Capellenaar

Gesloten