LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanneer???

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
ankie

Wanneer???

Ongelezen bericht door ankie »

Wanneer word onze restschuld terug gestort (eagalease)??
Wil nu wel weer eens een nieuwe broek kopen!!

trudy

Re: Wanneer???

Ongelezen bericht door trudy »

Er zijn genoeg mensen die hun restschuld op advies van SLV onder protest betaald hebben.

ankie

Ongelezen bericht door ankie »

Ja precies op aanraden stichting/consumenten bond en daar vertrouw je op dus iedereen gelijk!! Wel nog kosten gehad aan ggn was iets te laat met de restschuld te belaten onder protest natuurlijk mij werd door ggn gezegd moet wel betaald worden anders worden de kosten nog hoger. Het bedrag dus wat er bij de ggn open stond weet niet of ik die kan terug verhalen??

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 26 Aug 2005 22:46 door ankie

Ja precies op aanraden stichting/consumenten bond en daar vertrouw je op dus iedereen gelijk!! Wel nog kosten gehad aan ggn was iets te laat met de restschuld te belaten onder protest natuurlijk mij werd door ggn gezegd moet wel betaald worden anders worden de kosten nog hoger. Het bedrag dus wat er bij de ggn open stond weet niet of ik die kan terug verhalen??

En nog steeds trappen mensen erin.

Als je dan perse die zgn. restschuld, die je dan later misschien weer terugkrijgt (?), wilt voorschieten aan dexia...

en die BKR notering heb je toch al, wordt je de komende 5 jaren nog wel eens aan dexia herinnerd denk ik..

waarom zou je dan ook nog iets aan ggn gaan betalen??? Hebben die een prestatie geleverd voor jou dan?? Of was dat voor dexia.. laat die dat dan lekker zelf betalen !!!

http://forum.trosradar.nl/?url=forum/vi ... hp?t=32002

Maar nog beter is natuurlijk helemaal niets betalen aan dexia.

Gesloten