Hallo,
Ik heb 5 jaar geleden de rechtzaak tegen dexia gewonnen ( verdriedubbelaar), dit ivm. wck wet consumenten krediet.
Nu heb ik ook nog onder dezelfde voorwaarden een vertiendubbelaar via Dexia lopen, deze loopt tot 2010.
Zou ik dit product gewoon kunnen stoppen? mede omdat ik de vorige rechtzaak ook heb gewonnnen, mijn vrouw had overigens ook niet meegetekend.
Wat is hierin de beste oplossing? nu stoppen of nog door laten lopen? en gewoon wachten op een dagvaarding?
mvg,
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Winstvertiendubbelaar
Re: Winstvertiendubbelaar
Edward H,
Voelt u zich gedupeerd?
Of bent u gewoon op zoek naar de meeste rendement op een contract.
Toen u de winstverdriedubbelaar canselde, waarom is daar de winstvertiendubbelaar buiten gebleven?
Waarom niet gelijktijdig de vertiendubbelaar meegenomen,
Was deze vertiendubbelaar niet fout? of zaten er nog zoveel kansen op winst in dat u de gok nam om die door te laten lopen.
Misschien vreemde vragen, maar gedupeerden voelen zich gedupeerd door malversaties van verzekerings maatschappijen. En niet door te weinig winst, maar door oplopende schulden, werden we opmerkzaam op de foute constructies, en onder namen actie, gelijk u dus ook gedaan heeft. Nu echter kruipt bij mij de vraag naar boven, waarom de verdriedubbelaar een fout contract noemen in haar constructie en niet de vertiendubbelaar. In principe zijn ze toch gelijk, echter met een verschillende looptijd.
En waarom zou u een dagvaarding kunnen verwachten? Uw polis loopt toch gewoon door.
Groet Janny
Voelt u zich gedupeerd?
Of bent u gewoon op zoek naar de meeste rendement op een contract.
Toen u de winstverdriedubbelaar canselde, waarom is daar de winstvertiendubbelaar buiten gebleven?
Waarom niet gelijktijdig de vertiendubbelaar meegenomen,
Was deze vertiendubbelaar niet fout? of zaten er nog zoveel kansen op winst in dat u de gok nam om die door te laten lopen.
Misschien vreemde vragen, maar gedupeerden voelen zich gedupeerd door malversaties van verzekerings maatschappijen. En niet door te weinig winst, maar door oplopende schulden, werden we opmerkzaam op de foute constructies, en onder namen actie, gelijk u dus ook gedaan heeft. Nu echter kruipt bij mij de vraag naar boven, waarom de verdriedubbelaar een fout contract noemen in haar constructie en niet de vertiendubbelaar. In principe zijn ze toch gelijk, echter met een verschillende looptijd.
En waarom zou u een dagvaarding kunnen verwachten? Uw polis loopt toch gewoon door.
Hiermee heeft u toch te kennen gegeven met de polis geen moeite te hebben? Als ik iets blijf betalen, stem ik met de voorwaarden in, anders stop ik met betalen. Ik ben nieuwsgierig naar uw beweegredenen.Nu heb ik ook nog onder dezelfde voorwaarden een vertiendubbelaar via Dexia lopen, deze loopt tot 2010.
Groet Janny