Tros Radar grijp eens in en doe je werk? Een klein aantal parasieten proberen de legio lease site om zeep te helpen met een heleboel onzin berichten. Er zijn nog steeds een groot aantal mensen die informatie zoeken m.b.t. legio lease.
Grijpt Tros Radar bewust niet in om zo van al het gezeur af te zijn.
De parasieten op de legio lease site zijn iedere keer weer dezelfde personen. Personen die te laf zijn om in de openbaarheid te treden. Zielige figuren dus die iedere keer weer een andere dekmantel gebruiken om serieuze berichten om zeep te helpen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wie grijpt er nou eens in
Re: wie grijpt er nou eens in
Het vervelende is dat er af en toe tegengas wordt gegeven en dat dat niet wordt getrokken en vervolgens escaleert de hele bende
Laatst gewijzigd door bokkie op 20 sep 2005 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
HvdB, doe die bokkekleren maar uit.
Je bent herkend!
Je bent herkend!
Vraagje: Wat heb jij hier eigenlijk te zoeken op dit forum Bokkie?
Mensen beledigen is gemakkelijker dan te complimenteren, dat zien we wel aan jou topics.
Ga lekker een eigen kapitalistisch forum oprichten, in een andere topic geef je ook al af op de linkse partijen. Ik heb altijd op linkse partijen gestemd omdat ze veel meer hechten aan menselijke waardes dan die kapitalistische partijen zoals VVD en CDA, die zichzelf maar continu verrijken ten koste van anderen! Ik begin langzaamaan ook begrip te krijgen voor moslims die anti-Amerika zijn. Als je jarenlang uitgezogen en bedonderd wordt, dan krijg je vanzelf een hekel aan kapitalisten!
Mensen beledigen is gemakkelijker dan te complimenteren, dat zien we wel aan jou topics.
Ga lekker een eigen kapitalistisch forum oprichten, in een andere topic geef je ook al af op de linkse partijen. Ik heb altijd op linkse partijen gestemd omdat ze veel meer hechten aan menselijke waardes dan die kapitalistische partijen zoals VVD en CDA, die zichzelf maar continu verrijken ten koste van anderen! Ik begin langzaamaan ook begrip te krijgen voor moslims die anti-Amerika zijn. Als je jarenlang uitgezogen en bedonderd wordt, dan krijg je vanzelf een hekel aan kapitalisten!
Bokkie, HVDB of hoe je ook mag heten. Pas op je tellen. Hoe meer je reageert op dit forum hoe gemotiveerder ik wordt om door te strijden tegen al de misbaksels op dit forum.
Dexia here I come. De lion king is hunting.
Dexia here I come. De lion king is hunting.
Je reageert in het verkeerde topic maar ik zal het je vergeven. Je weet hoe het werkt: als je voor je achttiende rechts bent, heb je geen hart; als je na je achttiende links bent, heb je geen verstand.
Gewoon nog ff doorademen, dan komen de jaren van wijsheid vanzelf.
Gewoon nog ff doorademen, dan komen de jaren van wijsheid vanzelf.
-
Bokkenslachter
Bokkie, je hebt de klok wel horen luiden maar weet de klepel niet zo goed te vinden. De uitspraak waar jij op zinspeelt stamt uit het einde van de jaren '60 vorige eeuw en is van de Franse politicus Serban Schreiber: "Wie vòòr zijn dertigste niet links stemt, heeft geen hart. Wie dat daarna nog steeds blijft doen, heeft geen verstand".
Die spreuk is echter inmiddels wel door de geschiedenis achterhaald en geenszins meer van toepassing op de huidige politieke verhoudingen.
Nu rechts stemmen betekent dat je steun verleent aan het grootkapitaal i.c. banken zoals Dexia, die je tot op het bot willen uitbenen. Daarbij geholpen door Zalm (VVD) en Donner (CDA). De enige partijen waar gedupeerden nog een beetje baat bij zouden hebben zijn de linkse partijen.
Die spreuk is echter inmiddels wel door de geschiedenis achterhaald en geenszins meer van toepassing op de huidige politieke verhoudingen.
Nu rechts stemmen betekent dat je steun verleent aan het grootkapitaal i.c. banken zoals Dexia, die je tot op het bot willen uitbenen. Daarbij geholpen door Zalm (VVD) en Donner (CDA). De enige partijen waar gedupeerden nog een beetje baat bij zouden hebben zijn de linkse partijen.