LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat een GEWELDIG resultaat !!!!!
Wat een GEWELDIG resultaat !!!!!
Dank je wel Duisenberg, Zalm, Bruneel, Stichting Leaseverlies, Consumentenbond en VEB.
Wat een geweldig resultaat hebben jullie bereikt voor DEXIA.
Stichting Leaseverlies en de Consumentenbond gesteund door de VEB zijn vergeten dat de mensen met de enorme schulden en lasten de gedupeerden waren en niet DEXIA.
Jullie hebben het prima geregeld voor DEXIA. Deze bank zal jullie wel onder of boven de tafel een dikke bonus toeschuiven. Jullie accoord is een ramp waar de rechters straks naar gaan verwijzen.
Ik moet aan de bloedhonden van DEXIA nog 6 jaar 800 Euro per maand betalen en daarnaast iedere maand nog 350 Euro aan extra hypotheek.
Als dank mag ik dan over 6 jaar nog eenderde van de restschuld betalen. Hoeveel dat dan is 10.000 20.000 of nog meer Euro's na nog 6 jaar betalen is afwachten. Volgens jullie accoord mag ik dan als bewijs van goed gedrag nogmaals aan DEXIA betalen. Geweldig, geweldig wat een succes hebben jullie toch bereikt.
Wat een succes ik mag betalen ..... betalen ..... betalen .....
En wat doet DEXIA: incasseren ........ incasseren ........ incasseren
Hebben jullie je laten ovetuigen of DEXIA echt aandelen heeft gekocht.
Nee dus. Gewoon met de ogen dicht alles goed vinden en DEXIA geloven op de blauwe ogen. DEXIA is een geldmachine die enkel en alléén uit is op om zo veel mogelijk geld binnen te krijgen.
Jullie kunnen samen met deze oplossing de vuilnisbak in en ik schiet me zelf nog liever een kogel door de kop dan DEXIA nog 1 Eurocent te betalen.
De groeten van een echte gedupeerde
Wat een geweldig resultaat hebben jullie bereikt voor DEXIA.
Stichting Leaseverlies en de Consumentenbond gesteund door de VEB zijn vergeten dat de mensen met de enorme schulden en lasten de gedupeerden waren en niet DEXIA.
Jullie hebben het prima geregeld voor DEXIA. Deze bank zal jullie wel onder of boven de tafel een dikke bonus toeschuiven. Jullie accoord is een ramp waar de rechters straks naar gaan verwijzen.
Ik moet aan de bloedhonden van DEXIA nog 6 jaar 800 Euro per maand betalen en daarnaast iedere maand nog 350 Euro aan extra hypotheek.
Als dank mag ik dan over 6 jaar nog eenderde van de restschuld betalen. Hoeveel dat dan is 10.000 20.000 of nog meer Euro's na nog 6 jaar betalen is afwachten. Volgens jullie accoord mag ik dan als bewijs van goed gedrag nogmaals aan DEXIA betalen. Geweldig, geweldig wat een succes hebben jullie toch bereikt.
Wat een succes ik mag betalen ..... betalen ..... betalen .....
En wat doet DEXIA: incasseren ........ incasseren ........ incasseren
Hebben jullie je laten ovetuigen of DEXIA echt aandelen heeft gekocht.
Nee dus. Gewoon met de ogen dicht alles goed vinden en DEXIA geloven op de blauwe ogen. DEXIA is een geldmachine die enkel en alléén uit is op om zo veel mogelijk geld binnen te krijgen.
Jullie kunnen samen met deze oplossing de vuilnisbak in en ik schiet me zelf nog liever een kogel door de kop dan DEXIA nog 1 Eurocent te betalen.
De groeten van een echte gedupeerde
Re: Wat een GEWELDIG resultaat !!!!!
begrijp je frustratie a.s. maandag komt dit ook aanbod in de uitzending vna trosradar. Maar de kansen zijn nog veel beter in de rechtzaal dan de zak met geld aan dexia meegeven.
De rechter spreekt recht en zal deze schikking dan ook verder als geen schikking afdoen.
De rechter spreekt recht en zal deze schikking dan ook verder als geen schikking afdoen.
en daar zit 'm nou net de kneep.......is dat zo?De rechter spreekt recht en zal deze schikking dan ook verder als geen schikking afdoen.
Worden we niet als te inhalig, nooit tevreden en het onderste uit de kan te willen hebben, de pan in gehakt?
Laatst gewijzigd door trudy op 29 apr 2005 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is het zelfde met een transactie voorstel van de OVJ als je bijv. te hard rijdt. De rechter kan er helemaal van afwijken.
-
(Late reactie I know, druk door dit alles kan ik nu pas weer reageren, dus ff bijlezen)
Of deze schikking meegewogen word door de rechtspraak lijkt mij stug.
Dit daar er al jurisprudentie ligt, die nogal afwijkt in het voordeel van de gedupeerden, van dit alles.
Maar of dit een garantie is...'t is en blijft Nederland he...
Of deze schikking meegewogen word door de rechtspraak lijkt mij stug.
Dit daar er al jurisprudentie ligt, die nogal afwijkt in het voordeel van de gedupeerden, van dit alles.
Maar of dit een garantie is...'t is en blijft Nederland he...
-
Dit is iets waar de rechters niet omheen kunnen Captain, dit is een sterk argumentDit daar er al jurisprudentie ligt, die nogal afwijkt in het voordeel van de gedupeerden, van dit alles.
Een geweldig resultaat he !!!!
Moet jij net als ik elke maand t/m eind 2010 (december)
450 EURO, ja je leest het goed 450 EURO, per maand betalen aan DEXIA???
En dan durf je te spreken van een goed resultaat????
Er is pas een goed resultaat als ik mijn hele inleg +- 75000 Euro + rente + smartegeld terug krijg.
Ik geen 450 Euro per maand t/m december 2010 hoef te betalen.
En de restschuld bestaat niet meer !!!
Dan pas kunnen we spreken van een goed resultaat.
Kunnen jullie sukkels niet begrijpen dat alleen al het simpele feit dat ik op een mooie zonnige dag als vandaag achter de PC zit komt door deze enonrme AANDELENLEASE ellende????
Ik had g.v.d. buiten op een terrasje in de zon moeten zitten.
Maar met de ellende van die aandelenlease troep aan mijn kop kim ik niet meer tot iets leuks.
KEES
Moet jij net als ik elke maand t/m eind 2010 (december)
450 EURO, ja je leest het goed 450 EURO, per maand betalen aan DEXIA???
En dan durf je te spreken van een goed resultaat????
Er is pas een goed resultaat als ik mijn hele inleg +- 75000 Euro + rente + smartegeld terug krijg.
Ik geen 450 Euro per maand t/m december 2010 hoef te betalen.
En de restschuld bestaat niet meer !!!
Dan pas kunnen we spreken van een goed resultaat.
Kunnen jullie sukkels niet begrijpen dat alleen al het simpele feit dat ik op een mooie zonnige dag als vandaag achter de PC zit komt door deze enonrme AANDELENLEASE ellende????
Ik had g.v.d. buiten op een terrasje in de zon moeten zitten.
Maar met de ellende van die aandelenlease troep aan mijn kop kim ik niet meer tot iets leuks.
KEES
hallo keessie allereerst hoop ik voor jou en al die andere die er nachtmerries en zwaar aan de antidepressiva zitten alle geluk en wijsheid toe en dat Dexia maar flink mag bloeden. Echter het is een bank die zoveel geld bezitten dat ze deze schikkingen bijna niet voelen of merken . Maar Brabander bedoelde het pessimistisch hoor
-
Volgens mij zijn rechters in Nederland toch onafhankelijk? Niet dan?
Als er een minister of als dexia gaat roepen dat een gang naar de rechtbank geen zin meer heeft, omdat de rechters toch wel in lijn van dit schikkingsvoorstel zullen gaan vonnissen, is dat dan niet een poging om de onafhankelijkheid van de Nederlandse rechters te beinvloeden?
Probeerde zwalm dat ook al niet onlangs met dat gemompel, terwijl hij omlaag keek, over de Wck?
Trouwens dit voorstel wijkt behoorlijk af in negatieve zin van o.a. het voorstel van Oosting en zelfs van wat DSI heeft uitgesproken, laat staan wat de rechters de laatste tijd uitspraken.
Geen wonder dat dexia accoord gaat, ze willen nog wel wat overhouden van al die Aegon miljoenen.
Ik begrijp er alleen niets van de stichting Lease Verlies en Eagalease accoord gaan met deze schertsvertoning.
Zou het kunnen zijn dat deze stichting dan toch een verlengstuk was van dexia en dat alles al lang in het verleden is afgesproken?
Want als je van 4 1/2 miljoen nog niet eens een behoorlijke rechtzaak kunt beginnen en slechts eenzijdig blijft hameren op misleiding, dat is toch vreemd? Of niet dan?
Als er een minister of als dexia gaat roepen dat een gang naar de rechtbank geen zin meer heeft, omdat de rechters toch wel in lijn van dit schikkingsvoorstel zullen gaan vonnissen, is dat dan niet een poging om de onafhankelijkheid van de Nederlandse rechters te beinvloeden?
Probeerde zwalm dat ook al niet onlangs met dat gemompel, terwijl hij omlaag keek, over de Wck?
Trouwens dit voorstel wijkt behoorlijk af in negatieve zin van o.a. het voorstel van Oosting en zelfs van wat DSI heeft uitgesproken, laat staan wat de rechters de laatste tijd uitspraken.
Geen wonder dat dexia accoord gaat, ze willen nog wel wat overhouden van al die Aegon miljoenen.
Ik begrijp er alleen niets van de stichting Lease Verlies en Eagalease accoord gaan met deze schertsvertoning.
Zou het kunnen zijn dat deze stichting dan toch een verlengstuk was van dexia en dat alles al lang in het verleden is afgesproken?
Want als je van 4 1/2 miljoen nog niet eens een behoorlijke rechtzaak kunt beginnen en slechts eenzijdig blijft hameren op misleiding, dat is toch vreemd? Of niet dan?