LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waar is ad snoeren gebleven?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
bromtol

waar is ad snoeren gebleven?

Ongelezen bericht door bromtol »

Ad,

Waar ben je gebleven. Heb je al een vonnis en zo ja, wat is het geworden?

Navarre

Re: waar is ad snoeren gebleven?

Ongelezen bericht door Navarre »

Ja Ad, laat eens wat van je horen, ik ben reuze benieuwd naar jouw uitspraak, als het iemand gegund wordt dan ben jij het wel.

Julika

Ongelezen bericht door Julika »

@ Ad
Koopziekte - De ernst van koopverslaving wordt nauwelijks onderkend. Als Amerikaanse cijfers van toepassing zijn op Nederland, lijdt bijna een miljoen Nederlanders aan koopziekte. Creditcards en postorderbedrijven maken het de verslaafde eenvoudig. Er zijn vier typen verslaafden: de koopjesjager, de funshopper, de troostshopper en de dwangkoper. Bij een Bijenkorfonderzoek bleek 29 procent van de mannen koopverslaafd tegen 54 procent van de vrouwen.

Dat was natuurlijk een grapje lieve Ad.
Zeker zit je op de Bahamas je geld te tellen.
Laat wat van je horen.
Met mijn werkelose man thuis schiet ik ook niet op. Mischien hebben ze bij Dexia nog een baantje voor hem. Ik heb op werk.nl nog niets voor hem kunnen vinden.

LG Julika

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Ad voert zijn gevecht op diverse fronten en soms moet je dat buiten de publiciteit om doen en buiten de publiciteit houden.
Zoals het nu staat zal Ad even niet op het forum komen en zich bezighouden met zijn privé leven.
Ad vraagt om begrip voor deze situatie.

Er is nog steeds geen uitspraak in zijn rechtszaak (weer aangehouden en nu tot begin augustus), daarnaast doet Ad doet ook mee met een gecombineerde rechtszaak tegen het BKR (hoorzitting in oktober) en wij wensen Ad alle sterkte met zijn strijd op allerlei fronten en zodra hier nieuws over is zullen wij of hij dit melden.

Groeten,
Piet

Julika

Ongelezen bericht door Julika »

@ Piet

Bedankt voor je bericht. Ik hoop, dat Ad vandaag ook..... Lekker relaxen en van het zonnetje genieten kan.

LG Julika

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ad, veel succes.

saleh01

Ongelezen bericht door saleh01 »

Ja Ad,

Sterkte en veel succes!!!

Gr. Bootje

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

TROS Radar heeft het bericht gekregen dat de heer Ad Snoeren op 4 augustus is overleden. Daarom wordt dit topic gesloten.

Vriendelijke groet,

Moderator forum

Gesloten