LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VRAAG AAN PAYBACK
VRAAG AAN PAYBACK
Hallo Pieter,
Ik ben net als velen een gedupeerde die een zaak heeft aangespannen tegen Dexia. Uiteraard ben ook ik het niet eens met de Duisenberg Regeling.
In de topic "Zeg nee tegen de Duisenberg regeling" is een vraag onbeantwoord gebleven. Eerst werd er kort op elkaar gereageert binnen de topic en toen onderstaande vraag werd gesteld, was het stil.
Ik zou toch ook erg graag willen weten waarom payback betreffende actie buiten het Samenwerkingsverband om heeft gedaan?
Zou je zo vriendelijk willen zijn om antwoord te geven op de vraag Pieter?
In afwachting van je reactie,
M.vr.gr.
Jeroen
DE OORSPRONKELIJKE NOG ONBEANTWOORDE VRAAG AAN PIETER
Pieter H,
Waarom heeft payback deze actie buiten het Samenwerkingsverband om gedaan?
Het Samenwerkingsverband doet dit soort acties bewust in samenwerking met de betrokken belangenbehartigers en advocaten.Waarom is payback op eigen houtje en buiten het samenwerkingsverband om (niemand wist van de solo actie van payback.)deze actie begonnen.
Het Samenwerkingsverband werd pas achteraf geïnformeerd over deze actie van payback. Deze informatie begon met de volgende zin:
Quote:
Ter kennisgeving stelt de vereniging Payback het collectief op de hoogte van onderstaand gegeven
Samen staan we sterk is duidelijk niet van toepassing op payback.
Waarom solo en niet samen met het Samenwerkingsverband.
De actie van het Samenwerkingsverband is in overleg gebeurd.
Dat er actie wordt gevoerd, door wie dan ook, is altijd goed en daar hoeft niet over gediscussieerd te worden, maar samen staan we sterker.
Ik ben net als velen een gedupeerde die een zaak heeft aangespannen tegen Dexia. Uiteraard ben ook ik het niet eens met de Duisenberg Regeling.
In de topic "Zeg nee tegen de Duisenberg regeling" is een vraag onbeantwoord gebleven. Eerst werd er kort op elkaar gereageert binnen de topic en toen onderstaande vraag werd gesteld, was het stil.
Ik zou toch ook erg graag willen weten waarom payback betreffende actie buiten het Samenwerkingsverband om heeft gedaan?
Zou je zo vriendelijk willen zijn om antwoord te geven op de vraag Pieter?
In afwachting van je reactie,
M.vr.gr.
Jeroen
DE OORSPRONKELIJKE NOG ONBEANTWOORDE VRAAG AAN PIETER
Pieter H,
Waarom heeft payback deze actie buiten het Samenwerkingsverband om gedaan?
Het Samenwerkingsverband doet dit soort acties bewust in samenwerking met de betrokken belangenbehartigers en advocaten.Waarom is payback op eigen houtje en buiten het samenwerkingsverband om (niemand wist van de solo actie van payback.)deze actie begonnen.
Het Samenwerkingsverband werd pas achteraf geïnformeerd over deze actie van payback. Deze informatie begon met de volgende zin:
Quote:
Ter kennisgeving stelt de vereniging Payback het collectief op de hoogte van onderstaand gegeven
Samen staan we sterk is duidelijk niet van toepassing op payback.
Waarom solo en niet samen met het Samenwerkingsverband.
De actie van het Samenwerkingsverband is in overleg gebeurd.
Dat er actie wordt gevoerd, door wie dan ook, is altijd goed en daar hoeft niet over gediscussieerd te worden, maar samen staan we sterker.
Re: VRAAG AAN PAYBACK
Beste Pieter,
Als ik de vraag via de Payback site stel krijg ik dan wel antwoord, of heb je deze topic over het hoofd gezien?
M.vr.gr.
Jeroen
Als ik de vraag via de Payback site stel krijg ik dan wel antwoord, of heb je deze topic over het hoofd gezien?
M.vr.gr.
Jeroen
dit zijn personen die niet durven te zeggen waar het op staat!
-
En ook geen rotte mispels door een gombal.
Hallo Pieter,
Het lijkt mij nu duidelijk dat je niet zult antwoorden op deze vraag.
Niet echt netjes van Payback. Wekt bij mij in ieder geval geen vertrouwen op.
Groet,
Jeroen
Het lijkt mij nu duidelijk dat je niet zult antwoorden op deze vraag.
Niet echt netjes van Payback. Wekt bij mij in ieder geval geen vertrouwen op.
Groet,
Jeroen
Twijfel niet aan de integriteit van P.H.
Van "hand in de kas"zie ik als"zo de waard is vertrouwt hij z'n gasten".
Wie ben jij uberhaupt om zulke smerige opmerkingen te maken,
over zeer integere en hard werkende personen.
Verlaat je op je eigen onzin en bemoei je niet met deze zaken.
P.H. is een zeer integer en waardevol persoon.
Rob Adank /Breda
Van "hand in de kas"zie ik als"zo de waard is vertrouwt hij z'n gasten".
Wie ben jij uberhaupt om zulke smerige opmerkingen te maken,
over zeer integere en hard werkende personen.
Verlaat je op je eigen onzin en bemoei je niet met deze zaken.
P.H. is een zeer integer en waardevol persoon.
Rob Adank /Breda
-
John uit Goirle ...
zo, mag jij al weer contact met de buitenwereld hebben?
zo, mag jij al weer contact met de buitenwereld hebben?
Rob Adank is nog steeds een zeer gewaardeerd actief lid van de vereniging Payback.
Groetjes A3
Ver.Payback
Groetjes A3
Ver.Payback
Iedereen zal best zeer actief zijn binnen PB, zo actief zelfs dat op een simpele vraag van Jeroen geen antwoord kan worden gegeven. Wel op onzin reageren niet op een concrete vraag!!!!!!!
Anne.
Anne.
Beste Rob Adank,
Je gaat wel heel erg in de verdediging voor Pieter maar deze discussie ontstaat alleen maar omdat ik een nette vraag stel aan Pieter die hij niet beantwoorden wil. Wellicht dat jij even aan Pieter kunt vragen of hij antwoord wil geven op de vraag.
Het komt vooralsnog wel een beetje vreemd over dat hij enerzijds zelfstandig en niet volgens het samen staan we sterk principe actie onderneemt tegen de WCAM en anderzijds klopt het natuurlijk niet dat hij als informatie vereniging geen antwoord geeft op een hele logische vragen als gevolg van zijn handelen.
Het is Pieter zelf die vraagtekens creeert, niemand anders...
Groet Jeroen
Je gaat wel heel erg in de verdediging voor Pieter maar deze discussie ontstaat alleen maar omdat ik een nette vraag stel aan Pieter die hij niet beantwoorden wil. Wellicht dat jij even aan Pieter kunt vragen of hij antwoord wil geven op de vraag.
Het komt vooralsnog wel een beetje vreemd over dat hij enerzijds zelfstandig en niet volgens het samen staan we sterk principe actie onderneemt tegen de WCAM en anderzijds klopt het natuurlijk niet dat hij als informatie vereniging geen antwoord geeft op een hele logische vragen als gevolg van zijn handelen.
Het is Pieter zelf die vraagtekens creeert, niemand anders...
Groet Jeroen
-
Inderdaad, mijnheer Hezemans. Waarom geeft u niet gewoon antwoord op de vraag van Jeroen? Waarom is Payback tegen alle gemaakte afspraken met het samenwerkingsverband toch eenzijdig met die actie naar buiten getreden?
Beste Shamyrah,
Ik heb een belangrijke vraag gesteld aan Pieter, maar hij geeft geen antwoord.
De kern van de vraag gaat over het samen staan we sterk principe. Ik heb het gevoel dat Payback een eigen koers vaart met eigen belangen want waarom voeren jullie de anti WCAM actie niet gezamenlijk uit, zoals jullie dat blijkbaar hadden afgesproken.
Pieter geeft geen antwoord, hij kan natuurlijk ziek zijn. Maar ik heb de vraag aan Payback gesteld, en aangezien jij je uitlaat namens Payback, zou je natuurlijk ook antwoord kunnen geven op dr vraag.
In afwachtinmg van je reactie,
Groet,
Jeroen
Ik heb een belangrijke vraag gesteld aan Pieter, maar hij geeft geen antwoord.
De kern van de vraag gaat over het samen staan we sterk principe. Ik heb het gevoel dat Payback een eigen koers vaart met eigen belangen want waarom voeren jullie de anti WCAM actie niet gezamenlijk uit, zoals jullie dat blijkbaar hadden afgesproken.
Pieter geeft geen antwoord, hij kan natuurlijk ziek zijn. Maar ik heb de vraag aan Payback gesteld, en aangezien jij je uitlaat namens Payback, zou je natuurlijk ook antwoord kunnen geven op dr vraag.
In afwachtinmg van je reactie,
Groet,
Jeroen