LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat moeten wij nu?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Kris

Wat moeten wij nu?

Ongelezen bericht door Kris »

Hallo,

In november 1997 heb ik een contract ondertekend dat me bondt aan een 'Direct Rendement Effect' rekening. Dit contract heb ik zonder mijn man ondertekend.

Dit contract loopt in principe nog tot 2013, maar na 5 jaar konden wij het kostenloos opzeggen. Wij hebben dit nog niet gedaan maar zijn het wel van plan. Onze restschuld bedraagt op dit moment ongeveer 800 euro. Maar we hebben al ruim 6.000 euro betaald.

Wij hebben toendertijd het contract van Dexia ondertekend om geen stappen tegen ze te ondernemen via Leaseverlies, Eegalease e.d. Stom, maar ja, ons contract loopt tenslotte nog door en we hoopten ...

Vanochtend hoorde ik ook de berichten op het journaal en nu is mijn vraag: Wat moeten wij nu? Krijgen wij ook geld terug of juist niet. Is er iemand die me hier iets over kan vertellen?

Alvast bedankt,
Kris

justice man 007

Re: Wat moeten wij nu?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Mijn advies luidt zo snel mogelijk juridische hulp in te winnen en direct stoppen met betalen.
Het beste kun je een advocaat in de arm nemen met kennis van bank- en vermogenszaken, deze zal eerst je contract buitenrechtelijk (proberen) te vernietigen, en vervolgens Dexia gaan dagvaarden om je ingelegde gelden terug te vorderen plus kwijtschelding van je restschuld.

Groeten justice

Gesloten