LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat is restschuld?
Wat is restschuld?
Wie kan mij vertellen wat de definitie van restschuld is. Eerst even over nadenken en door de paperassen van Dexia bladeren, uitspraken lezen, etc. Het antwoord is niet makkelijk.
-
Re: Wat is restschuld?
Als je contract vernietigd is, bestaat er geen restschuld.
vr.gr. Cees
vr.gr. Cees
EN wat mij betreft anders ook niet maar dat moet nog waar gemaakt worden!
Restschuld = opbrengst – restant hoofdsom – eerste aflossingstermijn, wanneer het eindbedrag negatief is.
De opbrengst kan worden gecontroleerd op www.dexialease.nl
Dit betekent dat door Dexia gemaakte onkosten, 50% van de restanttermijnen, incassokosten, rentekosten, vorderkosten, administratiekosten, beeindigingskosten en wat al niet meer, niet meegeteld moeten/mogen worden. Dit is naar mijn idee van cruciaal belang wanneer de rechter bepaald dat een gedeelte van de restschuld voor rekening van de client komt.
De opbrengst kan worden gecontroleerd op www.dexialease.nl
Dit betekent dat door Dexia gemaakte onkosten, 50% van de restanttermijnen, incassokosten, rentekosten, vorderkosten, administratiekosten, beeindigingskosten en wat al niet meer, niet meegeteld moeten/mogen worden. Dit is naar mijn idee van cruciaal belang wanneer de rechter bepaald dat een gedeelte van de restschuld voor rekening van de client komt.
Ron,
Voor welke partij zouden die andere kosten (boete's, incassokosten,etc) dan komen?Dit is naar mijn idee van cruciaal belang wanneer de rechter bepaald dat een gedeelte van de restschuld voor rekening van de client komt.