LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Weer drie zaken gewonnen
Weer drie zaken gewonnen
Mensen Ad Snoeren, King en lions 90 kunnen de zooi in de haard gooien en kunnen verder met hun levens, laat dit een waarschuwing zijn om niet met de schikking in te stemmen, er is gewoon recht en dat recht kun je halen als je maar een beetje vertrouwen hebt in de rechtspraak.
Er is hoop aan de horizon mensen, bijt je erin vast en we kunnen winnen
Laat ook de mensen die nu nog betalen NU stoppen met betalen en neem een goede advocaat.
sterkte en win
Er is hoop aan de horizon mensen, bijt je erin vast en we kunnen winnen
Laat ook de mensen die nu nog betalen NU stoppen met betalen en neem een goede advocaat.
sterkte en win
Re: Weer drie zaken gewonnen
Hoi,
Hier king, zelf mijn eigen verweer gevoerd. Ben in oktober 2004
gedagvaard.
Had volgens DEXIA een restschuld van € 3800,- nu 4 mnd. verder
contract nietig verklaart ivm. WCK.
DEXIA kan betalen!!!!!!!!!!!!!!!
GR. KING
Hier king, zelf mijn eigen verweer gevoerd. Ben in oktober 2004
gedagvaard.
Had volgens DEXIA een restschuld van € 3800,- nu 4 mnd. verder
contract nietig verklaart ivm. WCK.
DEXIA kan betalen!!!!!!!!!!!!!!!
GR. KING
-
King,
Gefeliciteerd met je overwinning!
Gaan ze nog in hoger beroep?
vr.gr.Cees
Gefeliciteerd met je overwinning!
Gaan ze nog in hoger beroep?
vr.gr.Cees
Hi Painter, fantastisch dat Ad, Lions en King gewonnen hebben, maar het lijkt me niet slim om nu al de hele hap in de open haard te gooien.
Ik hoop het natuurlijk niet, maar er is natuurlijk nog een mogelijkheid dat Dexia in hoger beroep gaat, dus wees voorzichtig met de boel als volledig gewonnen te beschouwen, maar het moet wel een verdomd lekker gevoel geven als je al zo ver bent.
Nogmaals, gefeliciteerd met de overwinning!
Ik hoop het natuurlijk niet, maar er is natuurlijk nog een mogelijkheid dat Dexia in hoger beroep gaat, dus wees voorzichtig met de boel als volledig gewonnen te beschouwen, maar het moet wel een verdomd lekker gevoel geven als je al zo ver bent.
Nogmaals, gefeliciteerd met de overwinning!
Nee ze gaan NIET in hoger beroep in mijn geval......dus finito met de case!
Helemaal top dan Lions, enjoy!!!!
Idaho,en wij strijden door
vrgr.Andre
vrgr.Andre
-
Feest in Lions' tent!!
vr.gr.Cees
vr.gr.Cees
Hallo Painter,
Jij hebt het over een schikking. Wie heeft die schikking voorgesteld en om welke reden? Ikzelf heb een ProfitEffect contract maar ben niet op de hoogte van de mogelijkheid van een schikking.
groet,
Raptor
Jij hebt het over een schikking. Wie heeft die schikking voorgesteld en om welke reden? Ikzelf heb een ProfitEffect contract maar ben niet op de hoogte van de mogelijkheid van een schikking.
groet,
Raptor
Hai stego ik heb zelf ook een profit effect en heb een advocaat in de arm genomen en ga ook de strijd aan, ik zeg niet dat er een schikking is maar die gaat er misschien wel komen door duisenberg en consorten,
Die moeten we met z'n allen maar niet accepteren en de strijdbijl eens stevig op die dexia kop rammen.
De battle begins
vr gr
Die moeten we met z'n allen maar niet accepteren en de strijdbijl eens stevig op die dexia kop rammen.
De battle begins
vr gr