LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom worden wij niet geholpen ???

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Brabander

Waarom worden wij niet geholpen ???

Ongelezen bericht door Brabander »

Nederlandse Bank staat garant tot 100.000 Euro

Bos en consorten roepen om het hardst om de Nederlandse en Buitenlandse banken te steunen en de Nederlanders hun spaargeld te beschermen tot 100.000 Euro.

Via de boevenbendes van Spaarselect en de DEXIA bank die nu ook op springen staat heb ik mijn spaargeld aan hun toevertrouwd en hebben zij via allerlei constructies weggesluisd. Buiten een grijpstuiver via de Duisenbergregeling geboden zagen ze (regering, Tweede Kamer, AMF en de Nederlandse Bank) ons niet staan.

Waarom is er deze rechtsongelijkheid ???

Ik ben nog aan het procederen en krijg mogelijk nog een fooi van DEXIA ten opzichte van het bedrag wat ik verloren heb.

Daarna mag DEXIA dus ook omvallen en kunnen wij ook eens gemeen gaan lachen zoals ze ook met ons deden !!!!!!!!!!!!!!

B17

Re: Waarom worden wij niet geholpen ???

Ongelezen bericht door B17 »

Als je je zuurverdiende geld toevertrouwd aan een bank die behoorlijke
inkomsten beloofden, worden wij aardig gen....d, door met welgeteld
drie advocatenkantoren en ettelijkje incassobureau's je het leven goed
zuur word gemaakt, en behoorlijk worden belazerd, andere woorden zijn
er ook voor te bedenken.

b17

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Bos komt echt niet op voor de spaarders al lijkt dat zo.
In tegenstelling tot het lease-schandaal zijn er nu andere belangen in het geding.
En de spaarders profiteren daar dus van.
Bij de waardevermindering van de geleasde aandelen had de staat geen enkel nadeel en deed ze dus niets.
De overheid kwam met Duisenberg pas in actie toen het gedoe met Dexia de Nederlandse banken begon te vervelen.
Zo gaat het in deze samenleving helaas, de economie is belangrijker dan het welzijn van het invidu.
En zolang politici wel met een goede economie kunnen scoren en minder met een rechtvaardige behandeling van wat minderheidsgroepjes zal dat altijd zo blijven.
OD.

perdu

Ongelezen bericht door perdu »

De regering is niet verantwoordelijk voor de foutieve beslissingen van burgers ! Dat heeft te maken met verantwoordelijkheid net zo iets als opvoeden van kinderen. Je kunt je eigen fouten niet afschuiven op de regering. Zeker nu niet met zo'n mondiaal financieel debacle.

Wel om de economie draaiende te houden. Een spaarder zet zijn geld op een rekening bij een bank en denkt dat er geen risico is.

Een zogenaamde belegger wil in korte tijd veel winst maken en loopt risico. That's the difference.

Hiawathaatje

Ongelezen bericht door Hiawathaatje »

De regering is niet verantwoordelijk voor de foutieve beslissingen van burgers
Blijkbaar wel voor de foute beslissingen van een banktop, Raad van bestuur, politici enz.

En om wat voor bedragen het dan gaat, is niet belangrijk meer.
Er wordt gegooid met miljarden !!

perdu

Ongelezen bericht door perdu »

Wel om de economie draaiende te houden.
Is heel wat anders dan gokkers die verliezen en dan gaan janken. Ik heb meer dan 50K verloren en geef ook de overheid de schuld niet, snappie :shock:

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Daarna mag DEXIA dus ook omvallen en kunnen wij ook eens gemeen gaan lachen zoals ze ook met ons deden !!!!!!!!!!!!!!
Brabander,
Ik weet dat het voor jullie heel zuur is dit dexia gebeuren, maar de hele affaire kent alleen maar verliezers.
Ja ook de grote heren zij verliezen hun eer. en die hebben wij behouden en dat voelt perfect.
Bovendien Dexia was niet de veroorzaker van dit schandaal maar ook in zekere zin een slachtoffer door verkeerde transactie. hoewel zij beter zouden moeten weten.

Maar voor hoeveel mensen geld het niet
Ze hadden beter moeten weten?

Toch gaan er nu miljoenen de mist in terwijl................................ ze zich toch aan ons konden spiegelen hoe fout het kon gaan.

Nee, Ik hoop dat ook Dexia en de andere banken weer een mogelijkheid krijgt om verder te gaan, al was het alleen maar om al die onschuldige spaarders die bij de neus genomen zijn hun leed te kunnen vergoeden, zal zeer confronterend zijn voor de banken. het vertouwen hebben ze verspeeld.
En die grote graaiers, ja, die zullen op hun manier ook weleens voor de spiegel komen te staan en zien wat ze gedaan hebben Ik zou niet graag in hun schoenen staan en zo naar me zelf moeten kijken. Ik zou vluchten,
Janny
"vluchten kan niet meer"

Gesloten