LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vragenlijst leaseproces

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
gym

vragenlijst leaseproces

Ongelezen bericht door gym »

heb dus ook de vragenlijst gekregen en de bankafschriften is het probleem niet,maar heb niet meer de belastingaangifte van 1998 in huis dus ik bellen met de belastingdienst moest het schriftelijk aan vragen, ik dus vanmidddag een brief getypt en op de bus gedaan.Heeft hier iemand ervaring mee hoelang dat allemaal gaat duren?
Laatst gewijzigd door gym op 11 jun 2007 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.

peewee

Re: vragenlijst leaseproces

Ongelezen bericht door peewee »

In 1989 bestonden er nog geen aandelenleaseproducten. Dus de relevantie van de belastingaanslag IB over 1989 ontgaat mij even.

jeroenEUR

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

De Belastingdienst kennende gaat daar zo een maandje overheen. In dit geval misschien wel twee of drie maanden, omdat ze het archief moeten induiken en in 1989 nog niets geautomatiseerd hadden. Of misschien ontvang je de aanslagen wel nooit: ik wacht ook nog steeds op mijn voorlopige aanslag 2004.

Maar wees gerust, Leaseproces heeft ook geen haast.

gym

Ongelezen bericht door gym »

hoezo er bestonden in 1998 nog geen leasecontracten,wij hebbben die dus helaas wel ,en als bewijs moet je het lieft een kopie van je inkomsten uit dat jaar opsturen

Gesloten