![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)
Wegens een slechtere gezondheid ben ik toentertijd op de polis bijgeschreven als "begunstigde".
Dexia stelde dat aan de eind van de rit 2 handtekeningen beiden hoofdelijk aansprakelijk waren.
Restschuld was 8950 euro, liep na een jaar of 4 op tot zo'n 22.000 euro (rente, incasso etc.).
Mijn deel heb ik toen laten vernietigen door mijn vrouw aangezien mijn vrouw er geen weet van had wat echter toentertijd niet werd geaccepteerd door Dexia. Gevolg een A codering bij het BKR.
Bij het afsluiten onlangs van een nieuwe hypotheek had ik mijn verhaal gedaan bij mijn tussenpersoon en bleek dit geen probleem te zijn.
Navraag bij BKR leerde echter dat er geen A-notering meer stond!!!!!!!!
Hier had ik nooit bericht van gekregen van Dexia?????????
Echter bij mijn grootvader is er een rekensom van Duisenberg op los gelaten van 1/3 restschuld, wat een schuld zou betekenen van 2830 euro.
Wat is nu wijsheid, de man is 92, opent zelf zijn post niet meer, heeft geen benul wat er allemaal speelt.
De aanhef op zijn brief was nog wel en/of met mijn naam. Echter zelf heb ik geen bericht van D. gekregen.
Het betreft dus eigenlijk een deel eegalease, wat zou betekenen geen restschuld, je kan een contract dan toch niet in 2' en opdelen???
Mitchell