LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wanneer nouu?
Re: wanneer nouu?
dustin, hyp.rente aftrek is totaal iets anders.
zo kun je ook de huursubsidie erin brengen. Niet doen, 't is al duur genoeg.
Ik focus op aandelenlease en die investeerders die dachten te winnen en nu terugkrabbelen....
B+
zo kun je ook de huursubsidie erin brengen. Niet doen, 't is al duur genoeg.
Ik focus op aandelenlease en die investeerders die dachten te winnen en nu terugkrabbelen....
B+
Joop(K):
Ik was gestopt met betalen, ik procedeer wel.
Inmiddels heeft Dexia mijn contract beeindigd en heeft die z.g. aandelen verkocht. ( hahaha)
Wat een zalig gevoel dat die rotzooi niet meer aan je been hangt.
Sinds ik een advocaat in de arm heb genomen, dankzij diens goede voorlichting en die van de eerlijke belangenbehartigers waaronder ook en vooral PAL, kan ik als lease gedupeerde eindelijk weer rustig slapen, weer ontspannen de telefoon opnemen en weer fluitend de post openen
Dankzij die goede voorlichting weet ik nu namelijk wat er van de zijde van Dexia over de post en via de telefoon komt en wat daar de inhoudelijke waarde van is.... En met rustig slapen heb ik nog nooit een probleem gehad.
Die voorlichting klopt bovendien aardig met de inmiddels gedane uitspraken. Reden om er zo af en toe er lekker ontspannen nog eens een neut bij te pakken!
Groet,
Elias.
Als jij ( als je tenminste zelf een contract hebt/had) schikt en het zo beleeft, prima.Het grote voordeel van schikken vind ik dat je dan als lease gedupeerde eindelijk weer rustig kunt slapen, weer ontspannen de telefoon durft op te nemen en weer fluitend de post durft te openen.
Ik was gestopt met betalen, ik procedeer wel.
Inmiddels heeft Dexia mijn contract beeindigd en heeft die z.g. aandelen verkocht. ( hahaha)
Wat een zalig gevoel dat die rotzooi niet meer aan je been hangt.
Sinds ik een advocaat in de arm heb genomen, dankzij diens goede voorlichting en die van de eerlijke belangenbehartigers waaronder ook en vooral PAL, kan ik als lease gedupeerde eindelijk weer rustig slapen, weer ontspannen de telefoon opnemen en weer fluitend de post openen
Dankzij die goede voorlichting weet ik nu namelijk wat er van de zijde van Dexia over de post en via de telefoon komt en wat daar de inhoudelijke waarde van is.... En met rustig slapen heb ik nog nooit een probleem gehad.
Die voorlichting klopt bovendien aardig met de inmiddels gedane uitspraken. Reden om er zo af en toe er lekker ontspannen nog eens een neut bij te pakken!
Groet,
Elias.
Natuurlijk niet; ook dat gaat over rente van een schuld; dus geen enkel verschil. Maar ja praten over een misstand waar je naar alle waarschijnlijkheid zelf voordeel van hebt ............. , daar praat je natuurlijk liever niet over. Nee, je kunt beter afgeven op mensen die door financiële instellingen op een misselijkmakende manier bij de poot zijn genomen!!
... hyp.rente aftrek is totaal iets anders.
-
Ik krijg geen post meer van mijn lease oplichter, omdat ik ze dat verboden heb.
-
Moet iedereen zelf weten, ik krijg geen post meer van die oplichters.
-
Nou, vandaag heeft Dexia keurig binnen de afgesproken 4 weken betaald. Een luttel bedrag als ik lees wat jullie allemaal voor bedragen noemen, maar ik ben er blij mee, ik had nl. niets terug verwacht, dus alles is meegenomen. Dit hoofdstuk is afgelopen voor mij en ik sluit het boek. Succes allemaal verder!
Leaselotje, gefeliciteerd, u kunt het Dexia hoofdstuk tenminste afsluiten!
Is er bij meer mensen binnen de termijn van 4 weken betaald? Zo niet, is er dan een brief gekomen van Dexia waarin uitstel medegedeeld werd? Zo niet, weten die mensen dan toch zeker dat ze in aanmerking komen voor de schikking?