wanneer zal dexia de 2/3 van restschulden gaan terugbetalen.
ben benieuwd .
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wanneer gaat dexia de restschulden verrekenen
Re: wanneer gaat dexia de restschulden verrekenen
Kreeg gisteren de eindafrekening binnen van Dexia om binnen 10 dagen ruim 13.000 euro te betalen. Kan iemand mij zeggen wat ik nu moet doen. Ik neem aan dat ik moet wachten op een nieuwe brief van Dexia met hierin vermeldt het 1/3 bedrag dat ik moet betalen. Zijn het nu van die ****** daar dat ze een brief sturen terwijl ze nog in onderhandeling zijn. Weet iemand meer hierover?
dexia heeft steeds gemeld dat eerst de restschuld voldaan moet zijn om voor de regeling in aanmerking komen, in jou geval zou je denken van ze sturen toch gewoon een nieuwe berekening. maar ja ik geloof het allemaal dat het waar is met de schikking als ze het geld terug hebben gestort.
-
Ikwaseenbeetjedom
betalen.. betalen.. betalen..
zucht..
en waarvoor ?????
wat heb je er voor terug gekregen ???
Lees het maar na, je moet eerst alles betalen om voor de schikking in aanmerking te komen en daarna gaat bruinmeel in de definitieve uitgewerkte schikking pas bepalen of je er wel voor in aanmerking komt...
En dan te bedenken dat ze van onze inleg helemaal geen aandelen hebben gekocht maar ons geld aan andere klanten als hypotheek hebben verschaft !!!
Wie is er nu slim.. dexia of dexia ???
zucht..
en waarvoor ?????
wat heb je er voor terug gekregen ???
Lees het maar na, je moet eerst alles betalen om voor de schikking in aanmerking te komen en daarna gaat bruinmeel in de definitieve uitgewerkte schikking pas bepalen of je er wel voor in aanmerking komt...
En dan te bedenken dat ze van onze inleg helemaal geen aandelen hebben gekocht maar ons geld aan andere klanten als hypotheek hebben verschaft !!!
Wie is er nu slim.. dexia of dexia ???