LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vraag betreft contract

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
tommmy
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 mar 2005 10:53

Vraag betreft contract

Ongelezen bericht door tommmy »

Hallo,

een vriend van mij heeft een paar jaar geleden een contract afgesloten oor de Winsverdriedubbelaar. Destijds had hij geen vast inkomen waardoor hij zijn maandelijkse betalingen niet kon voldoen.
Daardoor is zijn contract afgebroken en zit hij nu met een restschuld van bijna 10.000 euro... :? :cry:
Ik heb weleens een lening afgesloten maar bij mij werd gecontroleerd of ik een maandelijks vast inkomen had omdat ik anders geen lening kon afsluiten. Is dit hier toen niet gebeurd dan en kan hij ook stappen ondernemen tegen Dexia?

Groeten Chantal

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Vraag betreft contract

Ongelezen bericht door impact »

Hallo Chantal, bezoek de sites van PAL en Payback om meer informatie over specifieke situaties te vinden.

www.platformaandelenlease.nl en www.pay-back.nl

Succes, impact

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Vraag betreft contract

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste mede- gedupeerde,

Op onderstaande link kunnen jullie het uitgebreide verslag lezen, waarin de meeste actuele vragen van dit moment worden beantwoord door een deskundig aandelenlease advocaat.

Hierin staat ook duidelijk dat je voor een (goede) oplossing ook NIET bij Dexia (en/ of een andere leaseaanbieder) moet zijn!


http://www.platformaandelenlease.nl./do ... 250205.doc

veel leesplezier en succes toegewenst!

Voor (overige) vragen mag je me ook mailen op e-mailadres:[email protected]

m.v.g. justice man

Gesloten